iv_742005 Публикувано 19 януари 2008 Сподели Публикувано 19 януари 2008 Здравейте, собственик съм на две Мицибишита - Колт и от вчера на Каризма. Проблема е с Колта-а, който сега не е в движение. Карах по магистралата към София и забелязах, че всички светлини (фаровете, таблото, дори запалката отказа) започват да намаляват, докато след няколко км колата оугасна. Обитах се да я запаля с бутане, тръгнах, но след няколо км пак спря. Някой има ли представа на каво може да се дължи това? Казаха ми че или е от димото или акумулатора, но акумулатора го смених скоро. Понеже оставих колта в Пловдив при един приятел и ще трябва да пътувам, за да я прибера, дайте съвет за добър сервиз в Пловдив? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 19 януари 2008 Сподели Публикувано 19 януари 2008 Не ти ли светна червената лампичка с акумулаторчето?Симптомите сочат към повреда в генератора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iv_742005 Публикувано 19 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2008 Ами да ти кажа нямах много време да видя какво свети, защото щаха да ме отнесат без фарове (беше през ноща), но мисля, че не светеше. Просто постепенно намаляха всички светлини в колата до една. Когато спря фаровете почти не светеха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 20 януари 2008 Сподели Публикувано 20 януари 2008 Ами да ти кажа нямах много време да видя какво свети, защото щаха да ме отнесат без фарове (беше през ноща), но мисля, че не светеше. Просто постепенно намаляха всички светлини в колата до една. Когато спря фаровете почти не светеха.И аз мисля (дори съм сигурен), че имаш повреда в генератора, който е спрял да зарежда и акумулатора се е изтощил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iv4o68 Публикувано 20 януари 2008 Сподели Публикувано 20 януари 2008 Здравейте, собственик съм на две Мицибишита - Колт и от вчера на Каризма. Проблема е с Колта-а, който сега не е в движение. Карах по магистралата към София и забелязах, че всички светлини (фаровете, таблото, дори запалката отказа) започват да намаляват, докато след няколко км колата оугасна. Обитах се да я запаля с бутане, тръгнах, но след няколо км пак спря. Някой има ли представа на каво може да се дължи това? Казаха ми че или е от димото или акумулатора, но акумулатора го смених скоро. Понеже оставих колта в Пловдив при един приятел и ще трябва да пътувам, за да я прибера, дайте съвет за добър сервиз в Пловдив? Колега, проблема е в генератора.Виж първо ремъка дали е достатъчно опънат или има износени четки и евентуално реле.Въпроса е отработен.Четки стават от жигула, с малко преработка.Има ги оригинални , заедно с релето.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 20 януари 2008 Сподели Публикувано 20 януари 2008 На моята кола регулатора е изведен външно още като я взех - регулатора по принцип евграден заедно с четките в алтернатора, но се прекъсва едната четка и се свързва към извода и 2-та кабела се ползват за външния регулатор, става всякакъв Минуса е, че лампата за акумулатора не свети, може да се изведе още един кабел от допълнителните диоди, но не е такъв проблем, като се има предвид че имам волтмер на таблото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.