Премини към съдържание

Липса на мощност при студен двигател / Pajero 1.8 mpi


Препоръчано мнение

Здравейте. Проблема е следния: при студен двигател няма мощност. Като подам гас се получава придърпване, хълцане. На диагностиката даде- бедна горивна смес. Чистихме дюзите, сменихме бензинова помпа, но ефект няма. На газ работи идеално. Някой ако има идеи от какво може да е моля да помага. Колата е pajero pinin 1.8mpi 2005г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

е ти нали на гас я караш... логично да почне да дава проблеми на бензин

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

е ти нали на гас я караш... логично да почне да дава проблеми на бензин

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

Кое е логичното? Прави го само на бензин на студен мотор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Логично е настроена за газ и карана на газ да почне да прави проблеми на бензин. Как видяхте, че е бедна сместа?

По живи данни или чека светна? Може да дърпа нерегламентиран въздух или датчика на температурата на водата да прави проблеми.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Логично е настроена за газ и карана на газ да почне да прави проблеми на бензин. Как видяхте, че е бедна сместа?

По живи данни или чека светна? Може да дърпа нерегламентиран въздух или датчика на температурата на водата да прави проблеми.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

Светна чека. Ще видим и датчика на температурата. А той само един ли е? Някъде по главата ли да го търсим?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Светна чека. Ще видим и датчика на температурата. А той само един ли е? Някъде по главата ли да го търсим?

Сега пак ще питам. На бензин ли светна или на газ?

Мисля, че са 2 но не съм сигурен.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега пак ще питам. На бензин ли светна или на газ?

Мисля, че са 2 но не съм сигурен.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

На газ. Изчистихме грешката и после на бензин светна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Проблема е следния: при студен двигател няма мощност. Като подам гас се получава придърпване, хълцане. На диагностиката даде- бедна горивна смес. Чистихме дюзите, сменихме бензинова помпа, но ефект няма. На газ работи идеално. Някой ако има идеи от какво може да е моля да помага. Колата е pajero pinin 1.8mpi 2005г.

...това че сте чистили дюзите , не означава че работят добре.....проблема най вероятно е в тях....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

100% дюзи. Аз няколко пъти купувах други и след година пак така. Сега си ги връткам, колкото да запали на бензин, след 20-на сек обръща на газ и летя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кое е логичното? Прави го само на бензин на студен мотор.

....точно,защото го прави само на бензин и при студен мотор ....когато бензиовите инжектори са прецакани/запушени ,то те не правят бензина на прах ,а пикаят на струйка и от там - няма хомогенна смес,освен това времето ,в което трябва да впръскват се забавя а през това време искрата на съответната свещ вече е прескочила или е към своя край....за това се получава и заглъхване на мотора като подадете газ ,защото при студен мотор е по трудно да гори въпросната смес(не е хомогенна )или пък няма гориво достатъчно за да гори в цилиндъра....като смените дюзите с нови или втора ръка ,но читави ,този проблем най вероятно ще изчезне.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди да се впуснеш в ремонти, които дори и да са успешни, ще са скъпи, продължителни и извън твоите наблюдения, защо не пробваш с добавка за почистване на дюзите (или най-добре на цялата горивна систама) за съответния тип двигател/гориво?! Възможно е действието на добавката да поизчисти системата и нещата да се оправят след известен пробег, като за да се оптимизира процесът на почистване би могъл да караш известно време само на бензин. Тази схема на третиране на проблема при всички положения ще е по-евтина от какъвто и да е ремонт, а и ще можеш самостоятелно и под лично наблюдения да я приложиш.

 

От друга страна, ти казваш, че сте чистили дюзите и дори сте сменили бензиновата помпа. Възможно е някой тръбопровод или връзка да е затлачен/запушен/засъхнал или пък филтърът да не е наред и оттам горивото да стига първоначално по-трудно до дюзите и горивният процес да е неефективен при студения старт. Ремонт за смяна на дюзи би трябвало да е най-последната и отчаяна мярка и то след като е проверено, че няма какво друго да пречи на процеса на запалване и изгаряне. Освен друго, смятам така от моя личен опит с горивата в БГ и тяхното въздействие върху цялата горивна система.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди да се впуснеш в ремонти, които дори и да са успешни, ще са скъпи, продължителни и извън твоите наблюдения, защо не пробваш с добавка за почистване на дюзите (или най-добре на цялата горивна систама) за съответния тип двигател/гориво?! Възможно е действието на добавката да поизчисти системата и нещата да се оправят след известен пробег, като за да се оптимизира процесът на почистване би могъл да караш известно време само на бензин. Тази схема на третиране на проблема при всички положения ще е по-евтина от какъвто и да е ремонт, а и ще можеш самостоятелно и под лично наблюдения да я приложиш.

 

От друга страна, ти казваш, че сте чистили дюзите и дори сте сменили бензиновата помпа. Възможно е някой тръбопровод или връзка да е затлачен/запушен/засъхнал или пък филтърът да не е наред и оттам горивото да стига първоначално по-трудно до дюзите и горивният процес да е неефективен при студения старт. Ремонт за смяна на дюзи би трябвало да е най-последната и отчаяна мярка и то след като е проверено, че няма какво друго да пречи на процеса на запалване и изгаряне. Освен друго, смятам така от моя личен опит с горивата в БГ и тяхното въздействие върху цялата горивна система.

 

Пробвали сме с добавка(не помня каква беше). Това беше първото нещо. Но както казваш не е зле да пробваме и някаква друга+ високооктанов бензин. Иначе като отворихме да сменяме помпата резервоара беше идеално чист. Но не можах да видв бензинов филтър. Само цедка на помпата. Тя също беше чиста.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да стане с добавка. С ултразвук най-много да се прецакат повече. Най-добрия вариант и с една течност за почистване - разкача се бензина, течноста се подава под налягане направо на рейката, пали се колата и се оставя да работи с тази течност вместо бензин докато се почисти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...