f18 Публикувано 2 октомври 2020 Сподели Публикувано 2 октомври 2020 Здравейте,Имам следния проблем (Лансер 1.5 2009-та): Забелязах че сутрин като току що съм запалил колата – цъкнал фаровете и пуснал след това климатика – след всяко включване на климатика (той нали ту се включва ту изключва) – та при всяко включване – точно в момента на включването – светенето на фаровете леко намалява и след миг си връща нормалното състояние.Не че ме пречи това, но въпросът ми е – да не би това да начален сигнал за нещо по-сериозно?!Благодаря за всяко мнение по казуса ;о) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 2 октомври 2020 Сподели Публикувано 2 октомври 2020 Аз не съм забелязвал такъв спад.Този спад само на място или и при движение се получава?Ако е в движение, след определени километри изчезва ли?Как ти е акумулатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 2 октомври 2020 Сподели Публикувано 2 октомври 2020 (редакция) Здравейте,Имам следния проблем (Лансер 1.5 2009-та): Забелязах че сутрин като току що съм запалил колата – цъкнал фаровете и пуснал след това климатика – след всяко включване на климатика (той нали ту се включва ту изключва) – та при всяко включване – точно в момента на включването – светенето на фаровете леко намалява и след миг си връща нормалното състояние.Не че ме пречи това, но въпросът ми е – да не би това да начален сигнал за нещо по-сериозно?!Благодаря за всяко мнение по казуса ;о) На тъмно, стой на място, и дръпни да затваряш двата предни ел. прозореца едновременно(не е нужно да са отворени). Ефекта е същият Според мен не е проблем, прави го от нова... вече 10 години с ноявият и старият акумулатор :D Редактирано 2 октомври 2020 от me4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f18 Публикувано 14 октомври 2020 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2020 (редакция) Благодаря на всички за мненията.Ходих в Балканстар и ми казаха, че било нормално и не е проблем това. Премигването е много леко и точно в момента на включването на климатика. И тъй като е леко - може да се констатира само в яка тъмница. Обаче преди определено го нямаше.Чисто нов е акумулатора. При движение на колата също се получава. Обаче дали се маха след определени километри - не знам - щото веднъж като тръгна и вече не се движа в плътна тъмница (има осветление от улични лампи и коли).Да - в момента на включване на климатика падат оборотите - но това е нормално и винаги е било така откак съм взел колата като чиста нова преди много, много години...но не е примигвало тогава. А пробата с 2-та прозореца не се получи случката - явно не са чак такъв консуматор като климатика.Може и да се втелявам - но съм много чувствителен на тема тоци по колата, че съм брал ядове с други коли в миналото ...Както и да е - да се надяваме че нещата са ОК Редактирано 14 октомври 2020 от f18 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 октомври 2020 Сподели Публикувано 15 октомври 2020 (редакция) Благодаря на всички за мненията.Ходих в Балканстар и ми казаха, че било нормално и не е проблем това. Премигването е много леко и точно в момента на включването на климатика. И тъй като е леко - може да се констатира само в яка тъмница. Обаче преди определено го нямаше.Чисто нов е акумулатора. При движение на колата също се получава. Обаче дали се маха след определени километри - не знам - щото веднъж като тръгна и вече не се движа в плътна тъмница (има осветление от улични лампи и коли).Да - в момента на включване на климатика падат оборотите - но това е нормално и винаги е било така откак съм взел колата като чиста нова преди много, много години...но не е примигвало тогава. А пробата с 2-та прозореца не се получи случката - явно не са чак такъв консуматор като климатика.Може и да се втелявам - но съм много чувствителен на тема тоци по колата, че съм брал ядове с други коли в миналото ...Както и да е - да се надяваме че нещата са ОК.....имате окислена маса м/у купето и акумулатора, често това е масата под стойката на акумулатора....от там се ебават и други работи като АБС-а( който е проблемен на вашите коли ) и ЕСП-то, което ако е по често срещан проблем ( с примигването на фаровете) се изписва като грешка ....когато сте с ЛЕД крушки, този ефект го няма, тъй като консумацията на ток е по малка от на обикновените крушки и пада на напрежението е много по малък, освен това в ЛЕД крушките си има стабилизатори по ток и напрежение..... Редактирано 15 октомври 2020 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.