Премини към съдържание

Galant Sport


Niko

Препоръчано мнение

Тази модификация на Галант не може да се сбърка на пътя.

Нека знаещите кажат по какво се отличава от стандартните Галанти.

 

Купето е ясно.

Визирам, двигател, скорости, окачване, стабилност - всичко, което е различно или модвано в някаква степен.

 

Втори важен въпрос е: осезаемо по-твърдо ли вози от Галант със стандартно окачване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази модификация на Галант не може да се сбърка на пътя.

Нека знаещите кажат по какво се отличава от стандартните Галанти.

 

Купето е ясно.

Визирам, двигател, скорости, окачване, стабилност - всичко, което е различно или модвано в някаква степен.

 

Втори важен въпрос е: осезаемо по-твърдо ли вози от Галант със стандартно окачване.

 

Моя Галант е Sport - нямам идея какво му е по-различното, освен наличието на тракшън контрол. Вози също толкова елегатнтно като всички други Галанти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя Галант е Sport - нямам идея какво му е по-различното, освен наличието на тракшън контрол. Вози също толкова елегатнтно като всички други Галанти.

 

Няма разлика, тракшън и/или темпомат са опции които се оборудват и при "не спорт".

 

Разликата е, че при така оборудван (т.е. "спорт") най-често се среща магическата комбинация от кожен салон и автоматична трансмисия с типтроник, която е (според непотвърдени сведения) по-надеждна. Т.е. "спорт" идва от типтроника и визията. Могат да се сложат отделно по-твърди амортисьори и пружини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма разлика, тракшън и/или темпомат са опции които се оборудват и при "не спорт".

 

Разликата е, че при така оборудван (т.е. "спорт") най-често се среща магическата комбинация от кожен салон и автоматична трансмисия с типтроник, която е (според непотвърдени сведения) по-надеждна. Т.е. "спорт" идва от типтроника и визията. Могат да се сложат отделно по-твърди амортисьори и пружини.

Перфектен отговор, както винаги ! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Перфектен отговор, както винаги ! :icon_thumbup:

 

Обаче сега се сетих, че с кожи и типтроник има и от "обикновените". Както и такива със спортна визия, а вътре малките мотори. Комбинации явно има (т.е. е имало) всякакви по желание на клиента.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с впечатление, че в повечето случаи наименованието на модификацията има връзка единствено с някои оптически подробности - вид да броните, решетките и спойлерите. А екстрите могат да се срещнат в разнообразни комбинации при всяка от модификациите. Аз карам вече два Галанта "Елеганс" (т.е - не "Спорт") и двата си имат типтроник, кожен салон, темпомат и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм останал с впечатлението, че спорт-а е с най-постното купе.

 

Централната конзола в някакъв сребърен или имитация на карбон цвят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм останал с впечатлението, че спорт-а е с най-постното купе.

 

Централната конзола в някакъв сребърен или имитация на карбон цвят.

 

"Карбона" надминава всички имитации които съм виждал в кола от среден горен клас. Дървеният е леко в стил "имитация на Мерцедес", но и той е хубав. Въпрос на предпочитание. Материалите са супер качество спрямо сегашните стандарти. Дори ми се струва че с Галантите гоним горния клас ако става дума за детайли, материали и усещане. Автомобилите от последните години са доста претупани, в доста скъпи коли се срещат платнени облицовки, неприятни на пипане детайли, лесно драскащи се такива, ръбове от щампа, големи и неравни фуги. Тази конзола, както и цялата пластмасова част на Галанта е така направена че е масивна, на пипане и натискане е солидна, не се драска, не шуми, не бумка, приглушена е, просто мечта. Каквато и да вземеш, няма да сбъркаш.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, преди месец и нещо един приятел се качи в Галант-а ми. Той е върл фен на Ауди (кара А4 от 2001 година) и поогледа се, развъртя глава из купето и каза:"Невероятно са го пипнали този Галант, не съм мислил, че толкова ще е красив. Таблото и всичко е просто страхотно, дизайна е много добър. Коя година е колата - 2001-2002?". Аз като му казах, че е '98 той само направи :blink: :shock: :vsurprise:."Скоро мисля да продавам Аудито и мисля да си взимам такава май". Това са неговите думи - така, че оставам на вас прадставите за салона и колата като цяло :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Божееее, '98! Моят Ранър е '93 и няма никакво разтропване, никакви паразитни шумове, таблото, вратите са меки на допир, при все, че не може и дума да става за сравнение с Галантите, интериорът е повече от впечатлителен! Мислил е японецът, не е щадил материали! Само едно БРАВО мога да кажа аз!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм останал с впечатлението, че спорт-а е с най-постното купе.

