da bomb Публикувано 18 февруари 2021 Сподели Публикувано 18 февруари 2021 Здравейте момчета! От началото на месеца съм собственик на Пежо 4007 2.2-156к.с. Когато правя завой нещо отпред в дясно започва да ромоли, трака и да затяга и без газ колата спира.Повече се усеща при ляв завой, понякога и направ волан през легнал полицай.Днес след обстоен преглед в Пежо Хасково ми казаха, че електромагнитната муфа оставала зацепена и при 2wd и оттам се получавало това ромолене и затягане. Прегледах аналогичните теми и сега съм в задънена улица. От тази муфа ли е, от АБС модула ли е(не съм махал бушоните), от раздатката ли е.....Колата е напълно обслужена и днес и смениха маслата в раздатката и задния диф, нямало стружки и.т.н.Ходовата част е супер от до. Дори и да е в 4wd останала тази муфа, би трябвало да го няма този проблем, та нали това е смисъла на 4*4.Кой ще купи нова кола ако в лок режим му стърже и затяга.Вдигнах я на крикове от левия край.На свободна задна гума не се върти, на първа въртят и двете колела. МОЛЯ помагайте пичове!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 февруари 2021 Сподели Публикувано 18 февруари 2021 Здравейте момчета! От началото на месеца съм собственик на Пежо 4007 2.2-156к.с. Когато правя завой нещо отпред в дясно започва да ромоли, трака и да затяга и без газ колата спира.Повече се усеща при ляв завой, понякога и направ волан през легнал полицай.Днес след обстоен преглед в Пежо Хасково ми казаха, че електромагнитната муфа оставала зацепена и при 2wd и оттам се получавало това ромолене и затягане. Прегледах аналогичните теми и сега съм в задънена улица. От тази муфа ли е, от АБС модула ли е(не съм махал бушоните), от раздатката ли е.....Колата е напълно обслужена и днес и смениха маслата в раздатката и задния диф, нямало стружки и.т.н.Ходовата част е супер от до. Дори и да е в 4wd останала тази муфа, би трябвало да го няма този проблем, та нали това е смисъла на 4*4.Кой ще купи нова кола ако в лок режим му стърже и затяга.Вдигнах я на крикове от левия край.На свободна задна гума не се върти, на първа въртят и двете колела. МОЛЯ помагайте пичове!!!.....изключете АБС-а и пробвайте ,ако не е от там, значи вискомуфата ви е задържала заключена....тя се намира на задния диф, преди оста на пиниона в диф-а..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 18 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2021 Благодаря, ще пробвам при първа възможност и ще споделя отново. Дано излезне от това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 19 февруари 2021 Сподели Публикувано 19 февруари 2021 Пишеш "нова кола", колко нова, в гаранция ли е?Лок режима работи до 20 км/ч после сам се изключва. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 19 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2021 Значи исках да кажа, че ако да речем че сега я купува човек и в 4wd auto и 4wd lock му прави по описания от мен начин, ще я върне. Мисълта ми беше така ли ромоли и спира в завой нов и изправен автомобил в 4wd auto или 4wd lock.Нали в лок режим работата на въпросната муфа е точна да заключи и се чудех такъв ли е ефекта и при изправен автомобил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 февруари 2021 Сподели Публикувано 19 февруари 2021 Значи исках да кажа, че ако да речем че сега я купува човек и в 4wd auto и 4wd lock му прави по описания от мен начин, ще я върне. Мисълта ми беше така ли ромоли и спира в завой нов и изправен автомобил в 4wd auto или 4wd lock.Нали в лок режим работата на въпросната муфа е точна да заключи и се чудех такъв ли е ефекта и при изправен автомобил....не трябва да е така, виско муфата е зацепена в твоя случай и не може да разтовари преден/заден мост,за това и ромоли, не го карай така.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 19 февруари 2021 Сподели Публикувано 19 февруари 2021 това ромулене отпред в дясно ми прилича на тръгнала раздатка в следствие на заминала муфа. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 19 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2021 Момчета някой ремонтира ли ги тези муфи и колко пари ще е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 19 февруари 2021 Сподели Публикувано 19 февруари 2021 При мен нещо подобно се получи миналата зима,но само на 4WD auto ми го правеше.Направо при майстора иии друга раздатка.На предно само я закарах,там почти го нямаше ромоленето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 19 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2021 (редакция) При мен го има на всички позиции на селектора. Дано някой ги ремонтира, че нова ми обявиха цена...ужас. Втора ръка знам ли я на къв хал ще е, пък и сигурно с дифа барабар ще гледат да я дадат Редактирано 19 февруари 2021 от da bomb Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 19 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2021 В неделя на снега колата се държеше много стабилно, естествено пак ромолеше при завой, тествах я на един паркинг. На 2wd въртяха всички колела а на 4wd lock започна да се завърта по снега като кола със задно.