StanislavStanev Публикувано 18 ноември 2007 Сподели Публикувано 18 ноември 2007 Здравейте на всички. имам проблем с ниските обороти. На бензин са 1100-1700, а на газ 3000. закачих галанта на комп. и ми показа проблем в стъпковото моторче. Може ли да се почисти или трябва да вземам ново. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
novak Публикувано 18 ноември 2007 Сподели Публикувано 18 ноември 2007 Здравейте на всички. имам проблем с ниските обороти. На бензин са 1100-1700, а на газ 3000. закачих галанта на комп. и ми показа проблем в стъпковото моторче. Може ли да се почисти или трябва да вземам ново.За да ти помогнат разбиращите, трябва да кажеш с каъв двигател си. Най-добре е да постнеш VIN-a. :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 ноември 2007 Сподели Публикувано 18 ноември 2007 А колата е?? Двигател, рама и т.н.Опс повторихме се в бързината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 18 ноември 2007 Сподели Публикувано 18 ноември 2007 Аз говорих с колегата преди това VIN-a е JMBSNE55APZ003169Galant E55A 4G63 Това, което намерих е как може да се тества и една статия, където пише че един от възможните проблеми е замърсяване. Дали е възможно да е дало грешка от замърсяване на дроселовата клапа... Въпрос към Мирослав дали този номер E9715292C на част съответства на неговото моторче, което е MD614620? И към който е пробвал - дали от Хюндай може да стане? http://alflash.com.ua/IdleMMC.htm Сервомотор системы стабилизации оборотов холостого хода (IAC) Общая информация Сервопривод системы IAC осуществлен на шаговом электромоторе с питанием по постоянному току. Встроенный в сборку сервомотора датчик непрерывно отслеживает положение привода и выдает соответствующую информацию на PCM, осуществляющий общее управление функционированием системы стабилизации оборотов холостого хода. Проверка ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯ 1. Прижмите к сборке сервопривода IAC стетоскоп или большую отвертку. Попросите помощника включить зажигание, не запуская двигатель, - приводной электромотор должен издать несколько отчетливых щелчков, подтверждающих исправность состояния цепи на участке между PCM и сервоприводом системы. Далее переходите к проверке состояния собственно электромотора. 2. Отсоедините от сборки сервомотора электропроводку и омметром попарно прозондируйте клеммы 1-2 и 2-3 контактного разъема со стороны привода (не жгута!). Если результат измерения выходит за пределы допустимого диапазона (28 ÷ 33 Ом), замените электромотор IAC. При положительных результатах первого тестирования прозондируйте клеммы 5-4 и 5-6, - результат должен лежать в пределах того же диапазона. При отрицательных результатах проверки замените сервомотор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 ноември 2007 Сподели Публикувано 18 ноември 2007 Здравейте на всички. имам проблем с ниските обороти. На бензин са 1100-1700, а на газ 3000. закачих галанта на комп. и ми показа проблем в стъпковото моторче. Може ли да се почисти или трябва да вземам ново. А оборотите играят ли или са постоянни. Нещо бъзикано ли е по колата или от самосебе си се появи проблема. Също така е важно да се знае дали изведнъж или малко по малко започнаха проблемите. Възможно е да има и друга причина, като например пропуск на въздух, и ако моторчето неуспее да компенсира пропуска и да регулира оборотите, тогава също ще се изпише като грешка. На дроселовата клапа има регулиращ винт (баипасен за въздуха) ако е въртян ефекта ще е същия. И не на последно място, електрониката на тези автомобили е много интелигентна като се ходи на диагностика няма да е лошо да се запишат параметрите от апаратурата. Ако маистора не може да каже от какво е проблема, то току виж някои от нас се сетил. Това го казах понеже има и параметър които пряко отразява качеството на гориво-въздушната смес, и по него могат да се направят добри изводи. P.S. Проблема и на студен и на топъл двигател ли го има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 18 ноември 2007 Сподели Публикувано 18 ноември 2007 Номера на неговия серво-мотор е MD614620, не мога да кажа дали съответства на E9715292C, това предполагам е номенклатурния номер на производителя на серво-мотора.Това е написано на корпуса на едно конкретно такова моторче и не е ясно дали съответства на MD614620.Виждал съм списъци със съответствия между тези номенклатурни номера и Мицубиши номерата, но за това няма... