Премини към съдържание

Краси.К

Потребители
  • От него общо

    3
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Гоце Делчев

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

Краси.К's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Автомобила е закупен преди 11 месеца в Норвегия и се ползва тук. Сервизната книжка е изрядна, всички сервизи са направени както следва да бъде. Изрично поисках информация относно сервизите от официалния дилър, сега е със нов мотор на около 40 000 километра, да видим колко ще изкара. Забелязах обаче че със предишния двигател при ускоряване, на 1,2, и 3-та предавка имаше едно придърпване и се чуваше присвирване, от сервиза обясниха това че дори със повреден колянов вал колата пак си върви, но така наранява блока, харчи доста и е мудна на моменти.
  2. Явно си е имал дефект със коляновия вал. на 120 000 му смениха турбо, абе нещо си беше дефектен мотора. Дано тия дни като си взема колата, да няма вече проблеми все пак мотор на 30 000км.
  3. Здравейте колеги. Търсих из форума, но не намерих достатъчно информация за горепосочения модел Мицубиши. Та ме интересува има ли колеги които притежават Mitsubishi Outlander III? Може ли да споделите личен опит и впечатления? Лично аз притежавам горепосочения модел който е Mitsubishi Outlander III 2.2DID 150к.с 2013 година. Притежавам го от около 11 месеца, има някои дребни неща като например, стъклата освен шофьорското не се свалят и вдигат автоматично с едно натискане на копчето, но това са бели кахъри. Повече ме интересува колко е здрава механичната част? Понеже от личен опит не мога да похваля моя двигател, който беше на 160 000км реални, колата е карана на сервиз само при официалния дилър според сервизната книжка. Но за нещастие коляновият вал се счупи, при което се нарани вътре мотора и в момента колата е в сервиза за смяна на мотора. Като се има предвид в мое присъствие колата не се караше душманската, напротив тя се ползваше доста рядко и се караше нормално и спокойно. Кода на мотора е 4N14, всякаква информация свързана със този модел Мицубиши ще бъде полезна, както на мен, така и на сегашни и бъдещи собственици. Благодаря предварително.
×
×
  • Създаване...