maximslavov Публикувано 14 декември 2018 Сподели Публикувано 14 декември 2018 Здравейте колеги , накратко сутрин от 2 седмици колата трудно пали. Изписва ми P0304 - Missfire cylinder 4. Това е само при първото палене и на студено. Смених свещите , днес свалих и почистих дюзите имаше мръсотия около о-пръстените им , ще видя има ли резултат утре сутрин. Имам проблем и със клапана на картерните газове и съм го поръчал чакам да дойде , но не мисля че той е проблема в този случай. Та се питам някой , ако има идея как да разбера къде е точния проблем. Бобината на 4тия цилиндър съм я разменил с друга и пак записа днес сутринта на 4ти цилиндър грешката. Сега след почистването и подмяна на о-пръстените ако не се оправи , да разменя дюзите ли ... свещите ще пробвам макар че те са чисто новите и 4те... някой ако има идея да сподели мнение... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 15 декември 2018 Сподели Публикувано 15 декември 2018 Инжекторите не се чистят така. Трябва да ги дадеш на промивка и замерване (flow test). Ще покаже ако някой от тях дебита му е по-малко, демек има запушване. Това, че показва грешка не е гаранция, че причината е в 4-ти цилиндър. Казвам го от опит. Метода на детекция на тази грешка не е прецизен и проблемът може да е в друг или няколко цилиндри.Хубаво си сменил свещите, най-често там е проблемът, но освен тях проблемът може да е от другаде - инжектори, лули, кабелни връзки. Зареждал ли си скоро от някоя съмнителна бензиностанция? Може да си сипал кофти гориво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximslavov Публикувано 15 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2018 Инжекторите не се чистят така. Трябва да ги дадеш на промивка и замерване (flow test). Ще покаже ако някой от тях дебита му е по-малко, демек има запушване. Това, че показва грешка не е гаранция, че причината е в 4-ти цилиндър. Казвам го от опит. Метода на детекция на тази грешка не е прецизен и проблемът може да е в друг или няколко цилиндри.Хубаво си сменил свещите, най-често там е проблемът, но освен тях проблемът може да е от другаде - инжектори, лули, кабелни връзки. Зареждал ли си скоро от някоя съмнителна бензиностанция? Може да си сипал кофти гориво.Значи , сега съм я разглобил дюзите са наред, проверих ги , проверих и налягането в цилиндрите и всички са между 12.5 до 13.5 , без проблем са и те , бубините ги проверих и те са ок , сега взех за смукателите нови уплътнения и ще я сглобявам утре. Имам един клапан картерни газове който се навива отгоре и от както той взе да ми прави проблеми , не знам има ли общо , но от тогава започнаха всички проблеми. Всеки казва няма общо ама ще видим , поръчал съм го , но 2 седмици е доставката само оригинален. Гледах и видими скъсвания нещо да няма дупки по въздуховодите , но всички е здраво. Скъса ми се единия болт на смукателите и утре ще го оправя и сглобявам всичко , и трябва да сменя клапана , не знам вече какво да я правя :D Днес освен налягането в цилиндрите проверих и свещите все пак но и те са ок... :D Ей така като не знаеш какво е най тегаво Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 15 декември 2018 Сподели Публикувано 15 декември 2018 Как провери дюзите? И нищо не отговори за горивото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximslavov Публикувано 15 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2018 Как провери дюзите? И нищо не отговори за горивото.Дюзите на стенд ги проверих днес , а за горивото преди 2 дни сложих газпром 100 октана с добавка на бардал именно за чистене на дюзите , имаш ли на идея как се проверяват бубините , Днес сутринта примерно запали без никакви проблеми , но пак записа грешката , което не знам защо го прави .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 15 декември 2018 Сподели Публикувано 15 декември 2018 Проверяват се като гледаш дали дава искра свещта. За друг начин не се сещам. Ако ти правят проблем е по-вероятно във високи обороти, когато честотата на искрата е по-висока.Пробва ли да разкачиш акумулатора или да махнеш бушон номер 2 (7.5А) за 10-тина секунди, който е за ECU-то, за да изчистиш научените настройки?Провери също дали MAF сензора е чист. На PCV клапана какво му е? Запушен е или връща обратно въздух? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximslavov Публикувано 15 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2018 (редакция) Проверяват се като гледаш дали дава искра свещта. За друг начин не се сещам. Ако ти правят проблем е по-вероятно във високи обороти, когато честотата на искрата е по-висока.Пробва ли да разкачиш акумулатора или да махнеш бушон номер 2 (7.5А) за 10-тина секунди, който е за ECU-то, за да изчистиш научените настройки?Провери също дали MAF сензора е чист. На PCV клапана какво му е? Запушен е или връща обратно въздух?Mafa е чист , преди няколко дена го чистих . Клапана връща обратно и шуми много странно. А относно акумулатора и в момента е вън от колата. Ще го махна бушона. Но грешката се явява сутрин и след 10 минути изчезва макар че показва на компа че е постоянна но се маха след като загрее... леко претреперва но не мърдат оборотите и т8гава записва явно грешката. Имах 1 път в който запали трудно и тогава я записа... Редактирано 15 декември 2018 от maximslavov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 15 декември 2018 Сподели Публикувано 15 декември 2018 Щом акумулатора е махнат няма да пипаш бушона. Той се маха само ако акумулатора е свързан, иначе няма смисъл. