Премини към съдържание

Проблеми със скоростната кутия(диференциала).


krasimir_k

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Колата е Mitsubishi Carisma 1.8 115 коня 1997 Sedan ,от както я имам половината време е прекарано в сервиза.

Кутията е Renault.Проблема е,че за 5 път вади чашата на лявата полуос след,което се получава феномена 6 свободни скорости.

Първия път само сложихa изскочилите зегери в канала и я сглобихa,

после се извади пак,в сервиз смениха зегерите с нови(80лв.),

третия път стигнаха до извода,че е износена ще продължава да се вади и да чупи зегерите... за това втора употреба кутия 1.6 понеже не откриха 1.8 модел като моята(500лв. с монтажа и демонтажа),бях уверен,че няма да се случи отново и кутията има гаранция...т.н.,

след точно 2 месеца отново се извади,започнаха се някакви мнения,че е разкрачена колата едно друго,понеже всичките пъти се вади на пълен ляв.

Прекара поредния месец в сервиза,докараха ми я преди ден(70лв. беше ремонта),била изпробвана на ляво с газ , на дясно с газ всичко било 6.

И така с едно наум да не навивам пълен ляв и да съм внимателен щях да продължа да я карам.

Но ето,че днес за пореден път като при това тръгнах с изправен волан,внимателно,колата почти загасна(без газ)и при докосването до педала на газта отново излезе, и вече съм шах и мат.

Научих,че и на други хора с такива кутии се е случвало и евентуалното решение е да се изработи фланец,който бива закрепен с 6 болта за диференциала и играе опора на зегерите и няма вадене,с евентуален риск,че ако не е точния размер(трябва да има определен ход м/у зегера и чашата) чашата не се вадела обаче можело да разбие лагера на диференциала и ако съм с голяма скорост да блокира гумите и да се хвърля.

Та какво решение предлагате вие,отворен съм за предложения и мнения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега здравей,ще споделя следния случай с един познат;Колата е рено и майстора му обяснил ,че полуоската се вади поради разбити тампони на двигателя,след смяна проблема се разрешил.Дано да съм ти полезен.Успех и като решиш проблема , сподели защото и аз съм с кутия рено на Спейса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как така лявата полуоска???

Там маншона се закрепва с три болта и ако се скъса или излезе полуоската изтича маслото...

Мисля че говориш за дясната където има един шплент който минава през остта на диференциала.Но не мога да разбера как излиза?цялата чаша от остта или карето от самата чашка?

Аз карам същата и до се от 7г да чукам на дърво нямам грижи

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как така лявата полуоска???

Там маншона се закрепва с три болта и ако се скъса или излезе полуоската изтича маслото...

Мисля че говориш за дясната където има един шплент който минава през остта на диференциала.Но не мога да разбера как излиза?цялата чаша от остта или карето от самата чашка?

Аз карам същата и до се от 7г да чукам на дърво нямам грижи

 

Излиза чашата колкото да няма връзка сателита с планетарните и поради принципа на отворения диференциал не се предава движение към гумите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...