Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

П4 - амортисьори и тампони по окачването


Препоръчано мнение

Лятото ще трябва да сервизирам окачването.

 

Бихте ли препоръчали амортисьори и втулки.

Има ли сервизни комплекти или всяка втулка трябва да се копува отделно?

Не на последно, колко излиза труда в най-лошия случай с рязане на болтове и тем подобни? А и за колко време колата ще е в бокса?

 

Тук разгледах една тема за П3, бяха свалили целия заден мост долу.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лятото ще трябва да сервизирам окачването.

 

Бихте ли препоръчали амортисьори и втулки.

Има ли сервизни комплекти или всяка втулка трябва да се копува отделно?

Не на последно, колко излиза труда в най-лошия случай с рязане на болтове и тем подобни? А и за колко време колата ще е в бокса?

 

Тук разгледах една тема за П3, бяха свалили целия заден мост долу.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

....за труд не знам, зависи къде и кой ти го прави,но хамалогията е голяма дори и да не се налага целия мост да се сваля....имаш 4 носача да свалиш, защото от тях се регулира задното окачване....останалото са само допълнителни неща, които е хубаво да ги направиш.....имай на предвид,че този който ти го прави ,трябва да е добре екипиран с техника, оксижен и т.н.....трябва предварително да си вземеш и регл. болтове със шайбите и гайките.....освен втулките де.....аз не бих взел за труд по малко от 300 лв. за тази операция.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Пламене.

300 на мост или за всичко?

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Вчера смених всички амортисьори, поставих KYB.

Сам си ги сменях, всички гайки се развиха без проблем, нямаше никаква ръжда във втулките.

Тъй като махах предния горен носач за достъп сега си мисля че е необходимо да се направи регшаж на предницата.

Каква е вероятността да са замръзнали болтовете за реглаж и да се наложи резане?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених всички амортисьори, поставих KYB.

Сам си ги сменях, всички гайки се развиха без проблем, нямаше никаква ръжда във втулките.

Тъй като махах предния горен носач за достъп сега си мисля че е необходимо да се направи регшаж на предницата.

Каква е вероятността да са замръзнали болтовете за реглаж и да се наложи резане?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

...голяма е.....пробвай се де, нищо не ти пречи, развиваш гайката леко и отзад с 19-ка го размърдай леко,като гледаш вътрешната втулка сна тампона дали се върти и тя с болта, ако се върти с болта, значи лошо , ако болта се върти само, значи добре......ако е последното, съветвам да извадите болта, да го почистите хубаво заедно с втулката вътре и после да сложите медна грес обилно ....после слагате болта и горе долу фиксирате носача в средата, повдигаш със стойката целия мултилинк ( долен ,горен носач, ам-ра и т.н. )до средно ниво , така че леко купето да се отлепи от ръката на подемника /крика и тогава стягаш регл. болтове.....после на реглажа не се притесняваш, тъй като той се прави на 4-риколонния подемник, и колата е стъпила на собственото си тегло....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно DJ, благодаря за съвета.

Ще се пробвам следващите пролетни дни :)

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

С такава ножовка дали ще могат да се режат болтовете.

Идеята ми е да се избегне ползването на оксижен ако се наложи де. 96ddd9bb3eaa4e7527e69954a93f0a2e.jpg

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно никакъв шанс да се среже с това нещо болт. Може би някаква тънка ламарина 1 - 2 милиметра му е максимума.

Това всъщност е зеге с различен захват и ъгъл на рязане и е пефекно да го притежаваш с първото, но само за рязане на дърво.

Ако оксижена не помогне тогава ще трябва да се режат с флекс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно този трион е начина, с качествен нож за метал реже болтовете по окачването прилично бързо и стига места където флекса не може.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....според мен с това ще се измъчите яко, приготви си поне 6-7 листа ножовки качествени,примерно на Макита ,защото болта не е обикновено желязо ,а калена въглеродна стомана Г65 май беше ,10,9 или 12,9 беше.....(това ще рече,че първата цифра представлява май 1/100 беше,от номиналната стойност на якост на опън ,но измерено в Мпа.....ако е 10,то 10х100 =1000Нютона/мм на квадрат или 100кг/кв.мм.....а втората е съотношението на границата на провлачване към якостта на опън, умножена по 10.....или 10х9х10 = 900 Нкв.мм. ...а класа му е най вероятно А4-10.....) Това ще рече ,че с тази ножовка ще има да режеш много време и ще захабиш една камара листове.... С флекса не може поне половината болтове да ги отрежеш,защото не стига диска....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото.

