silver_carisma_GDI Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 :mitsu-smiley: Здравейте приятели на диамантите!!! От днес и аз съм един от вас :icon_thumbup: Преди една година си купих Мицубиши Каризма 1.8 GDI-1999г. и съм супер доволен-направо си мисля ,че ги излъгах всички в КАТ те си мислят че регистрират кола,а тя си е жив самолет бе... :icon_rock: Да обаче тази зима в мъглите и студа ми спретна едно номерче и сега се чудя какво да правя.Един ден си отидох на работа с парно,а вечерта си тръгнах на студено.Нещо отказа топлото. Закарах я на един приятел, той я направи за момента да духа само на топло,а сега трябва да измисля къде да я карам пак за да ми я оправят да си работи и в двата режима. Сега като я пусна да духа студено и нещо под таблото почва яко да щрака. Някой да знае някой спец в Пловдив по климатрониците и разбира се да не ми реже главата до кръста с цена. Благодаря предварително на тези които могат да ми помогнат. :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 Честито колега, и ти имаш май моя проблем изразяващ се в следното - моторчето ти, което работи за смяна на режима топло/студено (контролира клапата) е отказало да работи или по-точно е превъртяло и е излезло от регулаж, в следствие на което клапата отива или на позиция студено или на топло и блокира на това положение. Трябва да отидеш да ти изрегулират моторчето и да го върнат в начален режим. :mitsu-smiley:Препоръчвам ти да посетиш Ратола Пловдив и да ти замерят климатроника и моторчето, работещо на клапата за топло/студено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silver_carisma_GDI Публикувано 5 март 2008 Автор Сподели Публикувано 5 март 2008 Честито колега, и ти имаш май моя проблем изразяващ се в следното - моторчето ти, което работи за смяна на режима топло/студено (контролира клапата) е отказало да работи или по-точно е превъртяло и е излезло от регулаж, в следствие на което клапата отива или на позиция студено или на топло и блокира на това положение. Трябва да отидеш да ти изрегулират моторчето и да го върнат в начален режим. :mitsu-smiley: Препоръчвам ти да посетиш Ратола Пловдив и да ти замерят климатроника и моторчето, работещо на клапата за топло/студено. Много благодаря Viper!!! Ще направя това, което ме посъветва и после ще дам пресконференция тук :icon_thumbup: . Да си жив и здрав!!! Благодаря!!! :icon_thumbup: Редакция: Никога повече не пиши само с главни букви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blistera Публикувано 10 март 2008 Сподели Публикувано 10 март 2008 Имам един въпрос относно климатроника...защо когато дам на контакт, започва едно досадно щракане за няколко секунди (около 20тина) и след това спира.. От какво може да се получава това!! Това щракане се появява само когато се постопли времето, сега през зимата не ми е правила така, но напоследък като взеха да се качват температурите започна да щрака... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusli Публикувано 10 март 2008 Сподели Публикувано 10 март 2008 имам един въпрос относно климатроника...защо когато дам на контакт започва едно досадно щтракане за няколко секунди (около 20тина) и след това спира..от какво може да се получава това!! това щтракане се появява само когато се постопли времето сега през зимата не ми е правила така,..но напоследък като взеха да се качват температурите започна да щтрака... :icon_hmm:И при мен се получва същото щракане и се чудя от какво е. При мен когато купих колата системета беше празна и си мислех че е от това, ама като я напълних не спря това щракане. Мисля че е от някакво моторче за клапите за въздуха, но не съм сигурен. Някой ако знае какъв е проблема да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 10 март 2008 Сподели Публикувано 10 март 2008 Щракането мисля, че идва от моторчето за контрол достъпа на въздуха вътре/вънка (отвън или затворен в купето) - звука наподобява едно малко щракане и вакумно затваряне. До колкото знам при старт на двигателя се позиционира на зададената позоция, мисля че ако колата се изгаси и моторчето е позиционирано да влиза от вън въздух, то то се затваря и това щракане идва от там. Незнам как работи самото моторче, при какви външни и вътрешни температури се затваря и отваря при изключване/включване на контакт :icon_hmm: P.S. На горната картинка е означено моторчето с номер - 86317D, картинката е климатроник и управление на Галант '97 и нагоре, незнам дали съотвества като на Каризмата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blistera Публикувано 10 март 2008 Сподели Публикувано 10 март 2008 Явно не съм единствения с този проблем... