Т. Минтов Публикувано 21 октомври 2007 Сподели Публикувано 21 октомври 2007 Здравейте колеги, От много време не мога да се доредя да си карам Carisma-та (от липса на време главно :( ) Днес я покарах малко и за съжаление установих, че имам проблем с някаква утечка. Симптомите:1. Още като я купих преди 3-4 години лампичката за горивото светеше, когато си поиска. Бях пускал тема на времето даже... няма никаква закономерност, светва и изгасва гогато си поиска. Когато стрелката наближаваше резервата светваше пак. Мислех да я правя, но свикнах с това състояние и не ме дразнеше (много).2. Днес установих, че когато натисна спирачките започват да светят следните неща: предни и задни габарити, осветлението на таблото и стопове. Когато при натиснати спирачки включа габарити таблото, респективно стоповете започват да светят малко по-силно.3. При запалени габарити без да натискам спирачка светят отново задни и предни габарити, табло и стопове. При натискане на спирачка стоповете светват едва-едва по-силно. 4. Не знам дали е свързано с горното, но от време на време ми светва ABS на таблото. При светеща индикация ABS пробвах и той не работеше. Угасих двигателя, запалих, ABS угасна и при теста си работеше. Явно има някаква утечка някъде, но съм напълно объркан и не мога да съобразя, а и не съм никакъв специалист.Така, че колеги, моля за вашите мнения и предположения, както и за предложения къде евентуално да я карам. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 21 октомври 2007 Сподели Публикувано 21 октомври 2007 По скоро ми прилича на лоша маса отколкото на утечка. Логично е като се загуби масата някъде примерно две лмапи се явяват последователно свързани, и се получава този ефект. На Дани стоповете се бяха омагьосали по същия начин. Като за начало е добре да се прегледат и зачистят масите от акумулатора към купето и двигателя. Освен това като се свали кората на таблото от страната на шофьора има на един болт закачени поне 10 кабела. намира се в горната част на гредата. От там нататък проблема трябва да се гледа, няма да стане с гадаене. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 21 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 21 октомври 2007 В тази връзка имаше ли контролна лампа, която да свети в зелено, когато са включени къси светлини? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 21 октомври 2007 Сподели Публикувано 21 октомври 2007 На моята не съм виждал да свети такова нещо :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 21 октомври 2007 Admin Сподели Публикувано 21 октомври 2007 В тази връзка имаше ли контролна лампа, която да свети в зелено, когато са включени къси светлини? Не. Има само за дълги. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 21 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 21 октомври 2007 Явно се бъркам със служебната :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 октомври 2007 Сподели Публикувано 21 октомври 2007 Според мен е въпросния болт ,който държи 10-те маси , там явно е корозирал и не дава хубав контакт.............освен това причини могат да бъдат и още 100 но най вероятно става дума за лош контакт на масата,,,,,,,,,,, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 22 октомври 2007 Сподели Публикувано 22 октомври 2007 Препрочитам една тема по 100 пъти та сега почвам да разграничавам проблемите. Първо, лампичката за горивото наи-вероятно ти прави проблеми от нивомера, но може и да е лоща връзка. АBS-а явно си има проблем, тои спира да работи поради дефект в него и затова ти вади съобщение за грешка, ако не си откачал акумулатора би трябвало да седи в паметта.При ABS-а обикновенно захранванията са дублирани точно заради избягване на такива проблеми, ако има проблем по кабелите няма да светне лампата, вече ако има лоши връзки по кабелите за датчиците това вече си е дефект. А относно стоповете и габаритите, отзад трябва да се търси проблема, или вече е лоша маса, а може би има изгоряли крушки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlexG Публикувано 22 октомври 2007 Сподели Публикувано 22 октомври 2007 Може да са прищипани снопове кабели или недобре повключени кабелни снопове към таблото. Такива комплексни проблеми могат да са причина от само едно място-около кормилната колона и таблото. От там минават всички кабелни снопове за посочените консуматори. Трябва да се разглоби и да се види. Относно ABS - мисля, че този проблем няма връзка с другите аномалии а е съвсем отделен. Предполагам, че някой от датчиците ти (разположени на всяко колело) не е подвключен надеждно(от датчика има малко кабелче, завършващо с букса, която се подвключва към друг проводник водещ до централния блок) мисля, чер това съединение ти е проблема. Ако не може да е и нещо съвсем елементарно - за проба сега в големите дъждове мини с газ през няколко по-големи локви-може самият датчик да е зацапан от нашите "много"чисти пътища. При всички случаи обаче системата ти работи и се касае за дребен дефект.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.