DJ Tymbi Публикувано 15 януари 2019 Сподели Публикувано 15 януари 2019 ....седя си на компа преди малко и гледам заглавието.....отварям да видя че ми стана интересно и хоп :mitsu-smiley: За желаещите да прочетат статията ТУК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
тото Публикувано 21 февруари 2019 Сподели Публикувано 21 февруари 2019 Интересна и красива кола ,жалко че са се отказали да развиват тази технолотия години наред ,кои знае до къде щеше да е днес тази разработка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 24 февруари 2019 Сподели Публикувано 24 февруари 2019 Мицубиши са били първи в много неща... Галантът например в 2 неща: 6тата генерация е първата масово произведена кола, коята има полу-активно адаптивно въздушно окачване, а 7мата генерация е първия автомобил, използвайки многоточково окачване отпред, както и отзад, при конфигурация с предно-разположен двигател на предно предаване. Това предоставя най-компактния и економичен дизайн, както и с най-меко и прецизно окачване, наред с минимализиране на тежестта спрямо други конфигурации. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jdmbulgaria Публикувано 16 юли 2020 Сподели Публикувано 16 юли 2020 Само че да не е мътило водата с Рено че и там има някой рекорди но по чупливост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.