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 11 март 2008 Сподели Публикувано 11 март 2008 Аз нямам климатик и това щракане си го имам, както аз така и всяка кола с GDI двигател. Просто като дадете на контакт колата се подготвя за запалване, докарва там нещо си до положение, в което да запали. Аз винаги давам на контакт и чакам да свърши - после паля! За по-подробна информация мисля, че трябва да се включи Милен, той ми го обясни, но беше отдавна! Не се косете няма и нищо на колата. :DP/s: На blistera каризмата GDI ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blistera Публикувано 11 март 2008 Сподели Публикувано 11 март 2008 НЕ е GDI ....според мен това щракане не е нормално, но понякога се включва и когато е спрян/пуснат климатроника.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusli Публикувано 11 март 2008 Сподели Публикувано 11 март 2008 Днес ми казаха, че изглежда на машинката която движи клапите зъбците може да са заоблили и затова се получава това щракане. Не съм сигурен затова, май трябва да се отвори таблото и да се разбере точно какво има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 7 март 2009 Сподели Публикувано 7 март 2009 Нека и аз се включа с пресни впечатления :icon_blush: .Моята кола дойде с неработещо моторче на клапата за външен и вътрешен въздух.Същият щтракащ звук както при колегите.Онзи ден обаче ми спря моторчето на клапата за регулиране на топъл/студен въздух и така с един колега разглобихме таблото(в Carisma Workshop manual-a има схемичка ,на която горе-долу са обяснени стъпките за стигане до моторчетата)В пластмасовата кутийка на моторчето има три зъбни предавки.И при двете моторчета един зъб от едно и също колелце беше счупен.Значи това колелце се върти според моя преценка около 90 градуса или 1/4 просто го нагласих,така че счупения зъб да не се зацепва при въртенето и вече всичко е наред.Проблема е какво ще стане ако счупи пак зъбче,но да се надявам,че няма да е в близките 2-3 години.Дано да съм полезен с тази информация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 7 март 2009 Сподели Публикувано 7 март 2009 То и без да е счупено си щрака, когато е на позицията, при която има ток на климатроника и прозорците, но не е на контакт - нещо позиционира, или се шашка за няколко секунди. Ако много щрака може да има нещо счупено. Иначе при GDI цъка нещо отпред под капака, сигурно дига налягането в горивната система, нека разбирачите да обяснят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buffoon Публикувано 25 април 2009 Сподели Публикувано 25 април 2009 Нека и аз се включа с пресни впечатления :icon_blush: .Моята кола дойде с неработещо моторче на клапата за външен и вътрешен въздух.Същият щтракащ звук както при колегите.Онзи ден обаче ми спря моторчето на клапата за регулиране на топъл/студен въздух и така с един колега разглобихме таблото(в Carisma Workshop manual-a има схемичка ,на която горе-долу са обяснени стъпките за стигане до моторчетата)В пластмасовата кутийка на моторчето има три зъбни предавки.И при двете моторчета един зъб от едно и също колелце беше счупен.Значи това колелце се върти според моя преценка около 90 градуса или 1/4 просто го нагласих,така че счупения зъб да не се зацепва при въртенето и вече всичко е наред.Проблема е какво ще стане ако счупи пак зъбче,но да се надявам,че няма да е в близките 2-3 години.Дано да съм полезен с тази информация.На това колело(силно казано)защото така кат гледам е някаде една трета от колело,ако ства въпос за него(най долното,към платката)обърнете внимание на контакта между него и платката.И при мен имаше счупен зъб (на средното колело)завъртих го но нямаше ефект,след като понатиснах малко контактните пластинина платката и зъпчатото колело нещата се оправиха.Каквото и да направите,първо пробвайте преди да затваряте. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.