Colt Fanatic Публикувано 4 февруари 2005 Сподели Публикувано 4 февруари 2005 Абе оня ден се качвам в колата и почват едни странни работи....: Касетофона ми се включва и изключва, аварийните не винаги се включват, парното не духа, а се включва когато включа габаритите.... После слизам от колата, вадя ключа, отварям вратата и то свири се едно съм оставил фаровете. Слизам гледам габаритите светят!?!?!?!? По едно време спират да светят и аз спокойно си тръгвам... Почва да ми се включва и изключва алармата, габаритите също... Затова сега като сляза от колата разкачам акумулатора и така.... Някой ако може да даде акъл ще съм му много благодарен...!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kolo Публикувано 4 февруари 2005 Сподели Публикувано 4 февруари 2005 Преди време имах Ауди и ми се случи същото нещо. Оказа се, че е попаднала вода в блока за управление на посочените от теб неща. А най-готиното беше като ми се включваха аварийните по време на движение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво дизела Публикувано 4 февруари 2005 Сподели Публикувано 4 февруари 2005 Мисля,че може да е нещо свързано с намокрени куплонзи или не дай боже блока :icon_box: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 4 февруари 2005 Admin Сподели Публикувано 4 февруари 2005 Ако искаш да се срещнеме да ти дам един специален шпрей за ел инсталация ще си пръснеш навсякъде където виждаш куплузи и няма да имаш проблем :dance: Във блока може да е влезнала вода. Но е много малко вероятно :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PECO Публикувано 5 февруари 2005 Сподели Публикувано 5 февруари 2005 Аз също имам подобен проблем когато сум на контакт всичко си бачка нормално но когато изкл от контакт но не на краиното положение ми светят левите габарити когато изкл до край спират но ако оставя на фарове ми светят десните ??? И още нещо на лансера ми 91 г има ли такава сигнализация да не си забравям фаровете щото нищо не църкаИмам някакви съмнения да не е объркано нещо в контактния ключ ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Colt Fanatic Публикувано 7 февруари 2005 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2005 Не знам на теб какъв ти е проблема, но на мен в главния сноп жици ми бяха прогорени 10 жици... :icon_doh: Така че си за жичкаджия, но за добър такъв... B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PECO Публикувано 7 февруари 2005 Сподели Публикувано 7 февруари 2005 Май ще трябва не че не може да де кара и така но ме дразни .А за сигнализацията трябва ли да имам нещо да писука , става вапрос дали е прецакано или си няма оригинално Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Colt Fanatic Публикувано 7 февруари 2005 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2005 Със сигурност имаш такова (малка сирена) което "писука". Буксата му се намира зад касетофона... Това че габаритите ти бачкат дори при изключена кола не е добре. Може и на теб централния токоподаващ кабел да е прогорен някъде и да дава напрежение преди да влезе в купето. Това че не се случва всеки път е защото при движение на колата две (или повече) жици се допират и съответно като минеш през някоя дупка спират да се допират и т.н. - кръговрат... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PECO Публикувано 8 февруари 2005 Сподели Публикувано 8 февруари 2005 Знаеш ли като се замисля зад касетофона имаше доста изскубнати кабели дето като вързах касетофона за нищо не бяха може да ми го няма тоя зумер или там каквото е и да е вързано нещо грешно.А за тези кабели дето могат да са прегорени каде се намират да ги погледна ?И дали някой има ел.схема да видя тези кабели зад касетофона за кво са... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kolo Публикувано 8 февруари 2005 Сподели Публикувано 8 февруари 2005 Мисля, че е по-добре майстор да ти погледне кабелите, за да не си създадеш по-големи главоболия и после да :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Colt Fanatic Публикувано 8 февруари 2005 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2005 Аз мисля като колегата - отиди на майстор братле, защото може по зле да стане. Само че да е майстор, защото иначе ефекта е обратен... Моите прогорени кабели бяха в основния сноп кабели който минава под радиатора.... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PECO Публикувано 8 февруари 2005 Сподели Публикувано 8 февруари 2005 Все пак ако някой има инфо за ел инсталацията или да знае каде мога да видя ще бъда благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel nikolov Публикувано 3 март 2008 Сподели Публикувано 3 март 2008 здравейте!и аз бих искал да си намеря ел схема за мойто митсу и от доста време се ровя из разни сайтове и нищо не си намерих а имам съвсем малък проблем който си мисля 4е мога да си оправя стига да имам схема.опитах без схема ама нищо не стана пък и по едно време подпуши нещо и се отказах.а проблема ми е 4е като си смених кабелите който бяха прегорели ми се загубиха нейде аварийните щот съм объркал някоя жичка.ако някой ми помогне ще съм му много благодарен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 3 март 2008 Сподели Публикувано 3 март 2008 Тук са схемите http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=5284 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.