Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubish Pajero 3.2 (проблеми)


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

миналата година ноември 2018, купих Mitsubish Pajero 3.2 DID 2002г. къса база с ръчна скоростна кутия. Още при закупуването продавачът сподели, че има проблем с горивната система и не пали. От всичко изчетено преди това по форуми установих, че доста често правят проблем с горивните помпи, на които ремонта излизал скъпо. До тук добре, спазарихме се за цена, която беше доста ниска от пазарната, и я взех.

Акумулатора беше напълно изтощен. Оставих го да се зареди, и на сутринта пробвах да я запаля. Джипа запали веднага, което беше доста учудващо за мен, предвид казаното от предишния собственик, че върти, но не пали изобщо. Двигателя работеше, но се чуваше силно тракане и го загасих. При гасенето забелязах, че при завъртане на ключа в режим "0", двигателя продължи да работи няколко секунди, преди да спре.

 

Реших да я правя в сервиз, препоръчан от познат. Колата е в сервиза от средата на януари, до момента. Ще опиша, какво се е случило до сега:

 

След компютърната диагностика, извършена в сервиза излезе грешка на имобилайзер, след което ми беше съобщено, че това не е причина за проблема, който съм описал и престои сваляне на горивната помпа, проверка на състояние, поръчка на части и стендоване(незнайно къде), както и сваляне на резервоара и изобщо цялостно почистване на горивната система.

Възникна още един проблем след известно време, че има счупен обтегач на веригата, която задължително трябва да се смени с нова и обтегачите. Чукането на мотора идвал именно от там, според тях. Съгласих се с това, и казах да я сменят.

Десетки пъти ходене до сервиза, колата само се местеше от едно място на друго, без да има никакво развитие. Обяснението, което ми се даваше е, че горивната помпа е свалена (пълна със стружки), които така и никой не ми е показал.. и изпратена на друг "майстор", който подменял части, стендова и я праща обратно..

Обаждане така и не получих от сервиза, че е пристигнала. Трябваше да ходя до там или да звъня,а отговора беше един и същ "чакаме помпата". След като помпата пристигна във Варна, беше монтирана на колата, но ми беше съобщено, че сега чакаме електронна платка, поръчана от Япония :good:

Така...платката пристигна. Уговорката беше, след монтирането да ми се обадят..обаждане отново нямаше. Отидох до сервиза и за моя изненада, джипа го нямаше изобщо там, както и "майстора". Един от работниците ми каза, че в закаран в друг сервиз да му правят имобилайзера. След няколко дена, пак беше върната, с оправен имобилайзер.

Пали веднага, но трака по същия начин. След сваляне на картера вчера, получих за първи път обаждане по телефона, че бил намерен счупен основен лагер на коляновия вал, изпаднал в картера.

Е вече незнам. явно няма да се кара Pajero..то не беше едно, две...ами все ново, и ново 20си ..

С пътна помощ я закарах, така пак ще си я и взема за жалост.

 

Ако някой може да даде съвет, ще съм му благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Акумулатора беше напълно изтощен. Оставих го да се зареди, и на сутринта пробвах да я запаля. Джипа запали веднага, което беше доста учудващо за мен, предвид казаното от предишния собственик, че върти, но не пали изобщо. Двигателя работеше, но се чуваше силно тракане и го загасих. При гасенето забелязах, че при завъртане на ключа в режим "0", двигателя продължи да работи няколко секунди, преди да спре.

 

 

.....това е симптом на прецакана ГНП.....въпреки че има начин да се оправи това без да се сваля помпата.....желателно е да се свали и да се настрои актуатора на стенд....има и начин да се направи и на място , но трябва да имате диагностика и да се следят 3-4 параметъра....принципно тези коли са доста специфични и не всеки сервиз е за тях....имобилайзера на тези коли много ,много рядко правят проблеми, ако въобще е това грешката.....възможно е софтуера на диагностиката да е подвела сервиза ако не е читав ,тъй като и при мен са идвали уж с проблем в имобилайзера, пък се оказва съвсем друго....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....това е симптом на прецакана ГНП.....въпреки че има начин да се оправи това без да се сваля помпата.....желателно е да се свали и да се настрои актуатора на стенд....има и начин да се направи и на място , но трябва да имате диагностика и да се следят 3-4 параметъра....принципно тези коли са доста специфични и не всеки сервиз е за тях....имобилайзера на тези коли много ,много рядко правят проблеми, ако въобще е това грешката.....възможно е софтуера на диагностиката да е подвела сервиза ако не е читав ,тъй като и при мен са идвали уж с проблем в имобилайзера, пък се оказва съвсем друго....

 

 

 

Благодаря за отговора,

 

това вече е направено с горивната помпата, с изключение че резервоара не е свалян за профилактика. За имобилайзера, никой не ми даде конкрен отговор, както точно му е имало, но повредата се решила бързо.

Остава да взема решение дали да продължавам с ремонтите, или да спра до тук и кой вариант е най-удачен? Замислям се дали да не търся двигател втора употреба, но пак си е риск в какво състояние ще бъде и вече от двата да се прави един.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, кой е сервиза? От Варна съм и аз.

Усещам, че много са те натоварили финансово и сега се чудиш да вкарва ли още средства или да бегаш.

Помпата ясно но може ли веригата и лагерите да са заминали от разбит маховик?!

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, кой е сервиза? От Варна съм и аз.

Усещам, че много са те натоварили финансово и сега се чудиш да вкарва ли още средства или да бегаш.

Помпата ясно но може ли веригата и лагерите да са заминали от разбит маховик?!

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

 

Не става въпрос за бягане, важното е да се реши проблема.

За финансовото натоварване е отделен въпрос, дори нямам представа колко ще е на финала.

Сервиза иначе незнам как се казва, "мастора" е Николай и се занимава с горивни апаратури. Намира се под Практикер кръговото, оттам вдясно и към края на улицата от лявата страна.

Предложения за читав сервиз във Варна?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея.

До колкото разбирам от поста ти. ГНП вече е оправена. Търсиш сервиз за лагери и верига.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей ,проблема е че непиташ колко струва и от там почва измамата .Затова помисли за смяна на сервиза .Може да ти излезе по евтено да го закараш до Пловдив при Милен ,той според мен е коректен и няма да те измами .Аз съм чувал оплаквания от такива майстори ,които ,като раберат че си наивен те натоварват беаобразн.Успехhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За цена съм питал от самото начало, отговора беше 1500-2500лв, но говорим само за ГНП. Всичко друго, което възникна в последстмве е отделно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако решите да сменяте двитател мога да ви препоръчам един в Лясковец. Скоро го свалиха от автомобил от Франция и знам,че работи перфектно,защото преди да го свалят ме викаха да му направя диагностика и да го изпробваме как върви. Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...