Може би отпуска тази муфа, но не напълно. Ако се свали муфата и кардана, може ли джипката да се кара на предно само като обикновена кола или не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 19 февруари 2021 Сподели Публикувано 19 февруари 2021 Искаш да не барате муфата ли?Иначе що да не може-той кардана си се върти винаги при движение независимо от положението на селектора,но когато си само на предно кардана не предава тяга към задния диф,или греша? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 19 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2021 Ами и аз незнам дали или.Може би точно тази муфа(електромагнитен съединител) предава въртящ момент към задните колела, той диференциала си се върти, но муфата зацепва явно различно в зависимост от избрания режим и сигналите от ECU-то и т.н.Така си го обяснявам.Ако някой колега е свалял тази муфа за ремонт, нека сподели може ли, не можели и така.Моля!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 февруари 2021 Сподели Публикувано 19 февруари 2021 Ами и аз незнам дали или.Може би точно тази муфа(електромагнитен съединител) предава въртящ момент към задните колела, той диференциала си се върти, но муфата зацепва явно различно в зависимост от избрания режим и сигналите от ECU-то и т.н.Така си го обяснявам.Ако някой колега е свалял тази муфа за ремонт, нека сподели може ли, не можели и така.Моля!!!....не може би, а си е така, диференциала не те бърка ,той си се върти от вторичния вал на ск. кутия, както и пиниона, който пък върти кардана и задния диф....въпросната виско муфа е да зацепи когато предните гуми пробоксуват ....ако вие чувате ромолене и задържане на колата при завой, вероятно имате проблем с виското.....но пак повтарям, преди да вадите генерални заключения, първо изкл. АБС системата и ако не се оправи, накарайте някой по запознат от вас в сервиз да махнат кардана и да завъртят главината на задния диф без кардан и ще се види дали муфта е блокирала в зацепено положение.....По принцип се прави ,ремонтира се ,но в завосомост от това, какво трябва да се правви, често се налага вт. употреба да сее звима, тъй като на клиентите не им харесва цената.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 19 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2021 Благодаря колега, кои точно два бушона трябва да махна на АБС, тези до акумулатора големите ли дето са 40 и 30 ампера или някои други Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 февруари 2021 Сподели Публикувано 20 февруари 2021 Благодаря колега, кои точно два бушона трябва да махна на АБС, тези до акумулатора големите ли дето са 40 и 30 ампера или някои други...и двата ги махаш, а най добре е да дръпнаш големия куплунг от АБС модула за всеки случай.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 20 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 20 февруари 2021 Така, днес няма да има развитие по темата защото моят майстор е ангажиран уикенда. Разбрахме се в понеделник да я натискаме, и БЛАГОДАРЯ за бързите отговори момчетаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif. Сега се поуспокоих малко де! Ако някой му хрумне още нещо да споделя смело. Гледах и разни клипчета в тубата как ги рециклират и по ми се изясниха нещата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 22 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2021 Тъй, бушоните и щекера на АБС бяха свалени, но за съжаление резултата след пробата е същия.Колата си спира и препуква нещо при маневри в завой. Отделно като вдигнахме задна дясна гума на крик при спрял двигател, в момента в който отлепи от земята,леко превъртя което показва, че е под някво натоварване и това при 2wd. Явно ще да е тази муфа.Майстора откачи кардана и като завъртяхме кръстачката се завъртя и задното колело. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 22 февруари 2021 Сподели Публикувано 22 февруари 2021 Е не покарали без кардан? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 22 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2021 Не, откачен е само отзад, не можело да го сваля и отпред, нещо маслото можело да изтече от раздатката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 23 февруари 2021 Сподели Публикувано 23 февруари 2021 Да,така беше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 27 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2021 Благодарности на DJ TYMBI и на всички други изказали мнения.След ремонт на муфата и последващ монтаж обратно на джипката, сега всичко е супер. Няма ромолене, затягане и други кофти звуци. Имам инерция и лекота в маневрите. Всичко с ремонта, сваляне, качване и куриерски услуги ми дойде 430 лв. Дано да е наред и занапред тази муфа. Бъдете здрави момчета!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 1 март 2021 Сподели Публикувано 1 март 2021 ....Всичко с ремонта, сваляне, качване и куриерски услуги ми дойде 430 лв..... Със здраве да си го ползваш, а мястото извършило ремонта е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 1 март 2021 Автор Сподели Публикувано 1 март 2021 http://bgmufi.com/?m=1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.