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavStanev Публикувано 19 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Отговарям наред от това което съм прочел. И на студен и на топъл двигател се появявя това вариране на оборотите. Има дни когато се оправя от само себеси, но ниските обор. стоят около1000. Въпросният винт не е пипан това аз го гарантирам. При закачането на комп. показа А или Р55 а това е номера на въпросното моторче.Притеснява ме именно факта, че при запалване на бензин ако вдигне около 3000 об. започва да го прави, а ако стигнат до 2000-2100 всичко е наред. имам и въпрос мога ли така да я карам защото ми предтои пътуване около 1000 км? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Това А или Р55 не го разбрах, това номера на грешката ли трябваше да е. И пробвал ли си да откачиш акумулатора за да се ресетне ECU-то и после да покараш малко на бензин да видиш как ще се държи. Каква ти е газовата обикновенна или газов инжекцион. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavStanev Публикувано 20 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2007 Да това е номера на грешката, обикновено газово. ECU е ресетвано но не се оправя. ето днес минах 300 км и нямаше проблеми макар и пътя Добрич - Търново да беше ужасен. В момента колата е добре, но не се знае кога пак ще ми погоди номер. Понеге сам близо до София имате ли идея и препоръки за маистор които да я погледне но ако може да стане бьрзо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
garipa Публикувано 25 ноември 2007 Сподели Публикувано 25 ноември 2007 Здравейте нс всички форумци.Имам Митсубиши от около 8 месеца,страшна кола,много съм впечетлен от нея,за сажеление може би ще я продам тъй като е на много мили и е вече старо.Ако имам възможност ще купя същата марка кола.По темата - и аз имах абсолютно същия проблем с оборотите,постоянно играеха.В началото мислех че е нещо от токовете,та смених свещи кабели и някой и друг сензор.Проблема обаче си остана,докато един ден колата просто не успия да запали или по точно при завъртане на ключа пали и веднага гасне.Успях да намеря наблизо севиз.Откарах някак си колата дотам и я поверих в ръцете на специалистите.Та това играене на оборотите се оказа от едно моторче наречено IAC(idle air control motor),не знам как е на български,не съм експерт в тази област.Моторчето се оказа доста скъпо,костваше ми 400 долара.След смяната му колата действа без никакав проблем(да чукна на дърво).Та твоето положение ми се струва идентично,затова по добре провери това моторче за да не се услошнят проблемите ти.Всичко хубаво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavStanev Публикувано 27 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 27 ноември 2007 Искам да попитам и още нещо. Колата не я карам много много. Мой колега днес ми сподели, че неговият Хюндай Соната 199г. преди време му е направил подобно нещо с промяна на оборотите. В последствие се е оказало, че някакъв маркуч е бил задръстен с мръсотии и след почистването му автомобила се е оправил. Възможно ли е?Освен това днес намерих цяла дроселна клапа от ЕКЛИПС. Знам че двигателят е различен на клапата на пръв поглед е една и съща, но .....Винаги има едно но разбира се. Аз лично не знам кое е точно стъпковият мотор. Мисля че точно той липсва на клапата, защото от долната и част липсва нещо?? /демонтирано е /което го има на моята. Останало е да стърчи някаква осчица с малко лагерче. В нашия град няма кой да ми погледне колата. Никой не е пипал и разглобявал подобно нещо и се дърпат. Ще трябва да се справя сам и за това моля за помощ!!!! :icon_hmm: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavStanev Публикувано 11 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2007 Искам да се похваля! Сам успях да отстраня проблема. Оказа се, че въпреки всичко зъбните колелца на стъпковото моторче не са капсуловани и могат да се разглобяват. След като ги разглобих внимателно, установих, че една част /не знам как се казва, но мисля, че движението й напред-назад регулира ниските обороти, едно такова черно пластмасово цялото в резба/ е счупена и по точно един нейн ограничителен чоп е откършен. Залепих го, пооправих резбата защото колкото и доре да е залепено може да затегне в последствие, е малко го и побългарих - малко тел но замо за пристягане и без да пречи. Сглобих внимателно всичко както беше и сега колата си работи перфектно е поне според мен. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.