M.Oulander Публикувано 26 август 2019 Сподели Публикувано 26 август 2019 Здравейте колеги, моля ако някой е сменял крушка на таблото на Мицубиши Аутлендър 1 2005 г. бензин 2000 куб. 136 к.с. 4WD. моля да ме "светне", да ми напише как става това. Проблема, е че крушката за индикация на мотора е изгоряла :( Позицията и на рисунката в книжката е под N 13 (предупредителна лампа за проверка на двигателя). Предварително Ви благодаря ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1223 Публикувано 26 август 2019 Сподели Публикувано 26 август 2019 https://www.drive2.ru/l/7978989/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1223 Публикувано 26 август 2019 Сподели Публикувано 26 август 2019 https://www.drive2.ru/l/4624931/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M.Oulander Публикувано 26 август 2019 Автор Сподели Публикувано 26 август 2019 https://www.drive2.ru/l/7978989/ Благодаря за сайта. Утре ще се пробвам. Не ми се вярва болта да е само един и от лявата страна, но като отида при Мицубишито ще умувам. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1223 Публикувано 27 август 2019 Сподели Публикувано 27 август 2019 Колега само един е ,след това се сваля рамката на таблото ,имаш 4 болта и таблото е в ръцете ти , това е. И аз като взех Аутлендъра съм сменял крушки по таблото с уредите . А също което е и на климатроника. Всичко е на щипки , вземаш една плоска пластмаса или отвертка облепваш я със скоч или изолирбанд и си ти ,нищо сложно няма .Само без груби изпълнения .Това е . Успех . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M.Oulander Публикувано 27 август 2019 Автор Сподели Публикувано 27 август 2019 Колега само един е ,след това се сваля рамката на таблото ,имаш 4 болта и таблото е в ръцете ти , това е. И аз като взех Аутлендъра съм сменял крушки по таблото с уредите . А също което е и на климатроника. Всичко е на щипки , вземаш една плоска пластмаса или отвертка облепваш я със скоч или изолирбанд и си ти ,нищо сложно няма .Само без груби изпълнения .Това е . Успех . Благодаря колега. В събота ще го направя! :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M.Oulander Публикувано 28 август 2019 Автор Сподели Публикувано 28 август 2019 Благодаря колега. В събота ще го направя! :icon_clap: Отново здравей колега, днес опитах тази схема, но уви...... Свалих капачката и развих болта под нея но рамката на таблото не излиза?! Мъчих се, дърпах я с ръце но не... Струва ми се, я нещо я задържа стои много плътно и даже не се и разхлабва.......незнам?! :sorry: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1223 Публикувано 29 август 2019 Сподели Публикувано 29 август 2019 С един нож подпъхваш над рамката и леко напъваш към теб , тя е на щипки . Виж хубаво последната снимка .Рамката е свалена .И прочети хубаво руснака какво е написал.-снимаем декоративную приблуду слева)), под ней находиться скрытый болт, откручиваем его-сдергиваем пластиковую накладку приборки(она на 4-ех пистонах)-откручиваем 4 винта приборки с тянем ее на себя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M.Oulander Публикувано 16 септември 2019 Автор Сподели Публикувано 16 септември 2019 С един нож подпъхваш над рамката и леко напъваш към теб , тя е на щипки . Виж хубаво последната снимка .Рамката е свалена .И прочети хубаво руснака какво е написал.-снимаем декоративную приблуду слева)), под ней находиться скрытый болт, откручиваем его-сдергиваем пластиковую накладку приборки(она на 4-ех пистонах)-откручиваем 4 винта приборки с тянем ее на себя.Много ти БЛАГОДАРЯ за информацията колега !!! Всичко мина нормално и без аварии. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1223 Публикувано 17 септември 2019 Сподели Публикувано 17 септември 2019 Затова е този форум да си помагаме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M.Oulander Публикувано 3 декември 2019 Автор Сподели Публикувано 3 декември 2019 Затова е този форум да си помагаме. Здравей колега, пиша ти отново, защото много ми помогне предния път за смяна на крушките на арматурното табло. Сега се появи едно двукратно "пиюкане" 10 15 сек. след стартиране на двигателя на Мицубишито. Модела е от 2004 г. СУВ 2000 136 к.с. 4WD бензин. Няма визуално нищо по таблото, само едно двукратно писукане. Имаш ли на идея, от какво може да е това? Скоро ми предстои смяна на маслото на ДВГ. след 300 км. Дали е това или е нещо друго!? Моля те ако можеш да ми помогнеш да разбера защо е това пиукане. Предварително ти благодаря. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cayenne Публикувано 3 декември 2019 Сподели Публикувано 3 декември 2019 (редакция) Или външната температура е под 3* или сигнализира, че остават 0 км до зареждане. Второто ще го прави редовно, ако караш на газ. Няма сигнализация за сервизен интервал. Редактирано 3 декември 2019 от Cayenne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1223 Публикувано 4 декември 2019 Сподели Публикувано 4 декември 2019 (редакция) Точно така. Редактирано 4 декември 2019 от angel1223 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1223 Публикувано 4 декември 2019 Сподели Публикувано 4 декември 2019 Или външната температура е под 3* или сигнализира, че остават 0 км до зареждане. Второто ще го прави редовно, ако караш на газ. Няма сигнализация за сервизен интервал.Точно така Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M.Oulander Публикувано 4 декември 2019 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2019 Или външната температура е под 3* или сигнализира, че остават 0 км до зареждане. Второто ще го прави редовно, ако караш на газ. Няма сигнализация за сервизен интервал.Благодаря Ви :icon_clap: Температурата беше -1* и на таблото имаше снежинка! Иначе като я карам 200 км. на газ и после 100 км. на бензин няма проблем само дето ми светва контролната крушка на чека. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M.Oulander Публикувано 4 декември 2019 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2019 Точно така.Благодаря колега температурата беше - 1*. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1223 Публикувано 5 декември 2019 Сподели Публикувано 5 декември 2019 Благодаря Ви :icon_clap: Температурата беше -1* и на таблото имаше снежинка! Иначе като я карам 200 км. на газ и после 100 км. на бензин няма проблем само дето ми светва контролната крушка на чека.и аз съм така грешки ро 125 и 170. заради газта . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cayenne Публикувано 6 декември 2019 Сподели Публикувано 6 декември 2019 Сигурни ли сте че е от газта? Какви ви са уредбите, добре ли са настроени?На моята съм и навяртал вече почти 60000 км на газ и досега чека не и е светвал никога. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1223 Публикувано 6 декември 2019 Сподели Публикувано 6 декември 2019 Сигурни ли сте че е от газта? Какви ви са уредбите, добре ли са настроени?На моята съм и навяртал вече почти 60000 км на газ и досега чека не и е светвал никога.Да. има тема за това . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.