Премини към съдържание

Катализатор за Outlander 2.0T 2005г.


Препоръчано мнение

Здравейте! Катализаторът на колата е сдал багажа и трябва да се смени. За оригинален ми дадоха цена от 1600 лв, което ми се струва доста.

Вариантът ще е с универсален, та въпросът ми е дали на някого му се е налагало да сменя - с какъв и откъде? Намерих едни Magnaflow, които изглеждат качествени на пръв поглед.

Поздрави! :bowi:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят лансер е без DPF, а катализаторът изглежда е бил обикновен. Казвам това, защото без да знам в един сервиз преди години са ми го избушили - срязали гърнето, махнали каквото е било вътре и заварили обратно гърнето. Имам прекрасен БГ шев. И когато по-нататък разбрах това и се чудех защо отзад мирише на изгорели газове, и след като и на мен ми дадоха цена около 2000 лв., реших да сложа универсален. Но дали ще го има или не, не е както беше преди с оригиналния. Колата отзад си мирише, както не беше преди.

 

Има една фирма във Варна, която прави следното - тя слага нова пита в оригиналното гърне на катализатора. Допускам, че това може да е по-добър вариант от универсалния, особено ако можеш да поръчаш да сложат най-качествената възможна пита. Аз бях говорил с тях и ми обясняваха, че имат опит и правят. И обратно - когато отидох в сервиза за универсални катализатори и ги питах за тази технология за смяна на питата в оригиналното гърне, ми казаха О, това са глупости, само се занимаваш, няма да има разлика от универсалните при нас. И сложих универсален. Така за мен остава неясно какво щеше да бъде положението, ако бях пратил празното гърне във Варна да му сложат (уж качествена) пита.

 

Вариантът да напълня празното оригинално гърне още не съм го изключил напълно, така че бих се радвал някой да сподели разсъждения и най-вече опит, ако има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят лансер е без DPF, а катализаторът изглежда е бил обикновен. Казвам това, защото без да знам в един сервиз преди години са ми го избушили - срязали гърнето, махнали каквото е било вътре и заварили обратно гърнето. Имам прекрасен БГ шев. И когато по-нататък разбрах това и се чудех защо отзад мирише на изгорели газове, и след като и на мен ми дадоха цена около 2000 лв., реших да сложа универсален. Но дали ще го има или не, не е както беше преди с оригиналния. Колата отзад си мирише, както не беше преди.

 

Има една фирма във Варна, която прави следното - тя слага нова пита в оригиналното гърне на катализатора. Допускам, че това може да е по-добър вариант от универсалния, особено ако можеш да поръчаш да сложат най-качествената възможна пита. Аз бях говорил с тях и ми обясняваха, че имат опит и правят. И обратно - когато отидох в сервиза за универсални катализатори и ги питах за тази технология за смяна на питата в оригиналното гърне, ми казаха О, това са глупости, само се занимаваш, няма да има разлика от универсалните при нас. И сложих универсален. Така за мен остава неясно какво щеше да бъде положението, ако бях пратил празното гърне във Варна да му сложат (уж качествена) пита.

 

Вариантът да напълня празното оригинално гърне още не съм го изключил напълно, така че бих се радвал някой да сподели разсъждения и най-вече опит, ако има.

 

 

Знам, че точно тези Magnaflow имат такива варианти - единият е Direct-Fit където ти сменят самата пита, но се прави по поръчка специално за твоето гърне, а другия е с универсални катализатори - само трябва да знаеш диаметъра на тръбите.

Писах на едни race-shop, но от там ми предложиха катализатор с ДПФ за дизеловия модел, а аз съм на бензин

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Използвай така наречените Race Catalytic Converter или High Flow. Потърси в гугъл. Идеята при теб е да може турбото бъзро за издухва газовете, то и за това всички "надути" турбо бензинки на запад, където еко нормите се следят стриктно, карат с такива. Иначе най-добре е права тръба директно от предната броня, но... :D :D

Магнафлоу са добри за цената си. Има и едни други Flowmaster, но те май са по-скъпи.

 

От друга гледна точка, ако колата ти е сток, то няма голям смисъл от хай флоу, но китайските универсални заместители един бог знае какво са сложили вътре и катализират ли нещо въобще...

Ако идеята ти е да влизаш в нормите на ГТП, а не да пазиш околната среда, в БГ ти гарантирам, че няма да имаш проблеми на "права тръба". Така че избора е твой.

Поздрави! :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...