Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Търсих из форума, но не намерих достатъчно информация за горепосочения модел Мицубиши. Та ме интересува има ли колеги които притежават Mitsubishi Outlander III? Може ли да споделите личен опит и впечатления? Лично аз притежавам горепосочения модел който е Mitsubishi Outlander III 2.2DID 150к.с 2013 година. Притежавам го от около 11 месеца, има някои дребни неща като например, стъклата освен шофьорското не се свалят и вдигат автоматично с едно натискане на копчето, но това са бели кахъри. Повече ме интересува колко е здрава механичната част? Понеже от личен опит не мога да похваля моя двигател, който беше на 160 000км реални, колата е карана на сервиз само при официалния дилър според сервизната книжка. Но за нещастие коляновият вал се счупи, при което се нарани вътре мотора и в момента колата е в сервиза за смяна на мотора. Като се има предвид в мое присъствие колата не се караше душманската, напротив тя се ползваше доста рядко и се караше нормално и спокойно. Кода на мотора е 4N14, всякаква информация свързана със този модел Мицубиши ще бъде полезна, както на мен, така и на сегашни и бъдещи собственици.

 

Благодаря предварително.

Редактирано от Краси.К
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То вече колянов вал, разпределителен вал и турбо са консумативи.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Явно си е имал дефект със коляновия вал. на 120 000 му смениха турбо, абе нещо си беше дефектен мотора. Дано тия дни като си взема колата, да няма вече проблеми все пак мотор на 30 000км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Автомобила е закупен от България и имаш наблюдение върху автомобила от закупуването му до сега или е внесен и го ползваш от 11 месеца?

 

Автомобила е закупен преди 11 месеца в Норвегия и се ползва тук. Сервизната книжка е изрядна, всички сервизи са направени както следва да бъде. Изрично поисках информация относно сервизите от официалния дилър, сега е със нов мотор на около 40 000 километра, да видим колко ще изкара. Забелязах обаче че със предишния двигател при ускоряване, на 1,2, и 3-та предавка имаше едно придърпване и се чуваше присвирване, от сервиза обясниха това че дори със повреден колянов вал колата пак си върви, но така наранява блока, харчи доста и е мудна на моменти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...