Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Башев

Потребители
  • От него общо

    12
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Казанлък

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo

Башев's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. А Някои Колега с *MUT 3* диагностика да има ? Или пък *ETACS DECODER*
  2. Здравейте, колеги! След като инсталирах всички я хардуер необходим за функционирането на автопилота (бутони, окабеляването към тях, датчика за натиснат съединител и новата 4 пинова стоп машинка) Остана да се отключи и екстрата в самия компютър на автомобила.Че въпроса ми е това само в оторизираните сервизи на Mitsubishi Motors ли е възможно? Забравих да оточня автомобила :Mitsubishi Outlander 2.0 Mivec 2010 година (Ръчна скоростна кутия) Прилагам и тази тема. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=31988
  3. Здравейте, колеги! След като инсталирах всички я хардуер необходим за функционирането на автопилота (бутони, окабеляването към тях, датчика за натиснат съединител и новата 4 пинова стоп машинка) Остана да се отключи и екстрата в самия компютър на автомобила.Че въпроса ми е това само в оторизираните сервизи на Mitsubishi Motors ли е възможно? Забравих да оточня автомобила :Mitsubishi Outlander 2.0 Mivec 2010 година (Ръчна скоростна кутия) Прилагам и тази тема. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=31988
  4. Здравейте, колеги! С опасност да се повтори темата, но не намерих подобна, че питането ми е следното :Решил съм да слагам ксенон на късите светлини на Аутлендъра ми (фаровете са фейслифтови с лупите 2005 година ). Сега е с Н1 цокъл но с някакви преходни и. С какъв цокъл трябва да взема ксенона за да няма "побългаряване". Ще се радвам ако някой колега с фабричен ксенон да сподели какви използват япончетата. Благодаря предварително!
  5. Нямам стъпков мотор за празен ход.
  6. Здравеите,Колеги!!!Колата е Митсубиши аутлендър 2000 турбо 2005 година.Кода на двигателя е 4G63T.Проблема е следния-Колата има стабилни ниски обороти,държи се коректно при студен и загрял мотор,но когато падат оборотите и не спират на 850 оборота а поднинава и после нормализира.Забелязвам от 2500 до ниски се държи добре,но от по високи .... Даже и понякога гасне.Направена е профилактика на Дебитомера-без промяна.Свалях и дроселовата клапа-няма мръсно(Защото е затапен EGR-ра).Нов въздушен филтър.Нови иридиеви свещи.Прегледал сам турбо пътищата и вакумите.Не записва никакви грешки на ЕКУ-то.Да опоменна-Дросела е електронен!!! Някаква идея???
  7. Търся си липсващите ми вежди над калнилниците. По точно :преден ляв на бронята, заден ляв на бронята и заден десен на калника.
  8. Още един път благодарство на колегата Dj Tymbi!!! От това е било,днес си поиграх доста и завъртях двете втулки на балансиращия вал. Вече всичко е в норми!!! Поздрави!
  9. Мерси за идеята Колега! Значи от към маслената помпа отряза вала и нарязах резба М8, след което с лепило за резби завих болт с дефтунга. Като си мисля че щом има отвор по целия балансиращ вал смазването тръгва от маслената помпа и подава масло на лагеруващата втулка, и от там идва мазането. Не съм завъртя втулката от към маслената помпа на балансиращи вал.
  10. Възможно ли е от клапана за високо налягане където е на масления корпус да растоварва налягането към картера.
  11. Ремонта е правен лично от мен. Имам малък сервиз и това не ми е първия сериозен ремонт. Плюс това колата си е моя и съм я право с 10 пъти повече внимание. Всеки един елемент е замерен и е в допуските съобразни с сервизния мануал за мотора. Луфтовете на маслената помпа са в граници. Балансиращите валове съм ги затапил правилно така че да не испускат налягане на маслото.
  12. Здравейте, Колеги! Има Mitsubishi Outlander 2.0 turbo 2005 година (4G63T).Наскоро му направих ремонт на двигателя.Причината беше висок разход на масло. Подменени са :основни +биелни лагери на коляновия вал (вала е шлаифан). Комплект сигменти. Главата е цялостно рециклирана. Премахнати са балансиращите валове. Подменени са всички гарнитури и семеринги. Проблема е след това-под 1500 оборота свети лампата за масло! Първо сложих 5w40 после пробвах с по гъсто 10w40, същата работа. Друг маслен филтър - пак така. Смених датчика за налягането на маслото - същото. Почнах да меря налягането с манометър. Първо го замерих на корпуса на масления филтър (има тапа 3/8)-там налягането е 3 бара при 30 градуса на маслото и 1200 оборота. Като загря двигателя показанията бяха 1.75 бара при 90 градуса на маслото при 850 оборота. До тука добре но... Замерих на мястото на датчика които е в края на главната маслена магистрала в блока там обаче беше 0.35 бара. Замерих и от към изхода на главата към турбината - и там е 0.4 бара. А ся кажете ми какво се случва?
×
×
  • Създаване...