Премини към съдържание

Не пали от първия път.


Препоръчано мнение

Outlander turbo 2005

Колата не пали от първия път, завъртам 1 оборот и след това пали.(При първо палене)

Така е от както я имам -около 4-5 години и 70 000 км.

Няма АГУ.

Само 100 октана сипвам.

Градско София -лятото 12,зимата 13-14. Извън града 10.

 

Върви си по един и същи начин, съответно и първия старт си е почти винаги от втория път.

Сменени части:

свещи по каталог NGK там нещо си

температурен датчик на термостата

датчик разпределителен вал

дебитомер

регулатор на бензина

бензинова помпа

с един спрей за дросели изчистих клапата

Кабели с бобини

Като всичките части сменях само за проба-грешка.

Според мен проблема е в дросела.

Ако някой знае какво й е да казва..( за София и Пловдив мога и да ида да я види )

На Ди джея сервиза го знам ,на два пъти щях да ходя ама бяха на море и почивка....шанс..

Знам че има майстор Милен от Пловдив , там не съм ходил ама ако знам ,че ще я пипне и оправи

като имам път може и да мина да я види ( ако има възможност все пак).

Чакам предложения и съвети...

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаше и един клапан който не позволява на бензина да се върне в резервоара. Ако не държи като постои продължително бензина се връща в резервоара и иска време да се качи наново в рейката.

И какво ти пречи като пали след малко въртене?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бензин и налягане има , ама не пали от пъвия път.

Ако някой е имал подобен проблем и го е разрешил може да сподели.

Поздрави....

Пп:Не съм го мерил с манометър ама свалям кошницата и бензиновия регулатор от кола ,която пали.

То така или иначе аз си я карам и вече съм свикнал,но все пак е дразнещо....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Стартер гледа ли? Моята на студено се магарясва малко едно стържене сякъш се чува, мисля че е стартер и ще ходя да го правя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е от клапана, проблема е около дросела.Смятам да проверя ето това : Fuel pressure solenoid

Контролирало вакума на регулатора но бензина и като цяло вакумите.

Също така ще изхвърля егр-а и маркучите с него.

Редактирано от Peshoo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Outlander turbo 2005

Колата не пали от първия път, завъртам 1 оборот и след това пали.(При първо палене)

Така е от както я имам -около 4-5 години и 70 000 км.

Няма АГУ.

Само 100 октана сипвам.

Градско София -лятото 12,зимата 13-14. Извън града 10.

 

Върви си по един и същи начин, съответно и първия старт си е почти винаги от втория път.

Сменени части:

свещи по каталог NGK там нещо си

температурен датчик на термостата

датчик разпределителен вал

дебитомер

регулатор на бензина

бензинова помпа

с един спрей за дросели изчистих клапата

Кабели с бобини

Като всичките части сменях само за проба-грешка.

Според мен проблема е в дросела.

Ако някой знае какво й е да казва..( за София и Пловдив мога и да ида да я види )

На Ди джея сервиза го знам ,на два пъти щях да ходя ама бяха на море и почивка....шанс..

Знам че има майстор Милен от Пловдив , там не съм ходил ама ако знам ,че ще я пипне и оправи

като имам път може и да мина да я види ( ако има възможност все пак).

Чакам предложения и съвети...

Поздрави!

.....ами те така си палят,в смисъл -не пали от "четвърт оборот" а стартера върти кол. вал няколко оборота и тогава пали или колкото и да въртиш ,не пали от първия път?.....от къде е вкарана колата?Ако е от Швейцария ,твърде вероятно е да има интервенции някакви.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От Италия е.

То този модел са така съм го чувал вече доста пъти ...

Има някакъв проблем , ама какъв е?

Нещо дросела,компютъра.....

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От Италия е.

То този модел са така съм го чувал вече доста пъти ...

Има някакъв проблем , ама какъв е?

Нещо дросела,компютъра.....

Поздрави!

.....за да стигнеш до резултат с този проблем, трябва да направиш много качествена диагностика.....това включва:

1. да се види за конкретни грешки.

2. да се видят живите данни от компютъра -какви сигнали постъпват него , какво става с управлението на зената по мотора и т.н.

3.подозирам че е някоя ламбда сонда....да се видят сигналите дали са адекватни или не.....и дали въобще работят..

4. Специално да се обрне внимание на тримовете.....ако дългите тримове са над 10% и нагоре , така ще става ,не пали от първия път....това се случва на О1-ци които са вкарвани от щатско или канадско....проверете тези неща и пишете .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...