Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Предстояща покупка на RALLIART


Препоръчано мнение

Здравейте, предстои ми закупуване на Lancer Ralliart 2010 г. Според обявата колата е на 118 000 км. и е внос от Швейцария. По снимки изглежда лъскава, но след като се свързах с продавача ми каза, че има сигнализация на таблото "Transmission Service Required". Изчетох доста по темата за TC-SST кутиите и разбрах, че е доста капризна история :( . Продавача се съгласи да я закараме в сервиз на Mitsubishi и да я закачим на диагностиката. Моля ви за съвет какво да гледам лично аз и за какви звуци и поведение на кутията да се ослушвам. Мога ли да разбера дали е за голям ремонт или е просто за обслужване. Какво могат да видят по диагностика в сервиза? Благодаря ви предварително :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, напълно съм съгласен. Четох по чуждите форуми, че е възможно това да става от прегряване до непостоянно напрежение вседствие от стар акомулатор. Мисля да се разходя да я видя, но си оставам доста скиптичен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената каква е? Ако е много надолу има някакъв смисъл от покупка и ремонт. Естествено огледа не трябва да се ограничава само до скоростна кутия, може да има и други проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената е 19 500 по обява с втори комплект джанти с гуми. При разговор по телефона ми казаха, че няма удари по купето. За помпата не съм питал в какво състояние, но ще искам да я качим някъде за да може да я погледнем. Предполагам е със старата верига и ще трябва и тя да се сменя. Предвидил съм да напрява оглед в петък, като ще си платя на човек да я прегледа и диагностицира. Надявам се продавача да даде да я покараме малко и ако има скрити проблеми да излязат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пффф.. тази цена е сходна с останалите Ралиарт в мобилето, въобще не им се връзвай! Имай предвид следното, колата е внос от Швейцария. Там годишните прегледи са супер стриктни, не е като тук. Колата влиза в сервиз и се прави преглед от А до Я. Ако собственикът иска да се върне колата на пътя трябва абсолютно всичко да е изправно. Трудът е изключително скъп. За тези регистрирани грешки със скоростната кутия са му обявили на швейцареца страхотна цена за ремонт. На него му е много по-изгодно да продаде в този вид колата от колкото да я ремонтира. И тук се включват балканските субекти внасящи коли. Пълно е с албанци, турци, нашенчи и прочие, които ще купят тази кола почти за без пари и ще искат да направят от нея повече от 100% печалба.

 

Тази кола е купена и внесена за не повече от 10 000 лв. За да ти иска колкото за работеща кола си е жив обир. Ако толкова си й навит и всичко останало е изрядно му предложи някаква цена в порядъка на 13-14 000 лв. Ремонта какъвто и да е на SST излиза скъп.

 

Ще ти дам пример, наскоро един колега ме потърси за проблем с неговия Ралиарт, точно както в следното клипче. Тази тракаща част струва около 6000 лв. само за частта, без труд, масла и т.н.

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията и съвета. Сега си поизясних и аз ситуацията. Ще имам предвид всичко казано до тук при предстоящия оглед на автомобила.

 

А иначе ето и линк към обявата: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11558614362109944&slink=b24a7f

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само за информация в Севлиево има сервиз на Мицубиши и са доста любезни.

 

Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да наясно съм с това, че има сервиз на Mitsubishi в град Севлиево. Аз проведох един разговор с тях и им обясних точно за каква кола става въпрос. Те ми обясниха, че до момента нямат опит с TC-SST, но могат да направят дисгностика на колата. Аз се уговорих с човек от София, който има опит с този автомобил и ще я прегледаме с него. Иначе благодаря за информацията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес направихме оглед на колата. Оказа се че кутията е ОК, а проблема всъщност бил в помпата за ЦД. Тя е за ремонт. Салона е доста запазен. Дискове и накладки са добре. В крайна сметка си стиснахме ръцете. Сега остава да се облужи и да почва да ме радва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...