Премини към съдържание

изключване на EGR посредством 5.1 kom съпротивление


Препоръчано мнение

ИКлючих си ЕГР с помощта на 5,1 кОм съпротивление. В момент ЕГР е винаги затворен а дроселовата клапа е винаги отворена. Двигателя е 4М41 2008 г. Цяла седмица го карам така и за сега никакви проблеми. Може и да си въобразявам но двигателя работи по-меко и турбината се развърта при по ниски обороти

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Руснаците са голяма сила!
Руснаците май не го харесват този метод а и те основно карат бензини, но пък австралийците...

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коко, твоя затапен ли е?

Вчера ЕГР го затапих и с планки.

При този метод на изолиране, ECUто при всяко запалване и гасене на двигателя си проверява състоянието на ЕГР и дросела. Отваря ги и затваря няколко пъти и по този начин няма опасност да блокират.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коко, твоя затапен ли е?

Вчера ЕГР го затапих и с планки.

При този метод на изолиране, ECUто при всяко запалване и гасене на двигателя си проверява състоянието на ЕГР и дросела. Отваря ги и затваря няколко пъти и по този начин няма опасност да блокират.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

моят още преди 5 години ми даваше грешка 06 май беше - проблем с ЕГР-а. От тогавашното Балкан-стар ми дадоха още по-голяма грешка от 600лв за нов. Доколкото разбрах от ДиДжея май си прави каквото си поиска, когато реши работи, когато си поиска не, но както написах по-горе на моят модел не е вързан с никакви сигнални лампи и реално не може да се разбере кога работи, освен ако се изреше и започни да пуши като кюмбе.

Поздрави Ники!!!! :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Това е едно от многото видеа за изкачване на ЕГР посредством съпротивление.

Моя ЕГР беше в отлично състояние, налепа от сажди беше под 1 мм. ЕГРа го извадих и почистих след това поставих съпротивлението и върнах на место ЕГРа без да го затапвам с паланка. Карах колата около 300 км и свалих ЕГРа за поставяне на заглушки, нямаше и следа от сажди по него.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ИКлючих си ЕГР с помощта на 5,1 кОм съпротивление. В момент ЕГР е винаги затворен а дроселовата клапа е винаги отворена. Двигателя е 4М41 2008 г. Цяла седмица го карам така и за сега никакви проблеми. Може и да си въобразявам но двигателя работи по-меко и турбината се развърта при по ниски обороти

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Само да добавя, че става въпрос за Мицубиши Паджеро 3.2 дизел 2008г

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Изминах около 2700 км с изолиран ЕГР. Нищо притеснително до момента.

Мисля, че леко падна разхода на гориво. За последните 5300 км разхода ми е 11.55 л/100

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...