VR46 Публикувано 15 ноември 2019 Сподели Публикувано 15 ноември 2019 Колега, Малко късно виждам темата, тъй като не влизам често, но все пак да споделя защото карам точно такъв. 08ма, 2.4 бензин с газов инжекцион и CVT. Газовия инжекцион му е монтиран на 30 хил., сега е на 185 вече и не съм имал едно ходене в сервиза освен за обслужване. CVT-то е малко дразнещо, леко флегматично и му убива мощността, и както се изказаха преди мен, ако му даваш много газ лятото, прегрява и изписва Slow Down, и като го покараш 2 мин. на 120-130 и се оправя..бях се притеснил в началото, защото си го натискам бая по магистралите, но реално нищо лошо не му се е случило..чупливи..ок, нека са чупливи, ако карат по 200 хиляди км., не виждам нищо ненормално да се счупи и да се ремонтира. Така че съвета ми е да си прецениш, защото знаеш че е въпрос на късмет на какво ще попаднеш, но от моя опит за 185хил. имам сменяни само консумативи, амортисьори и дискове (което пак са си консумативи реално ) Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 17 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2019 Благодаря за изчерпателния отговор!Чупливо- нечупливо вече е налице моя избор.Закупих си 2.4 CVT 2008г и ще видим какво ще излезе.Лека вечер! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.