Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем с вакуум и запалване


qiqo

Препоръчано мнение

Здравейте, от скоро се появи проблем със запалването, сутрин колата(CARISMA 1,8 MPI ) припалва и тресе първите 2-6 секунди ( или припалва и изгасва, като че не достига гориво,след като запаля втори път всичко е наред) оборотите са нормални върви си както трябва и на газ и на бензин, няма разлика и в разхода. Забелязах че проблема има някаква връзка с вакуума на сервото ( понякога сутрин педала на спирачките е твърд като камък,точно тогава се появява това тресене и гаснене) когато педала е мек колата запалва безпроблемно. Сменил съм кабели ( оригиналните с NJK) свещи бобини (старите DAIMANT с чисто нови DENSO) дросела е почистен но ефект никакъв също така прегледах вакуумните тръби и мъркучета не видях проблем, всичко започна в началото на декември. Пробвах и с добавка за прочистване на системата и инжекторите без ефект, ако някой може да помогне ще съм много благодарен ( колата се кара 200 км. на газ и после между 50 - 150 на бензин постоянно) по 200-250 км. на седмица

 

Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето една алтернативна теория, обясняваща проблемите: помпите, свързани с подаване на гориво и на спирачна и хидравлична течност не работят добре. Затова при първо запалзване горивото и другите течности идват бавно - двигателят тресе и пуши, педалът на спирачката е твърд, вероятно и воланът. Щом толкова много помпи едновременно не работят коректно, вероятно е нещо общо за всички компоненти, напр. електрическо. Това са философски размишления.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е електрически проблема но е факт че има някаква връзка защото започнаха едновременно

 

Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай, и по лошо ще стане. Това си от работата на газ. На 100%. Карай си и да не ти пука. Ако сложих други инжектори ще се оправи и след 20-30-40000км. пак така. Многократно пробвано.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А къде е връзката със загубата на вакуума, когато сутрин е над 6-7градуса и вакуум си има и запалването е наред ако е от инжектори няма ли да го прави и вечер след като не е карана цял ден?

 

Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...