Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Амортисьори за 1ва генерация


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Търся си aftermarket амортисьори за 1ва генерация, но някакси не ми се дават над 1000$ за нови от САЩ, а нещо не мога да намеря други. Има ли съвместими от други модели примерно, защото знам че от 2ра генерация не пасват?

 

Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Търся си aftermarket амортисьори за 1ва генерация, но някакси не ми се дават над 1000$ за нови от САЩ, а нещо не мога да намеря други. Има ли съвместими от други модели примерно, защото знам че от 2ра генерация не пасват?

 

Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk

Току що отворих произволен български сайт за авточасти, избрах първа генерация Еклипс 2.0 150hp и на раздела за амортисьори има избор от 5-6 производителя с цени от около 100 до 150лв (за предни). Говоря за заместители на стандартните, нищо специално ... въпреки, че излизат и Koni-та за 500+ лв. Ако не съм разбрал правилно питането - извинявам се :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз май нещо не схванах, койловъри ли си търсиш за 1000$ или?

Аз вчера също разглеждах сайтовете, че мисля да сменям моите скоро - KYB, каквито са и заводските, са по 100-120лв за бр...

Не са нищо специално, във всеки магазим можеш да си ги поръчаш. Пък ако искаш нещо по кораво - Билщайн от Ево втора врътка и газ. :icon_rock:

https://indigo-gt.com/bilstein-b6-front-shock-evo-8-9/

За монтажа - Мартел ще ти обясни. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло койловъри търся, че колата най-накрая влиза в движение, а я знаеш колко е ниска и твърда та се чудех от други модели има ли съвпадащи?

 

Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без преправяне от нищо друго не става, освен Галант вр4, но не мисля че ще са по-евтини :D И ево 1-3 изполвзват същото окачване отпред, но отзад се захваща на П, а ние сме на ухо с тампон.

А между другото, с койлове нз дали знаеш, но ще стане ооооще по-дирекна... нищо че се регулират. При тях липсва гумения тампон в горната част на Макферсона и колата е все едно заварена за аморта, от там идва и това постоянно друскащо усещане като на картинг.

Най-добрата опция за хубава возия е стокови пружини и нови амове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...