Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем с ниските обороти


Препоръчано мнение

Здравеите,Колеги!!!Колата е Митсубиши аутлендър 2000 турбо 2005 година.Кода на двигателя е 4G63T.Проблема е следния-Колата има стабилни ниски обороти,държи се коректно при студен и загрял мотор,но когато падат оборотите и не спират на 850 оборота а поднинава и после нормализира.Забелязвам от 2500 до ниски се държи добре,но от по високи .... Даже и понякога гасне.Направена е профилактика на Дебитомера-без промяна.Свалях и дроселовата клапа-няма мръсно(Защото е затапен EGR-ра).Нов въздушен филтър.Нови иридиеви свещи.Прегледал сам турбо пътищата и вакумите.Не записва никакви грешки на ЕКУ-то.Да опоменна-Дросела е електронен!!! Някаква идея???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите,Колеги!!!Колата е Митсубиши аутлендър 2000 турбо 2005 година.Кода на двигателя е 4G63T.Проблема е следния-Колата има стабилни ниски обороти,държи се коректно при студен и загрял мотор,но когато падат оборотите и не спират на 850 оборота а поднинава и после нормализира.Забелязвам от 2500 до ниски се държи добре,но от по високи .... Даже и понякога гасне.Направена е профилактика на Дебитомера-без промяна.Свалях и дроселовата клапа-няма мръсно(Защото е затапен EGR-ра).Нов въздушен филтър.Нови иридиеви свещи.Прегледал сам турбо пътищата и вакумите.Не записва никакви грешки на ЕКУ-то.Да опоменна-Дросела е електронен!!! Някаква идея???

.....някоя от намотките на моторчето за празния ход е изгоряла и за това нямаш прецизен празен ход.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам стъпков мотор за празен ход.

.....тогава си оправете инерционния момент на турбината.....образно казано няма "синхронизация" м/у количеството гориво спрямо количеството въздух....т.е. турбината продължава да надува когато вече сте отнели газта....при ниски обороти го няма този проблем ,защото турбината все още не надува ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте,

 

На същия проблем случих, но не намерих стъпков мотор, защото си мислех че е това, след това температурни датчици, но сега виждам същия проблем описан на 100%.

 

Може ли малко инфо какво точно да се направи или за целта сервиз за турбини трябва се посети.

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверете бoбините, понякога те правят мизирии.

Проверете ролките,хидравликата и динамото да не затягат.На мен ми правеше подобни номера от шайбата на климатика.

Редактирано от Peshoo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...