snakypit Публикувано 4 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2008 Най-накрая успях да намеря време.Обслужих Runner-а и бих искал да споделя.Ето какво е положението:ангренажен ремък-78 лвремък генератор-15 лвремък климатик-17 лвролка обтягаща ангренаж-103 лвлагер за ролката-16 лвфилтър въздушен-23 лвфилтър маслен-9 лвфилтър горивен-36 лвмасло Mobil Super S 10W/40-56 лвтруд-80 лвИли общо-433 лв.Не знам дали да се притеснявам от факта,че на етикета на маслото пише,че е произведенао в Турция.Дано съм бил полезен с тази информация!!!Още нещо-ремъка е Gates! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snakypit Публикувано 10 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 10 юни 2008 Здравейте,колеги!Става дума за Space Runner-малко след смяната на всички ремъци и филтри,възникна следния проблем-като завъртя волана в крайно дясно или ляво положение се чува виене и оборотите падат,даже в крайно ляво до 300-400.Това виене го нямаше преди.Каква може да е причината за това,според вас?Благодаря на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 юни 2008 Сподели Публикувано 10 юни 2008 Хидравликата е. И моята прави така. Когато си съвсем в крайно дясно/ляво се получава трепване на оборотите надолу. Като при включване на климатик.... Мисля, че е нормално. Нека се изкажат колегите също. Смени ли маслото на хидравликата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snakypit Публикувано 10 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 10 юни 2008 Благодаря,rosko!Не съм сменял маслото на хидравликата!казаха ми там много много,да не пипам.Обаче мен ме трови факта,че преди обслужването това виене го нямаше!Даже някъде четох,че като се избира кола,трябва да се обърне внимание на това!И аз специално проверих като я избирах-такова виене нямаше!Възможно е тревогата ми да е излишна...но бих помолил специалистите да се изкажат.За което им благодаря предварително...!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 10 юни 2008 Сподели Публикувано 10 юни 2008 Ами смени го де или поне го виж какво е на вид. Може просто да е хлабав ремъка. Може и нещо по-сериозно да е и да товари повече, но това няма как да стане от веднъж ако не ти е изтекло маслото де. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 юни 2008 Сподели Публикувано 10 юни 2008 И аз не съм го сменял (по същите причини). Може би, когато е в най-крайно положение хидравликата се натоварва прекомерно, не знам, но е нещо от този сорт. Пък и не съм чувал да е проблем това.Е, от виене до виене също има разлика, при мен не е ужасяващ звука, лекинко само изскимтява Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirko1ta Публикувано 10 юни 2008 Сподели Публикувано 10 юни 2008 Аз доколкото знам че не е хубаво да се навива до край волана,но не знам защто :D до край го навивам само ако се налага по добре 2 маневри отколкото да тормозим :plane: нино мисля че е нормално на предишната ми кола беше така от както я купих и карах 5 години!Но пак зависи от силата на виенето както каза колегата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 11 юни 2008 Сподели Публикувано 11 юни 2008 В крайно положение на волана не трябва да се държи повече от 5-10 секунди, иначе се претоварва хидравличната помпа, което не е много полезно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icoustata Публикувано 16 юни 2008 Сподели Публикувано 16 юни 2008 Здравейте собственици на СПАЙС РЪНЪР!!! - наскоро и аз станах собственик на тази готина кола. Купих си СПАЙС РЪНЪР 2000 ТД, 1995г. пълен ел. пакет, без климатик и ербеци. Да ви споделя, като го взех и се започна задължителните ремъци и ролки. При отваряне за да сменя ангренажния и ремъка на балансиращия вал установих, че ремъка на балансиращия вал е скъсан и станал на парчета, явно колата е карана така хиляди километри, а иначе австрийци били техническа нация. Смених ангренажен, балансиращ, всички ролки и другите два ремъка, както и горивен, маслен и въздушен и масло всичко до тук за 500 лв. сам смених всичко и това явно спести доста. След около 1000 км. ходих на сервиз и смених тръбите на цялата изпускателна система за 50 лв. , а иначе гърнетата здрави. Минах още 2000 скъса жило на километража, намерих го след обаждане на 30 магазина единственно в РАТОЛА СРЕЩУ СКРОМНАТА СУМА ОТ 90 лв. прегледайте и вашите, на около 20см. от скоростната кутия се трие в друго жило и за 12 год. се е протрило влезла е вода и край. Смяната е за около 15 минути не е сложно. Казаха ми, че ги рециклират в София на Княжевско шосе след двата пешеходни сфетофара сигурно е добре, но да отида да платя и да се върна и загубата на един ден в сравнение с 15 мин. и 90лв. Като общо за колата моето мнение е, че е прекрасна, лека за управление, удобна за дълъг път и много товари - добра е. Имам два въпроса първия на всякъде пише среден разход 8 и нагоре, до сега не ми е минал разход 6,5 л. , но и аз не съм минавал 120 км/ч. - А при вас как е? Втория изобщо може ли да се намери кора за багажника, без кора всичко вътре е на погледа на любопитните. Желая успех на всички космически спринтьори!