 

Централната конзола в някакъв сребърен или имитация на карбон цвят.

Ела да видиш моя Галант Спорт и ако пак кажеш, че купето е постно..... ще се гръмна :rolleyes: Освен стандартните екстри като: ел. стъкла, ел. огледала (отопляеми), ел. регулиране на фаровете, климатроник, ABS, алуминиеви джанти, централно заключване с дистанционно, ел. антена, халогени в бронята, дискови спирачки отзад, серво и др., имам още автоматична скоростна кутия с типтроник, тракшън контрол, ел. прибиране на огледалата, кожен салон с подгряване на седалките, ел. регулиране на седалките, боя перлен металик хамелеон, както и фейслифт на VR-4. Ако на това му казваш постно.....

Може и да съм пропуснал някоя екстра, но и това е повече от достатъчно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ела да видиш моя Галант Спорт и ако пак кажеш, че купето е постно..... ще се гръмна :rolleyes: Освен стандартните екстри като: ел. стъкла, ел. огледала (отопляеми), ел. регулиране на фаровете, климатроник, ABS, алуминиеви джанти, централно заключване с дистанционно, ел. антена, халогени в бронята, дискови спирачки отзад, серво и др., имам още автоматична скоростна кутия с типтроник, тракшън контрол, ел. прибиране на огледалата, кожен салон с подгряване на седалките, ел. регулиране на седалките, боя перлен металик хамелеон, както и фейслифт на VR-4. Ако на това му казваш постно.....

Може и да съм пропуснал някоя екстра, но и това е повече от достатъчно.

КОЛЕГА НЕ ПОСЯГАЙ КЪМ СПУСЪКА - Признавам ............. твоя Галант е добър.

Вчера се загледнах - масово са с типтроник. Не знаех за дисковете от зад.

 

Снимката постната по-горе от Ага е най-добрия шот на карбон, който съм виждал.

Падам си малко дизайнер и сивите са от по-малко предпочитаните ми нюанси. Явно не съм заглеждал карбона.

Сега ще му обърна внимание.

 

Ей, живнахме малко покрай тая тема.

В Галантския форум витаеше тегаво усещане за безвремие тези дни. Нищо ново. Никой не се оплаква. Всичко мърка. Като секта сме ей.

 

Ела да видиш моя Галант Спорт ......

Еее, явно това е машината.

Онзи ден в снеговете бях в района, но окъснях, трябваше да се прибирам - на другия ден пътувах за Пампорово ...

ще се засечем някой път живот и здраве. България е малка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ела да видиш моя Галант Спорт и ако пак кажеш, че купето е постно..... ще се гръмна :rolleyes: Освен стандартните екстри като: ел. стъкла, ел. огледала (отопляеми), ел. регулиране на фаровете, климатроник, ABS, алуминиеви джанти, централно заключване с дистанционно, ел. антена, халогени в бронята, дискови спирачки отзад, серво и др., имам още автоматична скоростна кутия с типтроник, тракшън контрол, ел. прибиране на огледалата, кожен салон с подгряване на седалките, ел. регулиране на седалките, боя перлен металик хамелеон, както и фейслифт на VR-4. Ако на това му казваш постно.....

Може и да съм пропуснал някоя екстра, но и това е повече от достатъчно.

 

Имам въпрос!

Това цялото оборудване само за 2.5 ли се предлага или се среща и за по-малките мотори (2.0) ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос!

Това цялото оборудване само за 2.5 ли се предлага или се среща и за по-малките мотори (2.0) ?

Аз споделих какво има моя Галант, който е 2,5 V6-24. Двулитровия също се оборудва с такива екстри, но не е задължително да ги има. Обличането на волана, скоростния лост, ръчната спирачка и салона в кожа не съм виждал на друг Галант, освен на 2,5. Ако не се лъжа, типтроника също е "привилегия" на големия мотор. Климатроника е стандартна екстра за 2,5 докато 2,0 има и с климатик. Същото важи и за алуминиевите джанти - 2,0 излиза от завода само с метални такива. Най-постно оборудван е Галант-а с дизелов двигател. Това са мои лични впечатления, моля по-знаещите от мен да ме поправят, ако съм сгрешил с нещо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос!

Това цялото оборудване само за 2.5 ли се предлага или се среща и за по-малките мотори (2.0) ?

 

Не съм виждал по обявите други такива освен 2.5. Има отделни екземпляри които наподобяват, например 2.0 или 2.4 GDI съм виждал с такива брони, но не са 100% като тези на колегата Mitsubishi или моя. Много е трудно да се намерят два еднакви такива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това, което търся от Галант с мотор 2.0 като екстри са:

1. Климатроник

2. Cruise Control

3. ESP

4. Кожен салон

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...