Ivan_pp Публикувано 23 октомври 2019 Сподели Публикувано 23 октомври 2019 Здравейте, от днес започна да се втвърдява съединителя. Не го прави постоянно. Като го припомпя и поомеква. Също така за сега се получава след известно време каране 10-15 мин. Някой имал ли е подобен проблем, каква може да бъде причината? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 23 октомври 2019 Сподели Публикувано 23 октомври 2019 Той е адски мек по подразбиране. Кога си сменял последно спирачна течност? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_pp Публикувано 23 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2019 Да по принцип е много мек. И мен ме посъветваха да видя спирачната течност. Разбрах, че има две помпи, въпроса е дали казанчето е едно. Спирачната течност не знам кога е сменяна за последно, защото имам колата от няколко месеца. Спирачката си е Ок, педала си е с нормална мекота, не знам дали има значение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 23 октомври 2019 Сподели Публикувано 23 октомври 2019 Вземи тогава я смени като не знаеш. Казанчето си е едно, линията се обезвъздушава от цилиндъра при съединителя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_pp Публикувано 24 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2019 Сутринта я погледнах, на средата е и е много чиста. Не вярвам проблема да е в спирачната течност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 октомври 2019 Сподели Публикувано 24 октомври 2019 Да по принцип е много мек. И мен ме посъветваха да видя спирачната течност. Разбрах, че има две помпи, въпроса е дали казанчето е едно. Спирачната течност не знам кога е сменяна за последно, защото имам колата от няколко месеца. Спирачката си е Ок, педала си е с нормална мекота, не знам дали има значение......дървен е саммо сутрин на студен мотор ,след 15-20 мин се оправя.....не е от помпите, а от съединителя, по скоро от аксиалния лагер на съединителя,или най точно от втулката - водач на аксиалния лагер,по която се плъзга лагера.....там по принцип има грес,но в течение на времето тя изсъхва ,а и полепват прах от феродовия диск , и така се образува по твърда субстанция ,която вече няма смазващи свойства.....трябва да се изчисти водача и да се гресира наново....обаче това става със сваляне на ск. кутия...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_pp Публикувано 25 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2019 Нямам проблеми сутрин на студена кола, проблема се появява като покарам 10-15 мин. и колата вече е загряла. За момент се втвърдява, като го натисна 1-2 пъти и се оправя. След известно време може пак да го направи и пак по същия начин се оправя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_pp Публикувано 25 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2019 Пропуснах да кажа, че съединителя е чисто нов, на около 2-3 месеца вече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 26 октомври 2019 Сподели Публикувано 26 октомври 2019 Пропуснах да кажа, че съединителя е чисто нов, на около 2-3 месеца вече. Еми като е нов защо пишеш тук? Ходи направи рекламация където са ти го сменили. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_pp Публикувано 26 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 26 октомври 2019 Защото съединителя отделя перфектно, проблема е в твърдоста на педала на съединителя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 27 октомври 2019 Сподели Публикувано 27 октомври 2019 Ма ти хич не си в час. Монтажът на съединителя влиза в отговорността на сервиза. Ако след ремонта имаш проблем очевидно нещо не е свършено както трябва. Ходи се оплачи, поне да разберат от къде ти идва проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_pp Публикувано 27 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 27 октомври 2019 Проблема е, че ти не си в час. Първо как сменя съединител и какво общо има с педала, второ рекламация или оплакване какво да правя? Тази тема съм я пуснал за да ми отговарят хора, които са имали сходни проблеми, не такива като тебе дето много знаят да дават акъл. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 27 октомври 2019 Сподели Публикувано 27 октомври 2019 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Какво общо има педала със съединителя ли? Много е просто, част е хидравличната система. Монтажът на нов съединител се съпътства от множество дейности. Колко е компетентен сервиза където си извършил тази дейност не знам, но е съвсем възможно да са си спестили някои неща. Това което ти спомена DJ-a е съвсем възможно, да са си спестили гресирането на лагера или дори да не са го сменили. Старите части върнаха ли ти ги?Само за твоя информация, сменил съм 4 съединителя на Лансери, така че последния ти коментар не е никак на място. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_pp Публикувано 28 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2019 Пак го пиша, проблема не е при студена кола. Прави го рядко и се оправя с препомпване на педала. За съединителя съм занесъл чисто нов оригинален диск, свален и върнат ми е абсолютно същия модел. Друго не е сменяно. Сигурно си прав, нещо по системата е, ясно е. Опитвам се да ти кажа, че отделянето си е перфектно. Въпроса ми беше насочен към хора, които са се сблъсквали с подобен или същия проблем. Ясно е ще отида на сервиз да открият го открият, лошото е, че се случва рядко. За това пиша тук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 28 октомври 2019 Сподели Публикувано 28 октомври 2019 Освен феродовият диск, който си занесъл се сменя лагера и притискателния диск. Шлайфа се маховика за да са идеално гладки повърхностите, иначе новият съединител може да се износи неравномерно и да не прилепя изцяло заради неравности по маховика и старият притискател.Проблемът с неравните повърхности няма да го усетиш сега, а на по-късен етап, просто ще ти намалее живота на съединителя. Оставянето обаче на стария лагер не е оправдано според мен, трябвало е да го смениш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_pp Публикувано 28 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2019 Не съм ги знаел тези неща, мерси за препоръките. Ще ги сменя в най-скоро време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 29 октомври 2019 Сподели Публикувано 29 октомври 2019 Понеже на друга кола, преди доста време, сменях на парчета, което оскъпява ремонта на съединителя доста, защото демонтаж и монтаж на скорости е поне 100 - 200 лева, мисля че съединителя винаги е най-добре да се сменя комплект, та даже някой сменят барабар и с двете помпи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.