daniel nikolov Публикувано 3 март 2008 Сподели Публикувано 3 март 2008 аз си мисля , 4е оборотомерът е хубаво нещо а моето колтче си няма и не знам дали има начин да му приспособя някак си някъде си.според вас възможно ли е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hipokrat Публикувано 3 март 2008 Сподели Публикувано 3 март 2008 Не си единствен без оборотомер. Научаваш се да слушаш двигателя. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vAnKaTa``` Публикувано 19 март 2008 Сподели Публикувано 19 март 2008 а по принцип може ли да се смени таблото с такова с оборотомер ? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 20 март 2008 Сподели Публикувано 20 март 2008 Може. Аз докато имах Колт също се бях замислил по въпроса и тръгнах да си търся по моргите. Имаше единствено в Анкол, но му искаха на таблото 300 лв .. и така се и отказах. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisi-Pisi Публикувано 21 март 2008 Сподели Публикувано 21 март 2008 Аз свикнах и наистина вече усещам двигателя Иначе на курсовете гледах докато стрелката покаже 2000 оборота и сменях предавката Жена, кво да ви кажа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Асен Публикувано 26 Май 2008 Сподели Публикувано 26 Май 2008 И аз искам да си сменя таблото и си намерих едно от Колт 1.6 16в, но е било автоматик. Това има ли някакво значение? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyclodrome Публикувано 26 Май 2008 Сподели Публикувано 26 Май 2008 Не знам дали е само въпрос на смяна на таблото. Таблото е лесно, свързва се само с един джак (в смисъл няма разни жила). Проблема е ако трябва да се монтира допълнително някой датчик някъде по двигателя. Макар че като се замисля, по вероятно е двигателя да си има датчик , все пак компютъра на колата трябва да знае на какви обороти е той във всеки момент. Иначе съм виждал някакви афтърмаркет джаджи, които се включват към комуникационния порт на компютъра на колата и извеждат всякакви данни, включително и оборотите. Но за съжаление и те не са от евтините... Но евентуално би спестило главоболието от окабеляването ако не е предвиден въпросния куплунг на табото. Ето все пак и линк към една такава "джаджа", за да видите за какво ви говоря: http://www.greddy.com/products/display/?Ca...;SubCategory=56http://www.nipponpower.com/product.phtml?p=801 :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Асен Публикувано 27 Май 2008 Сподели Публикувано 27 Май 2008 Иначе гледам, че се продават само обортомери, които могат да се монтират някъде извън таблото. Ето няколко линка.http://digitalmers.hit.bg/http://www.prospeed.bg/cat/index.php?cPath=3207_3245тези аналоговите ги има някъде и в по- евтини варианти по 30-40 лв. Въпросът е колко са точни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 Май 2008 Сподели Публикувано 27 Май 2008 Само да вметна само че точност не ви трябва, от там и дигитален оборотомер. Да не говорим че ще бъде абсолютно безполезен (като вица за полицая с електронен часовник дето докато разделял 10:22 и то се сменило), просто човек докато осъзнае написаното и станало късно за разлика от аналоговата стрелка където много по лесно осъзнаваме позиция и движение. Вервайте ми ;)За аналогов - ами може и от Лада 1500 да се монтира, не е проблем... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyclodrome Публикувано 27 Май 2008 Сподели Публикувано 27 Май 2008 Мдам, и аз съм за аналоговите уреди :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.