Niko Публикувано 16 декември 2007 Сподели Публикувано 16 декември 2007 Тази модификация на Галант не може да се сбърка на пътя.Нека знаещите кажат по какво се отличава от стандартните Галанти. Купето е ясно.Визирам, двигател, скорости, окачване, стабилност - всичко, което е различно или модвано в някаква степен. Втори важен въпрос е: осезаемо по-твърдо ли вози от Галант със стандартно окачване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 16 декември 2007 Сподели Публикувано 16 декември 2007 Тази модификация на Галант не може да се сбърка на пътя.Нека знаещите кажат по какво се отличава от стандартните Галанти. Купето е ясно.Визирам, двигател, скорости, окачване, стабилност - всичко, което е различно или модвано в някаква степен. Втори важен въпрос е: осезаемо по-твърдо ли вози от Галант със стандартно окачване. Моя Галант е Sport - нямам идея какво му е по-различното, освен наличието на тракшън контрол. Вози също толкова елегатнтно като всички други Галанти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 декември 2007 Сподели Публикувано 17 декември 2007 Моя Галант е Sport - нямам идея какво му е по-различното, освен наличието на тракшън контрол. Вози също толкова елегатнтно като всички други Галанти. Няма разлика, тракшън и/или темпомат са опции които се оборудват и при "не спорт". Разликата е, че при така оборудван (т.е. "спорт") най-често се среща магическата комбинация от кожен салон и автоматична трансмисия с типтроник, която е (според непотвърдени сведения) по-надеждна. Т.е. "спорт" идва от типтроника и визията. Могат да се сложат отделно по-твърди амортисьори и пружини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 17 декември 2007 Сподели Публикувано 17 декември 2007 Няма разлика, тракшън и/или темпомат са опции които се оборудват и при "не спорт". Разликата е, че при така оборудван (т.е. "спорт") най-често се среща магическата комбинация от кожен салон и автоматична трансмисия с типтроник, която е (според непотвърдени сведения) по-надеждна. Т.е. "спорт" идва от типтроника и визията. Могат да се сложат отделно по-твърди амортисьори и пружини. Перфектен отговор, както винаги ! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 декември 2007 Сподели Публикувано 17 декември 2007 Перфектен отговор, както винаги ! :icon_thumbup: Обаче сега се сетих, че с кожи и типтроник има и от "обикновените". Както и такива със спортна визия, а вътре малките мотори. Комбинации явно има (т.е. е имало) всякакви по желание на клиента. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad Публикувано 18 декември 2007 Сподели Публикувано 18 декември 2007 Аз съм с впечатление, че в повечето случаи наименованието на модификацията има връзка единствено с някои оптически подробности - вид да броните, решетките и спойлерите. А екстрите могат да се срещнат в разнообразни комбинации при всяка от модификациите. Аз карам вече два Галанта "Елеганс" (т.е - не "Спорт") и двата си имат типтроник, кожен салон, темпомат и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 18 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2007 Аз пък съм останал с впечатлението, че спорт-а е с най-постното купе. Централната конзола в някакъв сребърен или имитация на карбон цвят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 18 декември 2007 Сподели Публикувано 18 декември 2007 Аз пък съм останал с впечатлението, че спорт-а е с най-постното купе. Централната конзола в някакъв сребърен или имитация на карбон цвят. "Карбона" надминава всички имитации които съм виждал в кола от среден горен клас. Дървеният е леко в стил "имитация на Мерцедес", но и той е хубав. Въпрос на предпочитание. Материалите са супер качество спрямо сегашните стандарти. Дори ми се струва че с Галантите гоним горния клас ако става дума за детайли, материали и усещане. Автомобилите от последните години са доста претупани, в доста скъпи коли се срещат платнени облицовки, неприятни на пипане детайли, лесно драскащи се такива, ръбове от щампа, големи и неравни фуги. Тази конзола, както и цялата пластмасова част на Галанта е така направена че е масивна, на пипане и натискане е солидна, не се драска, не шуми, не бумка, приглушена е, просто мечта. Каквато и да вземеш, няма да сбъркаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 19 декември 2007 Сподели Публикувано 19 декември 2007 Колеги, преди месец и нещо един приятел се качи в Галант-а ми. Той е върл фен на Ауди (кара А4 от 2001 година) и поогледа се, развъртя глава из купето и каза:"Невероятно са го пипнали този Галант, не съм мислил, че толкова ще е красив. Таблото и всичко е просто страхотно, дизайна е много добър. Коя година е колата - 2001-2002?". Аз като му казах, че е '98 той само направи :blink: :shock: :vsurprise:."Скоро мисля да продавам Аудито и мисля да си взимам такава май". Това са неговите думи - така, че оставам на вас прадставите за салона и колата като цяло :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 19 декември 2007 Сподели Публикувано 19 декември 2007 Божееее, '98! Моят Ранър е '93 и няма никакво разтропване, никакви паразитни шумове, таблото, вратите са меки на допир, при все, че не може и дума да става за сравнение с Галантите, интериорът е повече от впечатлителен! Мислил е японецът, не е щадил материали! Само едно БРАВО мога да кажа аз! