Conrad Публикувано 26 март 2019 Сподели Публикувано 26 март 2019 Здравейте, колеги Нов съм във форума и вместо да се хваля с придобивката - ще се оплача. Outlander 2008 с keyless запалване. Няколко пъти ми се случва да се кача в колата, завъртам в положение за палене и се чува само въртене на стартер без никакво запалване.Отключвам/Заключвам колата и пак не пали, а върти. На 5-6 опит успява да запали. Акумулатор мерих -12.6VDC Какво мислите ? Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 26 март 2019 Сподели Публикувано 26 март 2019 (редакция) И при мен , ако не изчакам да изгаснат всички лампи(които гаснат!), на таблото, върти , но не пали.После, и да чакам, понякога пак не пали.Няколко пъти се е случвало да е необходимо повече време да разпознае ключа.Ти изчакваш ли достатъчно, преди да въртиш?Разбира се, може да са много други неща, но при мен на диагностика не излиза нищо.Не знам помпата в резервоара има ли клапан за обратна нафта?Впрочем, при по-слаб акумулатор изобщо няма да завърти.Това от опит. Редактирано 26 март 2019 от Гайдаров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Conrad Публикувано 30 март 2019 Автор Сподели Публикувано 30 март 2019 Колега Прав си като изчаквам да изгаснат всички лампи пали. Но това са много досадни 30секунди. Въпреки това е закарах на майстор и то ми казва че бендикса на стартера е за смяна. При теб като не запали има ли едно виене? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 31 март 2019 Сподели Публикувано 31 март 2019 Стартера си ми е наред, акумулатора ми е чисто нов, върти перфектно, виенето , което казваш, то е друга работа и е наистина проблем на стартера(ако се сещам за същото).То не е виене, а самия стартер върти напразно, без да е зацепен за маховика(грубо казано).При мен просто понякога не пали, например ако заредя гориво на бензиностанция и не изчакам поне 1 мин, не пали никога от първия път, макар ,че са изгаснали лампите.Трябва да изчакам още 15-20 сек след като изгаснат, тогава пали от първия път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 31 март 2019 Сподели Публикувано 31 март 2019 Моя стартер понякога при палене се чува нещо като просвирване,ама съм му хвърлил мерак за профилактика скоро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 31 март 2019 Сподели Публикувано 31 март 2019 Стартерите не са за пренебрегване. Разбит бендикс разбива и венеца на маховика. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Conrad Публикувано 6 април 2019 Автор Сподели Публикувано 6 април 2019 Гайдаров здравей А ако лампите изгаснат и пак тръгне да върти без да пали какво правиш? Аз чакам да изгаснат всички лампи без тази за колан (щото го слагам след тръгване) обаче много често не пали. Като направя 3-4 опита без да запали и ми пада акумулатора. Как аджеба става разпознаването на тоя ключ , че вече луднах Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 6 април 2019 Сподели Публикувано 6 април 2019 Ако не е разпознала ключа, излиза на дисплейчето отпред задраскан ключ и някакъв надпис (не помня точно), който казва , че не се е свързала с ключа.Ако ключа ти е примерно в нещо от по-плътен материал(портмоне, дамска чанта или не знам какво...)сигнала не може да премине и достигне до колата(имах такъв случай със жена ми).Друг вариант е слаба батерия на ключа. Наистина ми се е случвало всички лампи да изгаснат и пак да не пали.Връщам ключа, изчаквам малко, и отново давам контакт и чакам лампите да изгаснат и въртя.Обикновено пали...е , понякога съм въртял и трети път, но много рядко.Не знам дали няма значение и лампата за колана(макар че би било идиотско), моите колани са постоянно закопчани.А щом ти пада акумулатора на 3-4 опита , със сигурност е за нов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 7 април 2019 Сподели Публикувано 7 април 2019 На Ситроена ми се беше скапала батерита в ключа,но не е имала проблем с паленето-само централното не работеше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 април 2019 Сподели Публикувано 7 април 2019 Ако не е разпознала ключа, излиза на дисплейчето отпред задраскан ключ и някакъв надпис (не помня точно), който казва , че не се е свързала с ключа.Ако ключа ти е примерно в нещо от по-плътен материал(портмоне, дамска чанта или не знам какво...)сигнала не може да премине и достигне до колата(имах такъв случай със жена ми).Друг вариант е слаба батерия на ключа. Наистина ми се е случвало всички лампи да изгаснат и пак да не пали.Връщам ключа, изчаквам малко, и отново давам контакт и чакам лампите да изгаснат и въртя.Обикновено пали...е , понякога съм въртял и трети път, но много рядко.Не знам дали няма значение и лампата за колана(макар че би било идиотско), моите колани са постоянно закопчани.А щом ти пада акумулатора на 3-4 опита , със сигурност е за нов.....батерията на ключа и имобилайзера нямат общо....само дето седят на едно място.....батерията в ключа е да заддейства алармата и центр. заключване, а чипа в ключа се захранва от транспондера,който сди на патрона на волана и при подаване на контакт ,намотката му се захранва, и от там захранва и чипа, който пък излъчва кода си....според мен имате проблем или с подгревните свещи ,или с ГНП помпата ,не захранва клапана си .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 8 април 2019 Сподели Публикувано 8 април 2019 Ако са свещите, на диагностика нали ще излязат?А освен това на студен двигател и студено време ще си проличи.А при мен го прави и на напълно загрял.А ако е помпата, как се проверява.При мене е странно, че веднъж чувам помпата да работи продължително време(става дума за помпата в резервоара), друг път -съвсем кратко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 9 април 2019 Сподели Публикувано 9 април 2019 ...имах предвид как се проверява ГНП-то... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 април 2019 Сподели Публикувано 9 април 2019 ...имах предвид как се проверява ГНП-то........с диагностика.....като завъртите на стартер,трябва в първата секунда налягането да стане 160 атм......като запали ,то трябва да се качи на 30 Мпа.....Другия вариант е да развиете щуцера на централната тръбичка на рейката ,ама да я разхлабите леко, след което да върти някой на стартер и да гледаш дали пръска нафта от там.....ако не пръска или леко тече , значи че нещо не е наред,.....после обаче при затягането , в някои случаи влиза въздух и трудно пали после..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 10 април 2019 Сподели Публикувано 10 април 2019 Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.