Премини към съдържание

Питане за Пинин-управление...


Препоръчано мнение

Здравейте! Нов съм,както се вижда,а пък с Митсубишитата съм съвсем нов.

Опитах се да открия упътване на английски за Паджеро Пинин 2001г ,но нещо не се справих. Линковете ,които открих в темите са повечето за сервизно обслужване. Аз съм малко на ти с немския ,а колата е от Германия-взех я скоро на жена ми и не всичко ми е ясно. Ако може да помогнете за менюал на английски или на български ще бъда благодарен.

Освен това да попитам какви са четрите позиции на лоста за превключване и блокировки!? Най-задните две мисля,че са ми ясни ,но все пак. И може ли да се превключва с този лост в движение или колата трябва да е спряла!? Има също един бутон от ляво на лоста на автоматика и като се натисне светва оранжева лампа на таблото: " OD OFF" - не ми е ясно какво се случва. Забелязах,че в движение като я натисна се повишават оборотите,но дали сваля предавка не мога да усетя или влияе върху мотора или пък е нещо свързано с тракшъни и разни други стабилизиращи програми.

И последен въпрос-преди светеше една лампа" Еco...." не знам си какво -зелена на таблото,но от скоро спря да свети. Може ли да ми разясните за какво служи и трябва ли нещо да предприема като не свети или да си карам.

Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много,колега.

Да питам и още нещо.

Има някакво чегъртане като се кара,най-вече с не много висока скорост. Общо взето се чува повече като е 2НС ,т.е. само на задно предаване ,а като мина на "нс чуствително намалява. Звучи като изстъргани накладки ,но накладките са сменени и не е от тях ,а и не е при натискане на спирачка ,а постоянно. Имам съмнение да е нещо-лагер на главина или нещо подобно ,но не съм сигурен.

И ако може да ми препоръчате сервиз-ако може да не е официалния ,щото...ясно що. Някой изпитан от вас в софия и да не свалят по 6 кожи.....!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

оказа се ,че е отишъл лагер на главина! толкова се беше скапал ,че зегерката се беше разпаднала и стържеше и закачаше все едно ще се счупи цялата кола на две!

лагера-сменен! 60лв от магазина на Г.М.Димитров! в СКФ и ФАГ така и не можаха да ми го открият-имаше само за 1,8л мотор ,а то май са едни и същи. от този магазин ми дадоха,но като го свалихме се оказа,че външният ринг е по-тесен от оригиналният,но подложихме подложки от 2х1мм и стана. трябваше за другия ден колата да е готова и за това нямаше как да търся другаде.

та така.....! по едно време преди да го оправя светна и лампата за АБСа ,защото заради счупения лагер толкова е тропало колелото,че е отчело по зъбците,че не е в ред АБСа. опитах се да вляза чрез една програма да видя за грешката и въпреки ,че буксата съвпада искаше друг кабел,а този беше за БМВ и така и не можахме да и почовъркаме в "мозъка". както и да е -важното е ,че се оправи и върви!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...

Четирите позиции на управление на задвижването са следните:

 

 

2H и 4Н може да се включват и изключват по време на движение до 90km/h, превключването трябва да става до тази скорост, след това може да карате с каквато скорост желаете.

 

Здравейте колеги отскоро карам пинин и още не съм го разучил добре, но като пробвам да превключа в движение от 2Н на 4Н хъркат яко зъбчатките, но включва(хъркането според мен не е нормално).Когато минавам от 4Н на 2Н няма проблем всичко става много гладко. Това при скорост 40-50км/ч,.

та въпроса ми е дали трябва да е изключена от скорост колата като превключвам, и трябва ли да е натиснат съединителя.

Или може би не правя нещо както трябва.или колата ми има проблем.

Мисля че може да и е развален синхронизатора ако има такъв. Но нека по компетентните да кажат. Зз само правя предположение.

Иначе съм много доволен от мицата :mitsu-smiley: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам този проблем с лампичката ECO ... При мен изобщо не е светила откакто съм купил джипа :( С 2.0 съм

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако лампата е една зелена, подобна на тази:

 

http://mitsubishibg.com/forum/uploads/monthly_12_2008/post-1579-1228507610_thumb.jpg

 

Означава, че двигателя работи в по-икономичен режим, може и да означава нещо друго, най-добре е да се види в книжката / упътравнето. До колкото знам само автомобилите, които не показват моментен разход имат тази лампа. (ако става въпрос за тази за която си мисля);

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е :) ,но пинините си имат среден разход на компа... Моя пинин почна да харчи доста та затова ми се струва,че е проблем ,че не свети GDI Eco

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе тя лампата че е изгоряла изгоряла е .....иначе поне при палене трябваше да присветва. А това с разхода вече е лошо......Ако не си сменял свещи, смени ги. И прегледайте лулите в какво състояние са. Ако има някоя зеленясала да се смени. И ако може вижте и лампата , ако е здрава.........Многооо лошо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменени са свещитите ;) Той мотора е на 86 000 км ... ,които са напълно реални. Ще пробвам някоя добавка поне да стабилизира малко бензина дано има подобрение :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...