Премини към съдържание

Проблем с оборотите на Mitsubishi Colt


metropolix

Препоръчано мнение

Здравейте,

Имам проблем с оборотите на колата ( :mitsu-smiley: Colt по каталог се води от 1989г ) от както съм я купил и не мога да я оправя постоянно държи ниски обороти не повече от 50-200 оборота и е на ръба да изгасне ходих на компютърни характеристики ала без резултат ако имате идеи моля споделете :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Имам проблем с оборотите на колата ( :mitsu-smiley: Colt по каталог се води от 1989г ) от както съм я купил и немога да я оправя постоянно държи ниски обороти не повече от 50-200 оборота и е на ръба да изгасне ходих на компютърни характеристики ала без резултат ако имате идей моля споделете :icon_hmm:

:mitsu-smiley: Я дай малко повече подробности за да можем да ти помогнем. И на бензин ли я караш или на газ? Ако имаш газова уредба оборотите и на газ и на бензин ли са ниски и т.н.? Къде си ходил да я гледат, какво са ти казали и какво са й правили? Някакви други проблеми да имаш с колата? :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на газ от има няма 1 месец чисто нова АГУ но проблема си е още от преди постоянно оборотите и са ниски няма загряла няма студена просто са си ниски ходил съм на компютърна характеристика,ходих и при друг майстор ала нищо не направиха освен да ми вземат парите иначе колата си е слънце и нямам други проблеми с нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На БМВ-то на бащами си има едно местенце и е много просто леко нависа и дига оборотите както и обратнто ала на колтчето немога да намера да ли има такова и незнам как да го направя :tok: много ще съм ви благодарен ако споделите как става :please:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: И при теб не трябва да е особено трудно. Отзад на карбуратора (откъм диафрагмата, която разделя коша от купето) трябва да има едно винтче с голяма пластмасова глава, с което можеш да си променяш оборотите на празен ход. Силно те съветвам обаче това да го направи някой майстор, защото иначе може да се вкараш в приключение с разхода на гориво. Аз така сгреших преди месец: врътнах го винтчето, настроих изпарителя и оборотите заспаха на 950, но ми излезе солено - 12/100 разход по магистралата и почти 14/100 в София при условие, че трябваше да е 7.5/100 и 10.5/100 съответно. Така можеш да си регулираш оборотите, но при условие, че колата няма някакъв друг проблем. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на газ от има няма 1 месец чисто нова АГУ но проблема си е още от преди постоянно оборотите и са ниски няма загряла няма студена просто са си ниски ходил съм на компютърна характеристика,ходих и при друг майстор ала нищо не направиха освен да ми вземат парите иначе колата си е слънце и нямам други проблеми с нея.

Карбуратор ли е или е инжекцион??

И в двата случая се касае до почистване и профилактика..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карбуратора е по-прост и по-лесен за откриване на проблема.

При инжекциона може да са много неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...