Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Не пали от първия път.


Препоръчано мнение

Outlander turbo 2005

Колата не пали от първия път, завъртам 1 оборот и след това пали.(При първо палене)

Така е от както я имам -около 4-5 години и 70 000 км.

Няма АГУ.

Само 100 октана сипвам.

Градско София -лятото 12,зимата 13-14. Извън града 10.

 

Върви си по един и същи начин, съответно и първия старт си е почти винаги от втория път.

Сменени части:

свещи по каталог NGK там нещо си

температурен датчик на термостата

датчик разпределителен вал

дебитомер

регулатор на бензина

бензинова помпа

с един спрей за дросели изчистих клапата

Кабели с бобини

Като всичките части сменях само за проба-грешка.

Според мен проблема е в дросела.

Ако някой знае какво й е да казва..( за София и Пловдив мога и да ида да я види )

На Ди джея сервиза го знам ,на два пъти щях да ходя ама бяха на море и почивка....шанс..

Знам че има майстор Милен от Пловдив , там не съм ходил ама ако знам ,че ще я пипне и оправи

като имам път може и да мина да я види ( ако има възможност все пак).

Чакам предложения и съвети...

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаше и един клапан който не позволява на бензина да се върне в резервоара. Ако не държи като постои продължително бензина се връща в резервоара и иска време да се качи наново в рейката.

И какво ти пречи като пали след малко въртене?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бензин и налягане има , ама не пали от пъвия път.

Ако някой е имал подобен проблем и го е разрешил може да сподели.

Поздрави....

Пп:Не съм го мерил с манометър ама свалям кошницата и бензиновия регулатор от кола ,която пали.

То така или иначе аз си я карам и вече съм свикнал,но все пак е дразнещо....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Стартер гледа ли? Моята на студено се магарясва малко едно стържене сякъш се чува, мисля че е стартер и ще ходя да го правя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е от клапана, проблема е около дросела.Смятам да проверя ето това : Fuel pressure solenoid

Контролирало вакума на регулатора но бензина и като цяло вакумите.

Също така ще изхвърля егр-а и маркучите с него.

Редактирано от Peshoo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Outlander turbo 2005

Колата не пали от първия път, завъртам 1 оборот и след това пали.(При първо палене)

Така е от както я имам -около 4-5 години и 70 000 км.

Няма АГУ.

Само 100 октана сипвам.

Градско София -лятото 12,зимата 13-14. Извън града 10.

 

Върви си по един и същи начин, съответно и първия старт си е почти винаги от втория път.

Сменени части:

свещи по каталог NGK там нещо си

температурен датчик на термостата

датчик разпределителен вал

дебитомер

регулатор на бензина

бензинова помпа

с един спрей за дросели изчистих клапата

Кабели с бобини

Като всичките части сменях само за проба-грешка.

Според мен проблема е в дросела.

Ако някой знае какво й е да казва..( за София и Пловдив мога и да ида да я види )

На Ди джея сервиза го знам ,на два пъти щях да ходя ама бяха на море и почивка....шанс..

Знам че има майстор Милен от Пловдив , там не съм ходил ама ако знам ,че ще я пипне и оправи

като имам път може и да мина да я види ( ако има възможност все пак).

Чакам предложения и съвети...

Поздрави!

.....ами те така си палят,в смисъл -не пали от "четвърт оборот" а стартера върти кол. вал няколко оборота и тогава пали или колкото и да въртиш ,не пали от първия път?.....от къде е вкарана колата?Ако е от Швейцария ,твърде вероятно е да има интервенции някакви.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От Италия е.

То този модел са така съм го чувал вече доста пъти ...

Има някакъв проблем , ама какъв е?

Нещо дросела,компютъра.....

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От Италия е.

То този модел са така съм го чувал вече доста пъти ...

Има някакъв проблем , ама какъв е?

Нещо дросела,компютъра.....

Поздрави!

.....за да стигнеш до резултат с този проблем, трябва да направиш много качествена диагностика.....това включва:

1. да се види за конкретни грешки.

2. да се видят живите данни от компютъра -какви сигнали постъпват него , какво става с управлението на зената по мотора и т.н.

3.подозирам че е някоя ламбда сонда....да се видят сигналите дали са адекватни или не.....и дали въобще работят..

4. Специално да се обрне внимание на тримовете.....ако дългите тримове са над 10% и нагоре , така ще става ,не пали от първия път....това се случва на О1-ци които са вкарвани от щатско или канадско....проверете тези неща и пишете .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...