sasho Публикувано 3 септември 2019 Сподели Публикувано 3 септември 2019 (редакция) Колеги, имам проблем с Галанта - 2,5.От 4 месеца съм го купил от колега от форума. От тогава ходя на трети стенд и всичко е в зелено с изключение на стр. наклон на задно дясно колело, но много близко до нормата. Няма нищо, което да хлопа по колата с изключение на изпукване в рейката при завиване от място на ляво, но го прави много рядко. Колата, при поставяне на нивел на волана при стенд, след него, след 10 метра увлича волана надясно, и усилието (в първите 10 градуса на дясно е много по-леко от това наляво) ако при стенда го поставя леко вляво, после се оправя, но продължава да дърпа на дясно и то много. Джантите са 17" гумите 225 и това са втори комплект, мислех че е от гумите, но не е. Ще се радвам ако някой ме насочи, къде да я прегледам. Всеки майстор ми казва, че не може да си обясни от какво е това. Прилагам линк от последния реглаж, но ефекта е нулев: https://photos.app.goo.gl/mQUj4qPQKv3hUENN7 Редактирано 3 септември 2019 от sasho Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 3 септември 2019 Сподели Публикувано 3 септември 2019 Една от причините за вертикален наклон може да се окаже крив преден мост. На повечето Галанти е ламаринен и при по-силен удар като нищо може да е поддал колкото за наклона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 3 септември 2019 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2019 Ама то задно дясно е леко не ок. При норма -1,3 е 1,36. И ако беше нещо криво няма ли да индикира някоя стойност поне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 3 септември 2019 Сподели Публикувано 3 септември 2019 Ама то задно дясно е леко не ок. При норма -1,3 е 1,36. И ако беше нещо криво няма ли да индикира някоя стойност поне То задно, но някой спи докато чете :D Най-вероятно пак е нещо подобно или моста или U образния носач горе, където държи шенкела. Съмнява ме самия шенкел да е поддал :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 5 септември 2019 Сподели Публикувано 5 септември 2019 Здравей ,имах същия проблем,правих няколко стенда ,но проблема си остана ,тогава механника на третия стенд размени предните гуми със задните и проблема изчезна -Това мога да споделя http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 септември 2019 Сподели Публикувано 6 септември 2019 Имало е съприкосновение с големи дупки и нещо се е изкривило според мен. Не съм много сигурен, но това дърпане надясно се дължи на задната ос. Аз бих поместил задно ляво от +0.11 на +0.20, а задно дясно от +0.11 на точна нула (0.00-0.01°). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 8 септември 2019 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2019 Ок, ще пробвам. А някой ако има замерване от Галант дали може да ми изпрати да видя нещо като референтни стойности. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 септември 2019 Сподели Публикувано 8 септември 2019 Аз правих преди 6 дни, но не съм снимал монитора. Общо взето всичко беше на нулата, с изключение на задно ляво търкало. Там реглажния болт не можА да прикара колелото до оптималната сходимост, т.е. трябваше му още маалко да мръдне. Затова натиснаха с щанга върху джантата и стегнаха в това положение. Според мен това вече си е дошло където и без да се напъва, но ... :rolleyes: По-интересното и доста странно при мен бе следното. Преди с разбитото задно окачване и с износени 4 кормилни накрайника воланът беше точно направо и колата вървеше абсолютно направо над един километър, като рекордът ми е 2300 метра в права посока без корекция (без ръце). После скочих в един прокоп през цялото шосе в една тъмница по време на дъжд и то в завой. Там откъсна предния подкалник и откачи предната пластмаса където е теглича. Оттогава колата започна да носи надясно. След това ремонтирах цялата задница с всичките 7 тампона и 1 шарнир (на всяка страна - общо 14 тампона :icon_doh: ) и монтираха 4 кормилни накрайника. Първи стенд - криво кормило, носене надясно. Втори стенд след 1000 км - същата работа но в по-малка степен вече, едваа-едва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Станев Публикувано 6 април 2020 Сподели Публикувано 6 април 2020 (редакция) Моята когато я взех също дърпаше надясно. След дълги вайкания и ходене по майстори установихме, че в следствие от удар магарето е отдало с около 10 мм назад. ДО колкото се сещам преден долен крив носач е хванат към него и на практика при монтаж издърпва леко назад колелото. Направиха ми реглаж, при който колелетата остават успоредни за да не износва гумата, но винаги си дърпа леко. Редактирано 6 април 2020 от Станев Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 Май 2020 Сподели Публикувано 7 Май 2020 Такива волни прояви може да са и от изгнили предни бомбета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 21 октомври 2020 Автор Сподели Публикувано 21 октомври 2020 Аз година по-късно не мога да оправя проблема. Всичко на реглаж в норм, колата си дърпа на дясно влиза идеално в пътя само при обърната посока на гумата. НО яде много гуми отзад - от вътрешната стран(хуваи Контитинентал ми заминаха) и малко по-малко отпред. Вече не знам какво да я правя. Чудя се възможно ли е да от джанти, да пробвам с по малки или и аз не знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.