Такова нещо съм виждал да реже два цола тръба като франзела.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото.

Такова нещо съм виждал да реже два цола тръба като франзела.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

едно е водопроводна тръба, друго е якостен болт....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че няма да е лесно е ясно, въпроса е достъп да има.

Пламене, сигурно из сервиза ти се въргалят остатъци от болтове. Я пробвай да го зарежеш с обикновенна ръчна ножовка. Веднага ще си проличи степента на измъчване дето ме чака :)

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че няма да е лесно е ясно, въпроса е достъп да има.

Пламене, сигурно из сервиза ти се въргалят остатъци от болтове. Я пробвай да го зарежеш с обикновенна ръчна ножовка. Веднага ще си проличи степента на измъчване дето ме чака :)

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

....няма нужда да пробвам, пробвано е 10-ки пъти и много ще се мъчиш ако листовете не са читави....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодатя DJ.

Я погледни и си кажи мнението за скъсания преден долен носач на паджерото от линка. Колата е 2013 г.

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https%3A%2F%2Fwww2%2Epajeroclub%2Ecom%2Eau%2Fforum%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D63897&share_tid=63897&share_fid=1439591&share_type=t

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодатя DJ.

Я погледни и си кажи мнението за скъсания преден долен носач на паджерото от линка. Колата е 2013 г.

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https%3A%2F%2Fwww2%2Epajeroclub%2Ecom%2Eau%2Fforum%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D63897&share_tid=63897&share_fid=1439591&share_type=t

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

...иска да се логна ,ама не ми дава да се регна.....

Ако е скъсан болта на тампона на носача,значи трябва да се свали носача и да се избие тампона с болта,само че ние гориме тампона с оксижена, тъй като механично почти не можеш да избиеш тампона от леглото на носача, тъй като станите му са много тънки и ще изкривиш носача-леглото.....когато изгориш гумата, тогава вътрешната втулка пада, а външната си остава набита в леглото на носача....после с ел. трион внимателно прорязваш вътр. втулка по дължина, и след това със секача и чука избиваш срязаната вече втулка....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...иска да се логна ,ама не ми дава да се регна.....

Ако е скъсан болта на тампона на носача,значи трябва да се свали носача и да се избие тампона с болта,само че ние гориме тампона с оксижена, тъй като механично почти не можеш да избиеш тампона от леглото на носача, тъй като станите му са много тънки и ще изкривиш носача-леглото.....когато изгориш гумата, тогава вътрешната втулка пада, а външната си остава набита в леглото на носача....после с ел. трион внимателно прорязваш вътр. втулка по дължина, и след това със секача и чука избиваш срязаната вече втулка....

за скъсано ухо на носач става въпрос, нета ми е много слаб и не мога да кача снимки.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за скъсано ухо на носач става въпрос, нета ми е много слаб и не мога да кача снимки.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

....ее, ако е скъсано ухото, тогава най добре е друг или нов носач.....въпреки че ние сме заварявали ухо на състезателна П3-ка носач,като после се усилва/облича с две планки отгоре/отдолу на носача и досега не е имало проблем, заварката я правих на телоподаващото, така че не си мисли че е нещо кой знае какво ......въпроса е точно да се центрова ухото спрямо носача....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно дефектна част. Всъщност може и да е ударил нещо.

п.п. Прави впечатление че има доста ръжда, което е много странно за Австралииски джип.

Колега, пусни ако имаш линка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...според мен някой преди това е сменявал тампоните и при смяната явно е закъсал гнездото или се е спукало и т. н. ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Линка е в 16# пост.

Като им чета форума обичат да се ровят по плажа.

Ето още една снимка, вижда се, че втулката на тампона е лъскава. Може би тампона е превъртал в носача. 7053403ab738e04bea95aaa00f32d313.jpg

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...