Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Въпрос и нужда от помощ за покупка на определен автомобил.


Препоръчано мнение

Здравейте колеги.

Аз от коли много не разбирам.

Спрях се на ето този Автомобил . Идея си нямам от двигателите на тази марка.

Ако не прави проблеми и е добър мисля да го взема.

Не ми трябва да е много бърз - конете нямат значение за мен.

Да е здрав и да е сравнително евтин за поддръжка.

Затова викам първо да се допитам тук до хора които вероятно имат или са имали подобен автомобил.

Благодаря ви предварително. Всякаква информация ще бъде полезна.

Редактирано от Spartaneca
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не очаквай поддръжката да е евтина и дано няма проблеми. Иначе ако е запазен е добър автомобил. Много зависи от предния собственик. 95кс е за предпочитане.

 

Изпратено от моят MIX 2 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло 1,3 95 к.с. е за предпочитане.Иначе здрава кола като цяло.ESP няма със сигурност.

EPS e електроусилвателят на волана,понеже много ги бъркат.ASR е системата за преразпределение на спирачното усилие.

Въобще в тази обява е пълно с неверни неща.Колата НЯМА системи за защита от пребуксуване на колелата.

На тази специално я няма и оригиналанта музика,което е кофти,понеже се ползва за упавление на менютата.

Като минус за мен материала на седалките,волана и разните копчета е скапан,но то за всичко в този клас си важи.

Така че,не се учудвай ако салона не е особено ок.Като плюсове-1,3 двигателя е доста ок(евро 4 е),широка е за класа си,

задната седалка е доста добре измислена.Стои стабилно на пътя,добри спирачки.

Аз скъпо в поддръжката не съм видял засега,може би колегата ще доуточни кое точно е скъпо.

Ако нещо друго те интересува,пиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло 1,3 95 к.с. е за предпочитане.Иначе здрава кола като цяло.ESP няма със сигурност.

EPS e електроусилвателят на волана,понеже много ги бъркат.ASR е системата за преразпределение на спирачното усилие.

Въобще в тази обява е пълно с неверни неща.Колата НЯМА системи за защита от пребуксуване на колелата.

На тази специално я няма и оригиналанта музика,което е кофти,понеже се ползва за упавление на менютата.

Като минус за мен материала на седалките,волана и разните копчета е скапан,но то за всичко в този клас си важи.

Така че,не се учудвай ако салона не е особено ок.Като плюсове-1,3 двигателя е доста ок(евро 4 е),широка е за класа си,

задната седалка е доста добре измислена.Стои стабилно на пътя,добри спирачки.

Аз скъпо в поддръжката не съм видял засега,може би колегата ще доуточни кое точно е скъпо.

Ако нещо друго те интересува,пиши.

 

Погледнах други - някой имат оригинал музика, други не...

Каква ли може да е причината тази да няма?

И без нея менютата не могат ли да се управляват (и за какви менюта става дума)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има твърда возия. Скъпа е поддръжката на двигателя. Няма бутала, основни лагери, Клапани трудно се намират и са скъпи. Не е с хидрокомпенсатори а с тласкачи. Цената им е 15 лева за брой и се сменят трудно. Веригата издържа над 200000 но задължително почва да харчи масло над 150000. Като цяло ресурса на двигателя е изчислен около 200000. Сегментите оригинал са към 400 лева на цилиндър. Що се отнася до смяната на менютата, беше възможно и с копчетата на дисплея. Оригиналната музика чете само аудио двд и е доста орязана откъм функции.

 

Изпратено от моят MIX 2 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя че ESP има след фейслифта 2006 година. Компресора на климатика също е с ограничен ресурс и след 150000 чакай блокаж. Втора ръка е към 400 лева а нов от 800 нагоре.

 

Изпратено от моят MIX 2 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ivo122, тези проблеми които описвате, предполагам че сте минал през тях...но защо ги приемате като обща болка за модела?... Жена ми има колт 2007-а с 1.3 95к.с. мотора. Единственото правено нещо по колата е сменена семеринга на ск. кутия, че беше протекла. За сега колата само се кара и всичко по нея работи идеално! Единственото което е, че разкарах 16 цоловите джанти с ниско-профилни гуми и я сложих на 14". По нататък мисля да махна и спортните пружини които е сложил швейцареца, че е занижена колата и да и сложа оригинални. Така, че колегата ако случи на гледан автомобил ще остане доволен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ivo122, тези проблеми които описвате, предполагам че сте минал през тях...но защо ги приемате като обща болка за модела?... Жена ми има колт 2007-а с 1.3 95к.с. мотора. Единственото правено нещо по колата е сменена семеринга на ск. кутия, че беше протекла. За сега колата само се кара и всичко по нея работи идеално! Единственото което е, че разкарах 16 цоловите джанти с ниско-профилни гуми и я сложих на 14". По нататък мисля да махна и спортните пружини които е сложил швейцареца, че е занижена колата и да и сложа оригинални. Така, че колегата ако случи на гледан автомобил ще остане доволен!

Само дето не споменавате пробега. Да минал съм през тези проблеми и не само аз. Маслените сегменти задължително заминават защото са много слаби и тънки. Има ремонтни размери сегменти по каталог но липсват на пазара. За радост компресионните са достатъчно здрави, но няма друг избор освен сваляне на глава. При късмет хлабините в цилиндъра са в норма но зависи от предишния собственик. Регулировка или поне преглед на клапани по менюъл се прави на 90000 но е добре и по рано иначе издухват клапани. Не случайно тези коли се продават почти винаги на около 150-200 000.

Общо взето типично средно качество за съвременен японски автомобил.

 

Изпратено от моят MIX 2 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифта е след 2008-а....Иначе смятам за нормално,ако колата не е поддържана като хората да и има какво ли не.

Моята няма 150 к.км(на 125к. е),признавам си.Но имам познат с такава на над 200к и то на газ и си е ок колата.

Твърдата возия е със ниски гуми.На 14-ки е ок.С бутоните аз освен часовника,друго не съм успял да направя по менютата,

така че , не знам дали може и друго.Оригиналната музика има отзад и изход на който евентуално да се сложи юсб.Чете си МР3.Поне моята чете.

За ремонти лично аз съм сменял лентов кабел на волана(оригинален модул взех-140лв.) и дискове(150лв. предните комплект с накладки).

И един път предница(около 240лв. лагери на тампоните на макферсона,шарнири,биелети и накрайници).

Единствено драма имах ,когато сменях водна помпа(70лв.),докато намеря читава.Това е ,което съм правил за 12 години.

В момента дисплея ми прави проблеми(примигва понякога),но все не остава време за него.

Винаги е с 5-30 хубаво масло(Кастрол ейдж ползвам),климатичната система през година се обслужва и така.

Та все си мисля,че модела е ок,въпрос на бройка.То и затова като всяка кола втора ръка ,трябва да се гледа внимателно ,когато се купува.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно вашата е след 2008 с новия дисплей в таблото и мултимедия във волана. Там може у да чете Мp3. Определено при кола карана от жена на малко километри обслужвана само гаранционно риска е по малък.

 

Изпратено от моят MIX 2 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

На жена ми колта е 2007-а година, няма мултимедия във волана и чете мп3.

viber_изображение_2019-05-28_19-09-30.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...