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 19 декември 2007 Сподели Публикувано 19 декември 2007 Аз пък съм останал с впечатлението, че спорт-а е с най-постното купе. Централната конзола в някакъв сребърен или имитация на карбон цвят. Ела да видиш моя Галант Спорт и ако пак кажеш, че купето е постно..... ще се гръмна :rolleyes: Освен стандартните екстри като: ел. стъкла, ел. огледала (отопляеми), ел. регулиране на фаровете, климатроник, ABS, алуминиеви джанти, централно заключване с дистанционно, ел. антена, халогени в бронята, дискови спирачки отзад, серво и др., имам още автоматична скоростна кутия с типтроник, тракшън контрол, ел. прибиране на огледалата, кожен салон с подгряване на седалките, ел. регулиране на седалките, боя перлен металик хамелеон, както и фейслифт на VR-4. Ако на това му казваш постно..... Може и да съм пропуснал някоя екстра, но и това е повече от достатъчно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 19 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 19 декември 2007 Ела да видиш моя Галант Спорт и ако пак кажеш, че купето е постно..... ще се гръмна :rolleyes: Освен стандартните екстри като: ел. стъкла, ел. огледала (отопляеми), ел. регулиране на фаровете, климатроник, ABS, алуминиеви джанти, централно заключване с дистанционно, ел. антена, халогени в бронята, дискови спирачки отзад, серво и др., имам още автоматична скоростна кутия с типтроник, тракшън контрол, ел. прибиране на огледалата, кожен салон с подгряване на седалките, ел. регулиране на седалките, боя перлен металик хамелеон, както и фейслифт на VR-4. Ако на това му казваш постно..... Може и да съм пропуснал някоя екстра, но и това е повече от достатъчно.КОЛЕГА НЕ ПОСЯГАЙ КЪМ СПУСЪКА - Признавам ............. твоя Галант е добър.Вчера се загледнах - масово са с типтроник. Не знаех за дисковете от зад. Снимката постната по-горе от Ага е най-добрия шот на карбон, който съм виждал.Падам си малко дизайнер и сивите са от по-малко предпочитаните ми нюанси. Явно не съм заглеждал карбона.Сега ще му обърна внимание. Ей, живнахме малко покрай тая тема.В Галантския форум витаеше тегаво усещане за безвремие тези дни. Нищо ново. Никой не се оплаква. Всичко мърка. Като секта сме ей. Ела да видиш моя Галант Спорт ......Еее, явно това е машината.Онзи ден в снеговете бях в района, но окъснях, трябваше да се прибирам - на другия ден пътувах за Пампорово ... ще се засечем някой път живот и здраве. България е малка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 26 декември 2007 Сподели Публикувано 26 декември 2007 Ела да видиш моя Галант Спорт и ако пак кажеш, че купето е постно..... ще се гръмна :rolleyes: Освен стандартните екстри като: ел. стъкла, ел. огледала (отопляеми), ел. регулиране на фаровете, климатроник, ABS, алуминиеви джанти, централно заключване с дистанционно, ел. антена, халогени в бронята, дискови спирачки отзад, серво и др., имам още автоматична скоростна кутия с типтроник, тракшън контрол, ел. прибиране на огледалата, кожен салон с подгряване на седалките, ел. регулиране на седалките, боя перлен металик хамелеон, както и фейслифт на VR-4. Ако на това му казваш постно..... Може и да съм пропуснал някоя екстра, но и това е повече от достатъчно. Имам въпрос!Това цялото оборудване само за 2.5 ли се предлага или се среща и за по-малките мотори (2.0) ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 декември 2007 Сподели Публикувано 26 декември 2007 Имам въпрос!Това цялото оборудване само за 2.5 ли се предлага или се среща и за по-малките мотори (2.0) ? Аз споделих какво има моя Галант, който е 2,5 V6-24. Двулитровия също се оборудва с такива екстри, но не е задължително да ги има. Обличането на волана, скоростния лост, ръчната спирачка и салона в кожа не съм виждал на друг Галант, освен на 2,5. Ако не се лъжа, типтроника също е "привилегия" на големия мотор. Климатроника е стандартна екстра за 2,5 докато 2,0 има и с климатик. Същото важи и за алуминиевите джанти - 2,0 излиза от завода само с метални такива. Най-постно оборудван е Галант-а с дизелов двигател. Това са мои лични впечатления, моля по-знаещите от мен да ме поправят, ако съм сгрешил с нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 26 декември 2007 Сподели Публикувано 26 декември 2007 Имам въпрос!Това цялото оборудване само за 2.5 ли се предлага или се среща и за по-малките мотори (2.0) ? Не съм виждал по обявите други такива освен 2.5. Има отделни екземпляри които наподобяват, например 2.0 или 2.4 GDI съм виждал с такива брони, но не са 100% като тези на колегата Mitsubishi или моя. Много е трудно да се намерят два еднакви такива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 27 декември 2007 Сподели Публикувано 27 декември 2007 Това, което търся от Галант с мотор 2.0 като екстри са:1. Климатроник2. Cruise Control3. ESP4. Кожен салон Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.