shades Публикувано 9 март 2008 Сподели Публикувано 9 март 2008 Днес дойде време за профилактика на стъпковото моторче на любимата, но докато се заравях в мотора открих следната аномалия - висеше един маркуч, за който съм почти сигурен че не съм виждал в това състояние преди смяната на ангренажния ремък, т.е. някой БГ "майстор" пак си е оставил ръцете. Към въпроса: някой знае ли функцията на посочения елемент и къде точно е мястото на скъсания маркуч (вакуум отнякъде предполагам)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 9 март 2008 Сподели Публикувано 9 март 2008 Мисля,че това е вакуума за ЕГРа,който идва от датчика,който пък е завит под термостата-до датчика за градусите на водата.Представлява тяло,от което излизат две тръбички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 10 март 2008 Автор Сподели Публикувано 10 март 2008 Мерси и на двамата за инфото! :icon_thumbup: На втората схема се вижда нещо, от което се притеснявах, т.е. и четирите вакуума вървят в "пакет" надолу, което ще рече, че гадината която е бърникала го е изскубнала от общия сноп. Утре ще пробвам по на светло какви са щетите. @Miroslav Имаш лично :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.