Ivo Ru Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 Тази сутрин слизам при колата и колкото и да въртя, въобще не се обади. Миналата седмица и правих нов ключ. Не се сетих да извадя стария и да пробвам с него. Освен това във вторник и сложих ГИ. Лампата за чек на двигателя светеше само като съм на газ. Всъбота обаче светна и не огана и на бензин. В неделя си запали нормално. Има ли някой идея какво да правя, къде да я нося. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 28 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2008 Оказа се новия ключ. Явно не е програмиран както трябва или е дефектен. С оригиналния бръмна веднага Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 Не знам, но не ми се струва от проблем с имобилайзера /ключа/ да светва Check Engine. Поне на мен в предвид описаните симптоми /монтиране на ГИ/ ми се струва че там трябва да се търси проблема.Между другото на един колега от Великото кралство с Паджеро, надявам се да го направим член на клуба /не е лошо да има и чуждо присъствие/ се обърна към мен със следния проблем - акукулатора му падаше за 5-6 дена. Добре че ми каза че в София са му монтирали аларма. Та какво се оказа - проверих - консумация 0.6А, първоначално съмнения в алармата - Hawk пишеше на нея /пълен ментак/. Да ама не - просто когато са вземали сигнал от бутона на шофьорската врата са го омасили, лампата на вратата свети /денем не се вижда при затворена врата/, пича му е бутнал и плафонера да не свети и така си е решил проблема. Просто нямам думи... останах потресен от качеството на работа и от това колко пари са му взели на англичанина. Не че го жаля ама все пак... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 Ключа или е програмиран или не, няма как да не е програмиран както трябва. Какъв е ключа (оргинална заготовка от Митсубиши или някаква друга)и къде го програмираха. Ааа има вариант ако се прави ключ и допълнително се слага чип , съм почти сигурен че не са уцелили точния модел. Ако съм прав, иди да го препрограмират отново, след определен брои палене ще спре пак. Така се получава от грешен чип. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 Ами описанието ти не е съвсем точно. Значи индуктивностите, т.е. намотката на антената и намотката в ключа са направени за да може да се генерира напрежение за захранване на истинския чип които си има уникален номер и този номер се сравнянва с записания. Обаче има много различни видове, с скачащ код с фиксиран код но с различни дължини от битове и т.н. Ако има несъответствие може да се получи това за което говори колегата, а може още и от първия път да не запали, божа работа е зависи от степента на грешката. Ще ти дам един пример, с мои познат си играхме с чипа на Каризмата ми с цел изучаване. Много пъти четохме и презаписвахме докато уцелим. Слагаме моя ключ (оригиналния) на четец/програматор за ключове, прочита се и се разпознава като PCF7831 на Philips (това примерно, не помня точно номера), обаче деиствително на мен чипа ми е PCF7835. След което го записахме в нов чип и тръгнахме да си правим експерименти. Колата запали точно 10 пъти, след което повторно го препрограмирахме и пак 10 пъти, най-накрая сменихме чипа с такъв какъвто трябва , записахме го и до сега си пали. Дано съм го обяснил разбираемо, и само да кажа че за да видя какъв точно е чипа се навих да си счупя дръжката на ключа :icon_blush: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 Ами не си носих фотоапарата да го снимам , ама мога сега да ти снимам счупения ключ. P.S. http://carmanscan.ru/immo/ по надолу на тази страница има чиповете за Mitsubishi, виж тези на Philips те са за Каризмата, а на Texas се ползват при Space Wagon. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.