yobba Публикувано 12 февруари 2021 Сподели Публикувано 12 февруари 2021 Здравейте колеги,Имам следния проблем с моята каризма 97г., 1,6, 99кс.. Започна да светва check лампата, да губи мощност ( работи на по-малко от 4 цилиндъра ). Гасиш колата, палиш и проблема изчезва за известно време, но миналата седмица започна да го прави постоянно ( през няколко стотин метра. Направих проста диагности, като изваждах един по един, кабелите които подават ток на бобините. При изваждане на единия кабел не се случи нищо при другия колата изгасна. Реших, че едната бобина си е заминала и я смених заедно с 4-те свещи. Резултат имаше само няколко дни, днес пак запя старата песен. Пак пробвах номера с кабелите и пак при изваждане на кабела на бобината, която смених, нищо не се случи, извод - проблема не е бил в бобината. Възможностите ми са до тук, моля за съдействие, от къде може да идва проблема? Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 13 февруари 2021 Сподели Публикувано 13 февруари 2021 Здравейте колеги,Имам следния проблем с моята каризма 97г., 1,6, 99кс.. Започна да светва check лампата, да губи мощност ( работи на по-малко от 4 цилиндъра ). Гасиш колата, палиш и проблема изчезва за известно време, но миналата седмица започна да го прави постоянно ( през няколко стотин метра. Направих проста диагности, като изваждах един по един, кабелите които подават ток на бобините. При изваждане на единия кабел не се случи нищо при другия колата изгасна. Реших, че едната бобина си е заминала и я смених заедно с 4-те свещи. Резултат имаше само няколко дни, днес пак запя старата песен. Пак пробвах номера с кабелите и пак при изваждане на кабела на бобината, която смених, нищо не се случи, извод - проблема не е бил в бобината. Възможностите ми са до тук, моля за съдействие, от къде може да идва проблема? Благодаря предварително.Значи проблема е в кабелите,тях не си ги сменял, нали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivail3o Публикувано 13 февруари 2021 Сподели Публикувано 13 февруари 2021 Колега,ако имаш газов инжекцион,да няма лоша спойка към кабела за захранване на бобината,от където чете обороти,или към бензиновите инжектори? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yobba Публикувано 13 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2021 Значи проблема е в кабелите,тях не си ги сменял, нали? Благодаря за съвета, но едната лула е директно за бобината, а тя е сменена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yobba Публикувано 13 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2021 Колега,ако имаш газов инжекцион,да няма лоша спойка към кабела за захранване на бобината,от където чете обороти,или към бензиновите инжектори? Благодаря колега за съвета, това не го знаех. Утре ще огледам и ще проверя, дали изобщо има спойка или е свързано чрез усукване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.