Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Instyle

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

За Instyle

  • Рожден ден 07/06/1986

Местоживеене

  • Град
    Варна

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Pajero

Instyle's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. За цена съм питал от самото начало, отговора беше 1500-2500лв, но говорим само за ГНП. Всичко друго, което възникна в последстмве е отделно.
  2. ГНП е оправена, веригата е сменена.. предстои лагери и колянов вал
  3. Не става въпрос за бягане, важното е да се реши проблема. За финансовото натоварване е отделен въпрос, дори нямам представа колко ще е на финала. Сервиза иначе незнам как се казва, "мастора" е Николай и се занимава с горивни апаратури. Намира се под Практикер кръговото, оттам вдясно и към края на улицата от лявата страна. Предложения за читав сервиз във Варна?
  4. Благодаря за отговора, това вече е направено с горивната помпата, с изключение че резервоара не е свалян за профилактика. За имобилайзера, никой не ми даде конкрен отговор, както точно му е имало, но повредата се решила бързо. Остава да взема решение дали да продължавам с ремонтите, или да спра до тук и кой вариант е най-удачен? Замислям се дали да не търся двигател втора употреба, но пак си е риск в какво състояние ще бъде и вече от двата да се прави един.
  5. Здравейте колеги, миналата година ноември 2018, купих Mitsubish Pajero 3.2 DID 2002г. къса база с ръчна скоростна кутия. Още при закупуването продавачът сподели, че има проблем с горивната система и не пали. От всичко изчетено преди това по форуми установих, че доста често правят проблем с горивните помпи, на които ремонта излизал скъпо. До тук добре, спазарихме се за цена, която беше доста ниска от пазарната, и я взех. Акумулатора беше напълно изтощен. Оставих го да се зареди, и на сутринта пробвах да я запаля. Джипа запали веднага, което беше доста учудващо за мен, предвид казаното от предишния собственик, че върти, но не пали изобщо. Двигателя работеше, но се чуваше силно тракане и го загасих. При гасенето забелязах, че при завъртане на ключа в режим "0", двигателя продължи да работи няколко секунди, преди да спре. Реших да я правя в сервиз, препоръчан от познат. Колата е в сервиза от средата на януари, до момента. Ще опиша, какво се е случило до сега: След компютърната диагностика, извършена в сервиза излезе грешка на имобилайзер, след което ми беше съобщено, че това не е причина за проблема, който съм описал и престои сваляне на горивната помпа, проверка на състояние, поръчка на части и стендоване(незнайно къде), както и сваляне на резервоара и изобщо цялостно почистване на горивната система. Възникна още един проблем след известно време, че има счупен обтегач на веригата, която задължително трябва да се смени с нова и обтегачите. Чукането на мотора идвал именно от там, според тях. Съгласих се с това, и казах да я сменят. Десетки пъти ходене до сервиза, колата само се местеше от едно място на друго, без да има никакво развитие. Обяснението, което ми се даваше е, че горивната помпа е свалена (пълна със стружки), които така и никой не ми е показал.. и изпратена на друг "майстор", който подменял части, стендова и я праща обратно.. Обаждане така и не получих от сервиза, че е пристигнала. Трябваше да ходя до там или да звъня,а отговора беше един и същ "чакаме помпата". След като помпата пристигна във Варна, беше монтирана на колата, но ми беше съобщено, че сега чакаме електронна платка, поръчана от Япония :good: Така...платката пристигна. Уговорката беше, след монтирането да ми се обадят..обаждане отново нямаше. Отидох до сервиза и за моя изненада, джипа го нямаше изобщо там, както и "майстора". Един от работниците ми каза, че в закаран в друг сервиз да му правят имобилайзера. След няколко дена, пак беше върната, с оправен имобилайзер. Пали веднага, но трака по същия начин. След сваляне на картера вчера, получих за първи път обаждане по телефона, че бил намерен счупен основен лагер на коляновия вал, изпаднал в картера. Е вече незнам. явно няма да се кара Pajero..то не беше едно, две...ами все ново, и ново 20си .. С пътна помощ я закарах, така пак ще си я и взема за жалост. Ако някой може да даде съвет, ще съм му благодарен.
×
×
  • Създаване...