Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

проблем с HSA Hill Assistant


Препоръчано мнение

Здравейте

За мен е проблем, но може така да работи системата ако я има. При малък наклон колата винаги тръгва назад за времето което отнема за преместване на крака от спирачката към газта.

При по-голям наклон "държи" известно време. Но когато тръгваш по мaлък наклон се получава едно удърно тръгване ( понеже бързаш да неудариш човека зад теб) и това е неконфортно. Mоля колеги които карат автомобили с такъв тип кутия да споделят мнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

За мен е проблем, но може така да работи системата ако я има. При малък наклон колата винаги тръгва назад за времето което отнема за преместване на крака от спирачката към газта.

При по-голям наклон "държи" известно време. Но когато тръгваш по мaлък наклон се получава едно удърно тръгване ( понеже бързаш да неудариш човека зад теб) и това е неконфортно. Mоля колеги които карат автомобили с такъв тип кутия да споделят мнение.

Ди джея някъде беше писал за проблемите на АСК.Проблема ти е в автомата!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...........При по-голям наклон "държи" известно време............ когато тръгваш по мaлък наклон се получава едно удърно тръгване ( понеже бързаш да неудариш човека зад теб) ..............

 

Здравей,

Би ли обяснил какво имаш впредвид с ""държи" известно време" ? Аз не съм пробвал колко време държи автоматичната спирачка, но и при мен сработва при по-големи наклони ( около и над предполагам 10 градуса ).

При малки наклони автоматичната спирачка не срабова и леко тръгва назад, налага се от време на време да дръпна ръчната за да не мърда и да ме притеснява :) . Това с "удърното" тръгване да не се дължи на много натиснатия педал на газта ? От колко време ползвате автомобила, може все още да не сте му свикнали. Най-добре е с друг подобен автомобил да сравните, предполагам в района ви има и други с такива кутии.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Би ли обяснил какво имаш впредвид с ""държи" известно време" ? Аз не съм пробвал колко време държи автоматичната спирачка, но и при мен сработва при по-големи наклони ( около и над предполагам 10 градуса ).

При малки наклони автоматичната спирачка не срабова и леко тръгва назад, налага се от време на време да дръпна ръчната за да не мърда и да ме притеснява :) . Това с "удърното" тръгване да не се дължи на много натиснатия педал на газта ? От колко време ползвате автомобила, може все още да не сте му свикнали. Най-добре е с друг подобен автомобил да сравните, предполагам в района ви има и други с такива кутии.

Здравей

В интерес на истината не съм засичал време, но е достатъчно за да може спокойно да си преместиш крака от спирачката към газта и плавно да подадеш газ. Колата си тръгва нормално. Но явно проблема е при този интервал от 0 до 10 градуса. (: . Тогава " ударното" тръгване се получава от рязкото подаване на газ.Когато колата е хоризонтална при включена D без газ тръгва бавно напред ( знам, че този "пълзящ" ход не е добър за този тип кутии), но по малък наклон връща. Мисля си че трябва "някой" да каже на двигателя да си вдигне оборотите, но може и той да реагира неадекватно( различни видове клапи, актуатори... които да осигурят такъв режим на работа на двигателя.)

Затова поисках мнение от колеги които шофират автомобили с такъв тип АСК.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...... ( знам, че този "пълзящ" ход не е добър за този тип кутии)..... Затова поисках мнение от колеги които шофират автомобили с такъв тип АСК.

 

В случая тези кутии (SST) имат и демпферен маховик който да обира резките разлики в оборотите между скоростната кутия и двигателя. За "пълзящия ход" нямам познания.

Мисля че се излишно се притесняваш и само сравнението с друг автомобил от същия тип ще премахне твоите съмнения преди да си отишъл в сервиз и да се вкараш във филм с участие в главна роля.

 

:first: :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изправната АСК включена на позиция D,държи автомобила на място до момента на подаване на газ,след което автомобила тръгва напред.Системата за която пишеш,е за спускане по наклон....Поздрав.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с ръчна кутия, но принципа вероятно е същия, не зависи от наклона, а колко силно е натисната спирачката. Ако искате да държи асистента я натискате по-силно. Работи за 2-3 секунди след като махнете крака от педала и отпуска спирачките.

 

Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изправната АСК включена на позиция D,държи автомобила на място до момента на подаване на газ,след което автомобила тръгва напред.Системата за която пишеш,е за спускане по наклон....Поздрав.

Здравей

Чисто конструктивно това този тип СК няма как да го направи. Незнам кой ще е този конструктор да проектира кутия която да стои на полусъединител дълго време. Понеже тя не знае колко време ще стоиш. Това трябва да е реализирано по друг начин. За стандартните АСК с хидромуфа съм съгласен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...