Andy Van Der Drift Публикувано 10 октомври 2019 Сподели Публикувано 10 октомври 2019 (редакция) Здравейте. В движение при рязко подаване на газ от 2000-2500 оборота леко накъсва ускорението и чека присветква няколко пъти за по 1 стотна от секундата. Все едно има трекшън контрол (няма такъв) и гумите превъртат. Срещал ли е някой такъв случай? Моделът е 1999 г., първият фейслифт, моторетка 2500 сс, 163 к.с., само на бензин. От Плевенска област съм и няма кой да направи диагностика като при другите коли. Или поне аз не зная къде може да я закачат. Не съм я пускал на самодиагностика щото загубих файла с кодовете за грешки. С бензин от няколко бензиностанции се държи абсолютно еднакво във всяко отношение. Иначе колата се кара почти всеки ден. Пали си, не прекъсва, върви си нормално, мазно, 2000 об и следваща предавка ... обороти вдига, сваля, като всички такива галанти. Нямам представа какво засича ЕКУ-то и от там да умувам на какво се дължи. Някои автомобили засичат например детонации и кнок сензорът "разпалва" чек енджина. Или пък мисфайър.Обаче гледам колеги и познати с всякакви автомобили как на един му светва лампа за налягане в гума, за изгоряла крушка и за всякакви глупости. При нас дори двигателят да падне на шосето едва ли ще се индикира от някоя крушка на таблото. Чека си светва на контакт и той, и АБС, СРС, ниво масло, се тестват, гасят се една по една както трябва да бъде, но това сега не мога да разбера дали не е богата смес, бедна смес, детонации, мисфайър ... Редактирано 10 октомври 2019 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 10 октомври 2019 Сподели Публикувано 10 октомври 2019 А преди да запалиш на контакт свети ли чека и после да угасва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2019 Светва на контакт и изгасва, да. След работа ще свържа пиновете на диаг. букса да видя за кодове. Катализатор има и е оригиналния. Ламбдите също не съм пипал никога (модификацията с 2 броя кисл. датчици). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 10 октомври 2019 Сподели Публикувано 10 октомври 2019 Провери датчика на коляновия вал Андрияне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 март 2020 Автор Сподели Публикувано 15 март 2020 Малко след питането видях че не е бил "чека". Лампата за нивото на спирачната течност е била. Нещо примигваше за кратко и не можех да видя. Толкова за малко, че дори цвета не съм различил. Чак при катерене на стръмен наклон вече ми стана ясно - крушката която свети на ръчна спирачка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.