Премини към съдържание

Лансер 2011 - втвърдяване на съединителя


Ivan_pp

Препоръчано мнение

Здравейте, от днес започна да се втвърдява съединителя. Не го прави постоянно. Като го припомпя и поомеква. Също така за сега се получава след известно време каране 10-15 мин. Някой имал ли е подобен проблем, каква може да бъде причината?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да по принцип е много мек. И мен ме посъветваха да видя спирачната течност. Разбрах, че има две помпи, въпроса е дали казанчето е едно. Спирачната течност не знам кога е сменяна за последно, защото имам колата от няколко месеца. Спирачката си е Ок, педала си е с нормална мекота, не знам дали има значение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземи тогава я смени като не знаеш. Казанчето си е едно, линията се обезвъздушава от цилиндъра при съединителя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да по принцип е много мек. И мен ме посъветваха да видя спирачната течност. Разбрах, че има две помпи, въпроса е дали казанчето е едно. Спирачната течност не знам кога е сменяна за последно, защото имам колата от няколко месеца. Спирачката си е Ок, педала си е с нормална мекота, не знам дали има значение.

.....дървен е саммо сутрин на студен мотор ,след 15-20 мин се оправя.....не е от помпите, а от съединителя, по скоро от аксиалния лагер на съединителя,или най точно от втулката - водач на аксиалния лагер,по която се плъзга лагера.....там по принцип има грес,но в течение на времето тя изсъхва ,а и полепват прах от феродовия диск , и така се образува по твърда субстанция ,която вече няма смазващи свойства.....трябва да се изчисти водача и да се гресира наново....обаче това става със сваляне на ск. кутия......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам проблеми сутрин на студена кола, проблема се появява като покарам 10-15 мин. и колата вече е загряла. За момент се втвърдява, като го натисна 1-2 пъти и се оправя. След известно време може пак да го направи и пак по същия начин се оправя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да кажа, че съединителя е чисто нов, на около 2-3 месеца вече.

 

Еми като е нов защо пишеш тук? Ходи направи рекламация където са ти го сменили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ма ти хич не си в час. Монтажът на съединителя влиза в отговорността на сервиза. Ако след ремонта имаш проблем очевидно нещо не е свършено както трябва. Ходи се оплачи, поне да разберат от къде ти идва проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че ти не си в час. Първо как сменя съединител и какво общо има с педала, второ рекламация или оплакване какво да правя? Тази тема съм я пуснал за да ми отговарят хора, които са имали сходни проблеми, не такива като тебе дето много знаят да дават акъл.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Какво общо има педала със съединителя ли? Много е просто, част е хидравличната система. Монтажът на нов съединител се съпътства от множество дейности. Колко е компетентен сервиза където си извършил тази дейност не знам, но е съвсем възможно да са си спестили някои неща. Това което ти спомена DJ-a е съвсем възможно, да са си спестили гресирането на лагера или дори да не са го сменили. Старите части върнаха ли ти ги?

Само за твоя информация, сменил съм 4 съединителя на Лансери, така че последния ти коментар не е никак на място.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак го пиша, проблема не е при студена кола. Прави го рядко и се оправя с препомпване на педала. За съединителя съм занесъл чисто нов оригинален диск, свален и върнат ми е абсолютно същия модел. Друго не е сменяно. Сигурно си прав, нещо по системата е, ясно е. Опитвам се да ти кажа, че отделянето си е перфектно. Въпроса ми беше насочен към хора, които са се сблъсквали с подобен или същия проблем. Ясно е ще отида на сервиз да открият го открият, лошото е, че се случва рядко. За това пиша тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен феродовият диск, който си занесъл се сменя лагера и притискателния диск. Шлайфа се маховика за да са идеално гладки повърхностите, иначе новият съединител може да се износи неравномерно и да не прилепя изцяло заради неравности по маховика и старият притискател.Проблемът с неравните повърхности няма да го усетиш сега, а на по-късен етап, просто ще ти намалее живота на съединителя. Оставянето обаче на стария лагер не е оправдано според мен, трябвало е да го смениш.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже на друга кола, преди доста време, сменях на парчета, което оскъпява ремонта на съединителя доста, защото демонтаж и монтаж на скорости е поне 100 - 200 лева, мисля че съединителя винаги е най-добре да се сменя комплект, та даже някой сменят барабар и с двете помпи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...