Stanislav Konstantinov Публикувано 22 ноември 2020 Сподели Публикувано 22 ноември 2020 Дойде студеното време и започна страданията с дизела, от към време да загрее и да ме стопли.Та търся идеи, какво може да се направи по-въпроса. Новите премиуми си имат инверторен климатик, който веднага духва топлина в купето. Отделно си имат печки за подгряване на охлаждащия кръг.Не смятам да си слагам печка, на Ebespaecher или на Webasto. Питам за някакви хитринки, които може би ми убягват. Съседа ми, пали, застопорява двигателя на 3000 оборота за 5 минути и тогава се качва в колата. Но това е селска история. Въпросът е, че карам 8 км сутрин и то все по нанадолно, та колата какато е сега 2 градуса над нулата и след тези 8 км не е стоплила, а парното едва тръгва. Термостата и е ОК. Като тръгна на обратно по нанагорното стопля по-бързо, но пак не е както с бензинка за 4 пъти по-малко време. С електрическите духалки тип сешоар не става, а бушоните гърмят за норматив, така че и това не е решение. Накрая ще излезе, че селския номер е най-ефикасен .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 22 ноември 2020 Сподели Публикувано 22 ноември 2020 Джипа си стопля що годе бързо,е има ел.нагревател в парното и топли супер.Сравнявам го със Ситроен ХМ 3.0 бензин-при поставен на 27гр. климатроник в Ситроена е приятно топло и така през целия път,но не бих казал ,че първоначално стопля по бързо от джипа.В джипа само първоначално на 27гр. после трябва да го намалиш на около 20-21 защото става като в пещ,в ХМа си е ни топло,ни студено,а бе става.Специалистите казват,че най бързо загрява мотор в движение с малко натоварване,палиш,минута-две на място(колкото да се съвземе мотра и без форсажи естествено) и тръгваш полека,без да го рязкаш-така най бързо стопля по мои наблюдения.Иначе за да ти духа топло през зимата климатика нали знаеш-обръщаш клемите на акумулатораhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 22 ноември 2020 Сподели Публикувано 22 ноември 2020 Пускай директно от акуто два по дебели кабела през 40А предпазител и с духалката щом си толкова зиморничев Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 ноември 2020 Сподели Публикувано 22 ноември 2020 .....в казармата се палеше един леген с нафта и парцал и се буташе под картера на Урала..... :D Може да пробваш и ти на твоята ...... :icon_thumbup: :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 22 ноември 2020 Сподели Публикувано 22 ноември 2020 .....в казармата се палеше един леген с нафта и парцал и се буташе под картера на Урала..... :D Може да пробваш и ти на твоята ...... :icon_thumbup: :D... чувал съм, че в Коми изобщо не гасяха двигателите... чч Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 22 ноември 2020 Сподели Публикувано 22 ноември 2020 ... чувал съм, че в Коми изобщо не гасяха двигателите... чч Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk И един дневален с нож кат на Сандокан да реже водните съединения,ако изгасне мАтора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 24 ноември 2020 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2020 .....в казармата се палеше един леген с нафта и парцал и се буташе под картера на Урала..... :D Може да пробваш и ти на твоята ...... :icon_thumbup: :D Урала е само чугун и стомана. Моя е 1/3 пластмаса. Имам познати в Монреал имат нова корола. Поръчана е с електрическо подгряване. Въпреки, че седи в гараж, цяла нощ е включена в тока. Сутринта пали и тръгва парно и двигателя е топъл. Предишната им без тази екстра със седмици не можеха да я ползват, като стане под 20 градуса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 24 ноември 2020 Сподели Публикувано 24 ноември 2020 днес на празен ход за 6 минути със скорост 14 км в час температурт от 9 гр стогна 30гр. Мисля, че за нашите ширини едно подгряване на седалките е достатъчно. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Delyan.Dimitrov Публикувано 24 ноември 2020 Сподели Публикувано 24 ноември 2020 (редакция) Има достатъчно фирми, които предлагат такъв електрически подгрев за доста видове автомобили.Така, че ако има условия...Иначе моето камионче загрява до степен климатроника да засили вентилатора (вероятно около 40 гр. на водата) след 2 минути на място и после бавно движение около километър. Това при -3 навън. Редактирано 24 ноември 2020 от Delyan.Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 1 декември 2020 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2020 Чета по разни форуми, че като се пусне климатроника и температурата е на макс, това влияе на по-бързо загряване. Може би ако има допълнителен електрически подгрев на охладителната течност. Това моят Лансер едва ли го има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 1 декември 2020 Сподели Публикувано 1 декември 2020 При дизелите на ПСА малките мотори са с ел.подгрев на антифриза,а големите с ел.нагревател 1 кВ в кожуха на парното.Започва да духа топло доста преди да загрее мотора,но зависи колко бързо от външната температура.Това не спомага за по бързо загряване на самия двигател.Климатика го пускам зимата само ако се запотят стъклата,за по бързо загряване не съм.То има логика в това единствено,че се натоварва мотора и оттам да загрее по бързо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.