Vladikata Публикувано 20 юли 2021 Сподели Публикувано 20 юли 2021 Здравейте! Стана ми интересно дали съществува някакъв евтин преносим апарат, който да чете грешките на галантите, защото се зачетох из форума и извода до който стигнах е че трябва по-сериозна техника, за да се видят живи данни и тн. Колата ми е 2000год 2.4гди. Случайно някой да знае дадена марка обд или софтуер по-достъпен притежаващ нужния протокол? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 20 юли 2021 Сподели Публикувано 20 юли 2021 (редакция) Колега, аз ползвам най-прост ELM327 от китайците, комбиниран с Torque за телефона ми и досега ми върши чудесна работа. Трие грешки и даже дава известно количество информация. Сега да добавя, че моята е 2003г., но предполагам, че и на теб ще ти върши работа. Редактирано 20 юли 2021 от eXistenZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vladikata Публикувано 22 юли 2021 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2021 (редакция) Пробвах с ELM327 1.5 и 2.1 не може да прочете екуто. Редактирано 22 юли 2021 от Vladikata Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 25 юли 2021 Сподели Публикувано 25 юли 2021 ОБД буксата на Галанта е фалшива, на нея има само 12V. Май е сложена само за да може да се продава в Европа. Истинската букса за диагностика е до нея и има по-различен вид. За да можеш да правиш диагностика с ELM, ти трябва преходник ето такъв: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vladikata Публикувано 25 юли 2021 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2021 преди 5 часа, Реконструктор написа: ОБД буксата на Галанта е фалшива, на нея има само 12V. Май е сложена само за да може да се продава в Европа. Истинската букса за диагностика е до нея и има по-различен вид. За да можеш да правиш диагностика с ELM, ти трябва преходник ето такъв: Аха, добре това обяснява много неща, благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vladikata Публикувано 28 юли 2021 Автор Сподели Публикувано 28 юли 2021 Та купих си въпросният преходник и пак не се връзвам към екуто не знам вече къде аджеба е проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 28 юли 2021 Сподели Публикувано 28 юли 2021 Еми трябва да се разучи, колега, така във форума трудно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nastyboy Публикувано 2 август 2021 Сподели Публикувано 2 август 2021 Галант 2001г. 2.5 двигател го чета с обикновен autocom (delphi) китаец за 100лв. Чете само ЕКУ-то. Когато ми трябваше за еърбега, не можах да го прочета. За airbag и abs трябва малко по-специализирана техника. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 17 юли 2022 Сподели Публикувано 17 юли 2022 Колеги! Сефте ми трябва диагностика . Дали знаете къде мога да ходя с Галант 2,5 163кс за четене /София/ на въпросните грешки. Свети тракшън контрол ,чек енджин и ербега. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 18 юли 2022 Сподели Публикувано 18 юли 2022 https://japanautoservice.com/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 18 юли 2022 Сподели Публикувано 18 юли 2022 Благодаря колега! 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.