Премини към съдържание

Светва " check "лампата и работи на 2 цилиндъра?


yobba

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Имам следния проблем с моята каризма 97г., 1,6, 99кс.. Започна да светва check лампата, да губи мощност ( работи на по-малко от 4 цилиндъра ). Гасиш колата, палиш и проблема изчезва за известно време, но миналата седмица започна да го прави постоянно ( през няколко стотин метра. Направих проста диагности, като изваждах един по един, кабелите които подават ток на бобините. При изваждане на единия кабел не се случи нищо при другия колата изгасна. Реших, че едната бобина си е заминала и я смених заедно с 4-те свещи. Резултат имаше само няколко дни, днес пак запя старата песен. Пак пробвах номера с кабелите и пак при изваждане на кабела на бобината, която смених, нищо не се случи, извод - проблема не е бил в бобината. Възможностите ми са до тук, моля за съдействие, от къде може да идва проблема? Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Имам следния проблем с моята каризма 97г., 1,6, 99кс.. Започна да светва check лампата, да губи мощност ( работи на по-малко от 4 цилиндъра ). Гасиш колата, палиш и проблема изчезва за известно време, но миналата седмица започна да го прави постоянно ( през няколко стотин метра. Направих проста диагности, като изваждах един по един, кабелите които подават ток на бобините. При изваждане на единия кабел не се случи нищо при другия колата изгасна. Реших, че едната бобина си е заминала и я смених заедно с 4-те свещи. Резултат имаше само няколко дни, днес пак запя старата песен. Пак пробвах номера с кабелите и пак при изваждане на кабела на бобината, която смених, нищо не се случи, извод - проблема не е бил в бобината. Възможностите ми са до тук, моля за съдействие, от къде може да идва проблема? Благодаря предварително.

Значи проблема е в кабелите,тях не си ги сменял, нали?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако имаш газов инжекцион,да няма лоша спойка към кабела за захранване на бобината,от където чете обороти,или към бензиновите инжектори?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи проблема е в кабелите,тях не си ги сменял, нали?

 

Благодаря за съвета, но едната лула е директно за бобината, а тя е сменена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако имаш газов инжекцион,да няма лоша спойка към кабела за захранване на бобината,от където чете обороти,или към бензиновите инжектори?

 

Благодаря колега за съвета, това не го знаех. Утре ще огледам и ще проверя, дали изобщо има спойка или е свързано чрез усукване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...