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snakypit Публикувано 18 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2008 Колеги.какво ще кажете за газов инжекцион Бардолини? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 юни 2008 Сподели Публикувано 18 юни 2008 Моят е Фобос... Не знам, питай колегите, но за ГИ съм винаги "ЗА".Питай ги дали може инжекторите да се сменят поотделно, или трябва да смениш четирите едновременно, щото от нашата газ се скапват след 40-50 000 и дали ще смениш един (35 лв) или ще смениш 4-те (250лв) има разлика. Бе тегли чоп и слагай! това е истината, ГИ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton76 Публикувано 6 юли 2008 Сподели Публикувано 6 юли 2008 Здравейте,колеги!Става дума за Space Runner-малко след смяната на всички ремъци и филтри,възникна следния проблем-като завъртя волана в крайно дясно или ляво положение се чува виене и оборотите падат,даже в крайно ляво до 300-400.Това виене го нямаше преди.Каква може да е причината за това,според вас?Благодаря на всички! Причината за това виене е че в крайно ляво и в крайно дясно положение на волана хидравличната помпа достига максималното си налягане .Виенето е по силно защото ремъка е нов и по обтегнат ,старият ремък се е отпуснал и леко е приплъзвал,това не е проблем като покараш извесно време и новият ще се отпусне.Проблем може да стане ако лагера във хидравличната помпа е тръгнал да си заминава ,това се разбира ако омаш теч на хидр.масло през оста на помпата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snakypit Публикувано 17 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2008 Здравейте,колеги!Не знам дали тук е мястото да задам въпроса си.Търсих из форума,но не намерих отговор.Може би не съм бил достатъчно настоятелен.Та,въпросът-какво е мнението ви за тези присадки,които се слагат в маслото,с цел спиране на течове?Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
echik Публикувано 17 септември 2008 Сподели Публикувано 17 септември 2008 Здравейте,колеги!Не знам дали тук е мястото да задам въпроса си.Търсих из форума,но не намерих отговор.Може би не съм бил достатъчно настоятелен.Та,въпросът-какво е мнението ви за тези присадки,които се слагат в маслото,с цел спиране на течове?Благодаря предварително! Колега , добавките /присадки/за масло са хубаво нещо ,но помагат при сълзене ,ако имаш теч съветвам те да разбереш от къде е и да го отстраниш незабавно :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snakypit Публикувано 18 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 18 септември 2008 На този етап е сълзене,даже по-малко.И ако тези присадки са ефикасни,предпочитам да ползвам такава,отколкото да я дам на майстор.Щото,аман от специалисти...!Един ми разправя,че били измислени,ако на пътя ти се случи да имаш загуба на масло,слагаш присадката да спре теча,колкото да се добереш до сервиз.Не ставали за постоянно,защото запушвали нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 20 септември 2008 Сподели Публикувано 20 септември 2008 Чакай малко..... Теч на масло не знам да се спира с присадка. Теч на охладителна течност - може, но там принципът е съвсем различен. Откъде тече машинката? По принцип възможните течове са: Гарнитура на картера, на капака на главата (можеш да пробваш да ги позатегнеш, ако не спре - смяната е елементарна). Опре ли до смяна на семерингите на коляновия вал - хайде, този откъм агренажния ремък - иди-ела. Ама ако е откъм съединителя - АМАН! Може и да тече от делкото. Там има един О-пръстен. Смяната не е сложна, но после иска някой да пипне центровката. Текне ли, братле, само се усилва. Присадките в маслото са за други работи - далеч по-финни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rossen Публикувано 21 септември 2008 Сподели Публикувано 21 септември 2008 здравеите и от мен колеги сега да отговоря на някои вапроси когато колата е над 200 000 км вече се ползва само минерални масла не си даваите парите напразно а всички коли които ги купуваме от тук са над тези км а за ролката на ангренажа се сменя на всякя смяня на ремъка това е по закон а вече всеки преценявя сам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rossen Публикувано 21 септември 2008 Сподели Публикувано 21 септември 2008 ами така пишеше и човека го коментира като много особено масло!ще проверя и на друго място!относно марката спомена за Мобил или Титан! не се заблуждаваите при нас колите са на много км от там вече няма значение с какво масло ще караш имам предвид минерално масло всичко зависи на колко км е ако имате излишни пари караите по каталог Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rossen Публикувано 21 септември 2008 Сподели Публикувано 21 септември 2008 Здравейте,колеги!Става дума за Space Runner-малко след смяната на всички ремъци и филтри,възникна следния проблем-като завъртя волана в крайно дясно или ляво положение се чува виене и оборотите падат,даже в крайно ляво до 300-400.Това виене го нямаше преди.Каква може да е причината за това,според вас?Благодаря на всички!и при мен беше така като смених ремъка се оправи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.