Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

как се сменят крушки на таблото на Мицубиши Аутлендър


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, моля ако някой е сменял крушка на таблото на Мицубиши Аутлендър 1 2005 г. бензин 2000 куб. 136 к.с. 4WD. моля да ме "светне", да ми напише как става това. Проблема, е че крушката за индикация на мотора е изгоряла :( Позицията и на рисунката в книжката е под N 13 (предупредителна лампа за проверка на двигателя). Предварително Ви благодаря ! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за сайта. Утре ще се пробвам. Не ми се вярва болта да е само един и от лявата страна, но като отида при Мицубишито ще умувам. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега само един е ,след това се сваля рамката на таблото ,имаш 4 болта и таблото е в ръцете ти , това е. И аз като взех Аутлендъра съм сменял крушки по таблото с уредите . А също което е и на климатроника. Всичко е на щипки , вземаш една плоска пластмаса или отвертка облепваш я със скоч или изолирбанд и си ти ,нищо сложно няма .Само без груби изпълнения .Това е . Успех .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега само един е ,след това се сваля рамката на таблото ,имаш 4 болта и таблото е в ръцете ти , това е. И аз като взех Аутлендъра съм сменял крушки по таблото с уредите . А също което е и на климатроника. Всичко е на щипки , вземаш една плоска пластмаса или отвертка облепваш я със скоч или изолирбанд и си ти ,нищо сложно няма .Само без груби изпълнения .Това е . Успех .

Благодаря колега. В събота ще го направя! :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. В събота ще го направя! :icon_clap:

Отново здравей колега, днес опитах тази схема, но уви...... Свалих капачката и развих болта под нея но рамката на таблото не излиза?! Мъчих се, дърпах я с ръце но не... Струва ми се, я нещо я задържа стои много плътно и даже не се и разхлабва.......незнам?! :sorry:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С един нож подпъхваш над рамката и леко напъваш към теб , тя е на щипки . Виж хубаво последната снимка .Рамката е свалена .И прочети

хубаво руснака какво е написал.-снимаем декоративную приблуду слева)), под ней находиться скрытый болт, откручиваем его

-сдергиваем пластиковую накладку приборки(она на 4-ех пистонах)

-откручиваем 4 винта приборки с тянем ее на себя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

С един нож подпъхваш над рамката и леко напъваш към теб , тя е на щипки . Виж хубаво последната снимка .Рамката е свалена .И прочети

хубаво руснака какво е написал.-снимаем декоративную приблуду слева)), под ней находиться скрытый болт, откручиваем его

-сдергиваем пластиковую накладку приборки(она на 4-ех пистонах)

-откручиваем 4 винта приборки с тянем ее на себя.

Много ти БЛАГОДАРЯ за информацията колега !!! Всичко мина нормално и без аварии. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Затова е този форум да си помагаме.

Здравей колега, пиша ти отново, защото много ми помогне предния път за смяна на крушките на арматурното табло.

Сега се появи едно двукратно "пиюкане" 10 15 сек. след стартиране на двигателя на Мицубишито. Модела е от 2004 г. СУВ 2000 136 к.с. 4WD бензин. Няма визуално нищо по таблото, само едно двукратно писукане. Имаш ли на идея, от какво може да е това? Скоро ми предстои смяна на маслото на ДВГ. след 300 км. Дали е това или е нещо друго!? Моля те ако можеш да ми помогнеш да разбера защо е това пиукане. Предварително ти благодаря. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или външната температура е под 3* или сигнализира, че остават 0 км до зареждане. Второто ще го прави редовно, ако караш на газ. Няма сигнализация за сервизен интервал.

Редактирано от Cayenne
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или външната температура е под 3* или сигнализира, че остават 0 км до зареждане. Второто ще го прави редовно, ако караш на газ. Няма сигнализация за сервизен интервал.

Точно така
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или външната температура е под 3* или сигнализира, че остават 0 км до зареждане. Второто ще го прави редовно, ако караш на газ. Няма сигнализация за сервизен интервал.

Благодаря Ви :icon_clap: Температурата беше -1* и на таблото имаше снежинка! Иначе като я карам 200 км. на газ и после 100 км. на бензин няма проблем само дето ми светва контролната крушка на чека.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви :icon_clap: Температурата беше -1* и на таблото имаше снежинка! Иначе като я карам 200 км. на газ и после 100 км. на бензин няма проблем само дето ми светва контролната крушка на чека.

и аз съм така грешки ро 125 и 170. заради газта .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурни ли сте че е от газта? Какви ви са уредбите, добре ли са настроени?

На моята съм и навяртал вече почти 60000 км на газ и досега чека не и е светвал никога.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурни ли сте че е от газта? Какви ви са уредбите, добре ли са настроени?

На моята съм и навяртал вече почти 60000 км на газ и досега чека не и е светвал никога.

Да. има тема за това .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...