Peshoo Публикувано 16 декември 2020 Сподели Публикувано 16 декември 2020 Outlander turbo 2005Колата не пали от първия път, завъртам 1 оборот и след това пали.(При първо палене)Така е от както я имам -около 4-5 години и 70 000 км.Няма АГУ.Само 100 октана сипвам.Градско София -лятото 12,зимата 13-14. Извън града 10. Върви си по един и същи начин, съответно и първия старт си е почти винаги от втория път.Сменени части:свещи по каталог NGK там нещо ситемпературен датчик на термостатадатчик разпределителен валдебитомеррегулатор на бензинабензинова помпас един спрей за дросели изчистих клапатаКабели с бобиниКато всичките части сменях само за проба-грешка. Според мен проблема е в дросела.Ако някой знае какво й е да казва..( за София и Пловдив мога и да ида да я види )На Ди джея сервиза го знам ,на два пъти щях да ходя ама бяха на море и почивка....шанс..Знам че има майстор Милен от Пловдив , там не съм ходил ама ако знам ,че ще я пипне и оправикато имам път може и да мина да я види ( ако има възможност все пак).Чакам предложения и съвети...Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 17 декември 2020 Сподели Публикувано 17 декември 2020 Имаше и един клапан който не позволява на бензина да се върне в резервоара. Ако не държи като постои продължително бензина се връща в резервоара и иска време да се качи наново в рейката. И какво ти пречи като пали след малко въртене? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peshoo Публикувано 17 декември 2020 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2020 Бензин и налягане има , ама не пали от пъвия път. Ако някой е имал подобен проблем и го е разрешил може да сподели.Поздрави....Пп:Не съм го мерил с манометър ама свалям кошницата и бензиновия регулатор от кола ,която пали.То така или иначе аз си я карам и вече съм свикнал,но все пак е дразнещо.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlastelin Публикувано 5 януари 2021 Сподели Публикувано 5 януари 2021 Стартер гледа ли? Моята на студено се магарясва малко едно стържене сякъш се чува, мисля че е стартер и ще ходя да го правя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laary Публикувано 5 януари 2021 Сподели Публикувано 5 януари 2021 Ако не пали след престой, а после три четири пъти от раз виж клапана дето колегата ти е писал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peshoo Публикувано 7 януари 2021 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2021 (редакция) Не е от клапана, проблема е около дросела.Смятам да проверя ето това : Fuel pressure solenoidКонтролирало вакума на регулатора но бензина и като цяло вакумите.Също така ще изхвърля егр-а и маркучите с него. Редактирано 7 януари 2021 от Peshoo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 януари 2021 Сподели Публикувано 8 януари 2021 Outlander turbo 2005Колата не пали от първия път, завъртам 1 оборот и след това пали.(При първо палене)Така е от както я имам -около 4-5 години и 70 000 км.Няма АГУ.Само 100 октана сипвам.Градско София -лятото 12,зимата 13-14. Извън града 10. Върви си по един и същи начин, съответно и първия старт си е почти винаги от втория път.Сменени части:свещи по каталог NGK там нещо ситемпературен датчик на термостатадатчик разпределителен валдебитомеррегулатор на бензинабензинова помпас един спрей за дросели изчистих клапатаКабели с бобиниКато всичките части сменях само за проба-грешка. Според мен проблема е в дросела.Ако някой знае какво й е да казва..( за София и Пловдив мога и да ида да я види )На Ди джея сервиза го знам ,на два пъти щях да ходя ама бяха на море и почивка....шанс..Знам че има майстор Милен от Пловдив , там не съм ходил ама ако знам ,че ще я пипне и оправикато имам път може и да мина да я види ( ако има възможност все пак).Чакам предложения и съвети...Поздрави!.....ами те така си палят,в смисъл -не пали от "четвърт оборот" а стартера върти кол. вал няколко оборота и тогава пали или колкото и да въртиш ,не пали от първия път?.....от къде е вкарана колата?Ако е от Швейцария ,твърде вероятно е да има интервенции някакви..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peshoo Публикувано 9 януари 2021 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2021 От Италия е.То този модел са така съм го чувал вече доста пъти ...Има някакъв проблем , ама какъв е?Нещо дросела,компютъра.....Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 януари 2021 Сподели Публикувано 10 януари 2021 От Италия е.То този модел са така съм го чувал вече доста пъти ...Има някакъв проблем , ама какъв е?Нещо дросела,компютъра.....Поздрави!.....за да стигнеш до резултат с този проблем, трябва да направиш много качествена диагностика.....това включва:1. да се види за конкретни грешки.2. да се видят живите данни от компютъра -какви сигнали постъпват него , какво става с управлението на зената по мотора и т.н.3.подозирам че е някоя ламбда сонда....да се видят сигналите дали са адекватни или не.....и дали въобще работят..4. Специално да се обрне внимание на тримовете.....ако дългите тримове са над 10% и нагоре , така ще става ,не пали от първия път....това се случва на О1-ци които са вкарвани от щатско или канадско....проверете тези неща и пишете ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peshoo Публикувано 11 януари 2021 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2021 Ще я погледна , но зимно време не ми се занимава.Живи и здрави на пролет ще я прегледам .Поздрави... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.