anton.tonev Публикувано 23 април 2020 Сподели Публикувано 23 април 2020 Здравейте. Проблема е следния: при студен двигател няма мощност. Като подам гас се получава придърпване, хълцане. На диагностиката даде- бедна горивна смес. Чистихме дюзите, сменихме бензинова помпа, но ефект няма. На газ работи идеално. Някой ако има идеи от какво може да е моля да помага. Колата е pajero pinin 1.8mpi 2005г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 23 април 2020 Сподели Публикувано 23 април 2020 е ти нали на гас я караш... логично да почне да дава проблеми на бензин Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton.tonev Публикувано 23 април 2020 Автор Сподели Публикувано 23 април 2020 е ти нали на гас я караш... логично да почне да дава проблеми на бензин Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Кое е логичното? Прави го само на бензин на студен мотор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 23 април 2020 Сподели Публикувано 23 април 2020 Логично е настроена за газ и карана на газ да почне да прави проблеми на бензин. Как видяхте, че е бедна сместа?По живи данни или чека светна? Може да дърпа нерегламентиран въздух или датчика на температурата на водата да прави проблеми. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton.tonev Публикувано 23 април 2020 Автор Сподели Публикувано 23 април 2020 Логично е настроена за газ и карана на газ да почне да прави проблеми на бензин. Как видяхте, че е бедна сместа?По живи данни или чека светна? Може да дърпа нерегламентиран въздух или датчика на температурата на водата да прави проблеми. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Светна чека. Ще видим и датчика на температурата. А той само един ли е? Някъде по главата ли да го търсим? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 23 април 2020 Сподели Публикувано 23 април 2020 Светна чека. Ще видим и датчика на температурата. А той само един ли е? Някъде по главата ли да го търсим?Сега пак ще питам. На бензин ли светна или на газ? Мисля, че са 2 но не съм сигурен. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton.tonev Публикувано 23 април 2020 Автор Сподели Публикувано 23 април 2020 Сега пак ще питам. На бензин ли светна или на газ? Мисля, че са 2 но не съм сигурен. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk На газ. Изчистихме грешката и после на бензин светна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 април 2020 Сподели Публикувано 24 април 2020 Здравейте. Проблема е следния: при студен двигател няма мощност. Като подам гас се получава придърпване, хълцане. На диагностиката даде- бедна горивна смес. Чистихме дюзите, сменихме бензинова помпа, но ефект няма. На газ работи идеално. Някой ако има идеи от какво може да е моля да помага. Колата е pajero pinin 1.8mpi 2005г....това че сте чистили дюзите , не означава че работят добре.....проблема най вероятно е в тях.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 24 април 2020 Сподели Публикувано 24 април 2020 100% дюзи. Аз няколко пъти купувах други и след година пак така. Сега си ги връткам, колкото да запали на бензин, след 20-на сек обръща на газ и летя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 април 2020 Сподели Публикувано 24 април 2020 Кое е логичното? Прави го само на бензин на студен мотор.....точно,защото го прави само на бензин и при студен мотор ....когато бензиовите инжектори са прецакани/запушени ,то те не правят бензина на прах ,а пикаят на струйка и от там - няма хомогенна смес,освен това времето ,в което трябва да впръскват се забавя а през това време искрата на съответната свещ вече е прескочила или е към своя край....за това се получава и заглъхване на мотора като подадете газ ,защото при студен мотор е по трудно да гори въпросната смес(не е хомогенна )или пък няма гориво достатъчно за да гори в цилиндъра....като смените дюзите с нови или втора ръка ,но читави ,този проблем най вероятно ще изчезне..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton.tonev Публикувано 24 април 2020 Автор Сподели Публикувано 24 април 2020 Благодаря ви. Значи ще търсим дюзи! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 24 април 2020 Сподели Публикувано 24 април 2020 Преди да се впуснеш в ремонти, които дори и да са успешни, ще са скъпи, продължителни и извън твоите наблюдения, защо не пробваш с добавка за почистване на дюзите (или най-добре на цялата горивна систама) за съответния тип двигател/гориво?! Възможно е действието на добавката да поизчисти системата и нещата да се оправят след известен пробег, като за да се оптимизира процесът на почистване би могъл да караш известно време само на бензин. Тази схема на третиране на проблема при всички положения ще е по-евтина от какъвто и да е ремонт, а и ще можеш самостоятелно и под лично наблюдения да я приложиш. От друга страна, ти казваш, че сте чистили дюзите и дори сте сменили бензиновата помпа. Възможно е някой тръбопровод или връзка да е затлачен/запушен/засъхнал или пък филтърът да не е наред и оттам горивото да стига първоначално по-трудно до дюзите и горивният процес да е неефективен при студения старт. Ремонт за смяна на дюзи би трябвало да е най-последната и отчаяна мярка и то след като е проверено, че няма какво друго да пречи на процеса на запалване и изгаряне. Освен друго, смятам така от моя личен опит с горивата в БГ и тяхното въздействие върху цялата горивна система. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton.tonev Публикувано 25 април 2020 Автор Сподели Публикувано 25 април 2020 Преди да се впуснеш в ремонти, които дори и да са успешни, ще са скъпи, продължителни и извън твоите наблюдения, защо не пробваш с добавка за почистване на дюзите (или най-добре на цялата горивна систама) за съответния тип двигател/гориво?! Възможно е действието на добавката да поизчисти системата и нещата да се оправят след известен пробег, като за да се оптимизира процесът на почистване би могъл да караш известно време само на бензин. Тази схема на третиране на проблема при всички положения ще е по-евтина от какъвто и да е ремонт, а и ще можеш самостоятелно и под лично наблюдения да я приложиш. От друга страна, ти казваш, че сте чистили дюзите и дори сте сменили бензиновата помпа. Възможно е някой тръбопровод или връзка да е затлачен/запушен/засъхнал или пък филтърът да не е наред и оттам горивото да стига първоначално по-трудно до дюзите и горивният процес да е неефективен при студения старт. Ремонт за смяна на дюзи би трябвало да е най-последната и отчаяна мярка и то след като е проверено, че няма какво друго да пречи на процеса на запалване и изгаряне. Освен друго, смятам така от моя личен опит с горивата в БГ и тяхното въздействие върху цялата горивна система. Пробвали сме с добавка(не помня каква беше). Това беше първото нещо. Но както казваш не е зле да пробваме и някаква друга+ високооктанов бензин. Иначе като отворихме да сменяме помпата резервоара беше идеално чист. Но не можах да видв бензинов филтър. Само цедка на помпата. Тя също беше чиста. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 26 април 2020 Сподели Публикувано 26 април 2020 Нищо няма да стане с добавка. С ултразвук най-много да се прецакат повече. Най-добрия вариант и с една течност за почистване - разкача се бензина, течноста се подава под налягане направо на рейката, пали се колата и се оставя да работи с тази течност вместо бензин докато се почисти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.