Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Галанта тегли на дясно


sasho

Препоръчано мнение

Колеги, имам проблем с Галанта - 2,5.

От 4 месеца съм го купил от колега от форума. От тогава ходя на трети стенд и всичко е в зелено с изключение на стр. наклон на задно дясно колело, но много близко до нормата. Няма нищо, което да хлопа по колата с изключение на изпукване в рейката при завиване от място на ляво, но го прави много рядко. Колата, при поставяне на нивел на волана при стенд, след него, след 10 метра увлича волана надясно, и усилието (в първите 10 градуса на дясно е много по-леко от това наляво) ако при стенда го поставя леко вляво, после се оправя, но продължава да дърпа на дясно и то много. Джантите са 17" гумите 225 и това са втори комплект, мислех че е от гумите, но не е. Ще се радвам ако някой ме насочи, къде да я прегледам. Всеки майстор ми казва, че не може да си обясни от какво е това. Прилагам линк от последния реглаж, но ефекта е нулев:

https://photos.app.goo.gl/mQUj4qPQKv3hUENN7

Редактирано от sasho
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Една от причините за вертикален наклон може да се окаже крив преден мост. На повечето Галанти е ламаринен и при по-силен удар като нищо може да е поддал колкото за наклона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама то задно дясно е леко не ок. При норма -1,3 е 1,36. И ако беше нещо криво няма ли да индикира някоя стойност поне

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама то задно дясно е леко не ок. При норма -1,3 е 1,36. И ако беше нещо криво няма ли да индикира някоя стойност поне

 

То задно, но някой спи докато чете :D

Най-вероятно пак е нещо подобно или моста или U образния носач горе, където държи шенкела. Съмнява ме самия шенкел да е поддал :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей ,имах същия проблем,правих няколко стенда ,но проблема си остана ,тогава механника на третия стенд размени предните гуми със задните и проблема изчезна -Това мога да споделя http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имало е съприкосновение с големи дупки и нещо се е изкривило според мен. Не съм много сигурен, но това дърпане надясно се дължи на задната ос. Аз бих поместил задно ляво от +0.11 на +0.20, а задно дясно от +0.11 на точна нула (0.00-0.01°).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок, ще пробвам. А някой ако има замерване от Галант дали може да ми изпрати да видя нещо като референтни стойности.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз правих преди 6 дни, но не съм снимал монитора. Общо взето всичко беше на нулата, с изключение на задно ляво търкало. Там реглажния болт не можА да прикара колелото до оптималната сходимост, т.е. трябваше му още маалко да мръдне. Затова натиснаха с щанга върху джантата и стегнаха в това положение. Според мен това вече си е дошло където и без да се напъва, но ... :rolleyes:

 

По-интересното и доста странно при мен бе следното. Преди с разбитото задно окачване и с износени 4 кормилни накрайника воланът беше точно направо и колата вървеше абсолютно направо над един километър, като рекордът ми е 2300 метра в права посока без корекция (без ръце). После скочих в един прокоп през цялото шосе в една тъмница по време на дъжд и то в завой. Там откъсна предния подкалник и откачи предната пластмаса където е теглича. Оттогава колата започна да носи надясно. След това ремонтирах цялата задница с всичките 7 тампона и 1 шарнир (на всяка страна - общо 14 тампона :icon_doh: ) и монтираха 4 кормилни накрайника. Първи стенд - криво кормило, носене надясно. Втори стенд след 1000 км - същата работа но в по-малка степен вече, едваа-едва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Моята когато я взех също дърпаше надясно. След дълги вайкания и ходене по майстори установихме, че в следствие от удар магарето е отдало с около 10 мм назад. ДО колкото се сещам преден долен крив носач е хванат към него и на практика при монтаж издърпва леко назад колелото. Направиха ми реглаж, при който колелетата остават успоредни за да не износва гумата, но винаги си дърпа леко.

Редактирано от Станев
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • преди 5 месеца ...

Аз година по-късно не мога да оправя проблема. Всичко на реглаж в норм, колата си дърпа на дясно влиза идеално в пътя само при обърната посока на гумата. НО яде много гуми отзад - от вътрешната стран(хуваи Контитинентал ми заминаха) и малко по-малко отпред. Вече не знам какво да я правя. Чудя се възможно ли е да от джанти, да пробвам с по малки или и аз не знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...