niki nikolov Публикувано 29 юни 2019 Сподели Публикувано 29 юни 2019 ИКлючих си ЕГР с помощта на 5,1 кОм съпротивление. В момент ЕГР е винаги затворен а дроселовата клапа е винаги отворена. Двигателя е 4М41 2008 г. Цяла седмица го карам така и за сега никакви проблеми. Може и да си въобразявам но двигателя работи по-меко и турбината се развърта при по ниски обороти Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 29 юни 2019 Сподели Публикувано 29 юни 2019 Руснаците са голяма сила! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 29 юни 2019 Сподели Публикувано 29 юни 2019 Който си има механичен ЕГР няма такива проблеми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 30 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2019 Руснаците са голяма сила!Руснаците май не го харесват този метод а и те основно карат бензини, но пък австралийците... Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 30 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2019 Коко, твоя затапен ли е?Вчера ЕГР го затапих и с планки.При този метод на изолиране, ECUто при всяко запалване и гасене на двигателя си проверява състоянието на ЕГР и дросела. Отваря ги и затваря няколко пъти и по този начин няма опасност да блокират. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 30 юни 2019 Сподели Публикувано 30 юни 2019 Коко, твоя затапен ли е?Вчера ЕГР го затапих и с планки.При този метод на изолиране, ECUто при всяко запалване и гасене на двигателя си проверява състоянието на ЕГР и дросела. Отваря ги и затваря няколко пъти и по този начин няма опасност да блокират. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalkмоят още преди 5 години ми даваше грешка 06 май беше - проблем с ЕГР-а. От тогавашното Балкан-стар ми дадоха още по-голяма грешка от 600лв за нов. Доколкото разбрах от ДиДжея май си прави каквото си поиска, когато реши работи, когато си поиска не, но както написах по-горе на моят модел не е вързан с никакви сигнални лампи и реално не може да се разбере кога работи, освен ако се изреше и започни да пуши като кюмбе.Поздрави Ники!!!! :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 15 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2019 Това е едно от многото видеа за изкачване на ЕГР посредством съпротивление.Моя ЕГР беше в отлично състояние, налепа от сажди беше под 1 мм. ЕГРа го извадих и почистих след това поставих съпротивлението и върнах на место ЕГРа без да го затапвам с паланка. Карах колата около 300 км и свалих ЕГРа за поставяне на заглушки, нямаше и следа от сажди по него. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 15 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2019 https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https%3A%2F%2Fwww2%2Epajeroclub%2Ecom%2Eau%2Fforum%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D46390&share_tid=46390&share_fid=1439591&share_type=tИ още една препратка... Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 22 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2019 ИКлючих си ЕГР с помощта на 5,1 кОм съпротивление. В момент ЕГР е винаги затворен а дроселовата клапа е винаги отворена. Двигателя е 4М41 2008 г. Цяла седмица го карам така и за сега никакви проблеми. Може и да си въобразявам но двигателя работи по-меко и турбината се развърта при по ниски обороти Sent from my Redmi Note 4 using TapatalkСамо да добавя, че става въпрос за Мицубиши Паджеро 3.2 дизел 2008г Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 25 август 2019 Автор Сподели Публикувано 25 август 2019 Изминах около 2700 км с изолиран ЕГР. Нищо притеснително до момента.Мисля, че леко падна разхода на гориво. За последните 5300 км разхода ми е 11.55 л/100 Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.