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximslavov Публикувано 15 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2018 Не знам има ли връзка с нещо тоя клапан или не но като махна маркуча при работещ двигател и си сложа просто Пръста колата мърка , не помръдват оборотите като го сложа на него и вземе да се чува играят понякога от него много слабо. Но играят. Та не знам колко влияе тоя клапан ама като го сменя с чисто новия ще видя ако се оправи всичко добре. Ако ли не пак ще търся знам ли само в дозите не съм сигурен щото другото аз го проверявах и имаше искра и на свещите и ще видя утре пак бобините... Ако ли не се оправи ще ходя до Дунев да видят дозите там . Ако за нещо друго Докато съм свалил смукателните тръби се сещаш ще пробвам и него. Напълно възможно е и от колекторите старите уплътнения да са пускали въздух знам ли ... но сега сложих ноеи та и това отметнах... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 декември 2018 Сподели Публикувано 15 декември 2018 Здравейте колеги , накратко сутрин от 2 седмици колата трудно пали. Изписва ми P0304 - Missfire cylinder 4. Това е само при първото палене и на студено. Смених свещите , днес свалих и почистих дюзите имаше мръсотия около о-пръстените им , ще видя има ли резултат утре сутрин. Имам проблем и със клапана на картерните газове и съм го поръчал чакам да дойде , но не мисля че той е проблема в този случай. Та се питам някой , ако има идея как да разбера къде е точния проблем. Бобината на 4тия цилиндър съм я разменил с друга и пак записа днес сутринта на 4ти цилиндър грешката. Сега след почистването и подмяна на о-пръстените ако не се оправи , да разменя дюзите ли ... свещите ще пробвам макар че те са чисто новите и 4те... някой ако има идея да сподели мнение.......а мотора е ??Ако е 4В10, грешката ти е за съответния цилиндър,няма начин да ти генерира Р0304 ,а проблема да се окаже на 2 цилиндър....този тип грешки не се изчерпва само с проблем в искрата/свещите или с горивото/дюзите,има още много причини да генерира тази грешка, като например проблем с клапаните, проблем с пуловете,проблем ъс съответната гърбица на разпр. вал, влиза вода в съответния цилиндър, гори масло ,ниска компресия,обеднена смес и т.н...и не на последно място , ако ( не си спомням )клапана през който се управляват карт. газове влиза в колектора ,но близо до 4-ти цилиндър, то проблем може да е действително той......Но според мен имате проблем с клапаните на този цилиндър ,или пуловете или там нещо , тъй като сутрин само има проблем ,като загрее ,се оправя.....замерете луфтовете на изпуск. и смук. клапани , трябва да са 20 на 30, ако колата има АГУ, тогава трябва да ги пуснете на 25 на 35 ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 16 декември 2018 Сподели Публикувано 16 декември 2018 ....а мотора е ??Ако е 4В10, грешката ти е за съответния цилиндър,няма начин да ти генерира Р0304 ,а проблема да се окаже на 2 цилиндър....този тип грешки не се изчерпва само с проблем в искрата/свещите или с горивото/дюзите,има още много причини да генерира тази грешка, като например проблем с клапаните, проблем с пуловете,проблем ъс съответната гърбица на разпр. вал, влиза вода в съответния цилиндър, гори масло ,ниска компресия,обеднена смес и т.н...и не на последно място , ако ( не си спомням )клапана през който се управляват карт. газове влиза в колектора ,но близо до 4-ти цилиндър, то проблем може да е действително той......Но според мен имате проблем с клапаните на този цилиндър ,или пуловете или там нещо , тъй като сутрин само има проблем ,като загрее ,се оправя.....замерете луфтовете на изпуск. и смук. клапани , трябва да са 20 на 30, ако колата има АГУ, тогава трябва да ги пуснете на 25 на 35 ....... 4-ти цилиндър е от другата страна, от към съединителя. PCV клапана е над 1-ви цилиндър. И да има начин да ти даде P0304, а проблемът да ти е на друг цилиндър, личен опит. Освен това P0304 е известна грешка с фантомното си появяване поради близостта на 4-ти цилиндър до съединителя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 декември 2018 Сподели Публикувано 16 декември 2018 4-ти цилиндър е от другата страна, от към съединителя. PCV клапана е над 1-ви цилиндър. И да има начин да ти даде P0304, а проблемът да ти е на друг цилиндър, личен опит. Освен това P0304 е известна грешка с фантомното си появяване поради близостта на 4-ти цилиндър до съединителя....това че ти имаш проблем с твоята ,не означава че всички са така, кой знае какво е пипана по твоята ( най вече софтуерно) за да ти дава такава грешка....при мен не се е случвало до сега,а и на други колеги не им се е случвало до сега такъв проблем.....Кой е мотора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 16 декември 2018 Сподели Публикувано 16 декември 2018 ...това че ти имаш проблем с твоята ,не означава че всички са така, кой знае какво е пипана по твоята ( най вече софтуерно) за да ти дава такава грешка....при мен не се е случвало до сега,а и на други колеги не им се е случвало до сега такъв проблем.....Кой е мотора?Виж, не ти го казвам случайно и не съм само аз, но както и да е. Имал съм проблем, решил съм го. Важното е че ECU-то на 4В1х моторите има склонност да показва misfire за 4-ти цилиндър по-често от колкото за някой друг цилиндър. Затова му обърнах внимание на колегата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximslavov Публикувано 17 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2018 (редакция) Значи ето какво направих вчера и днес , първо вчера разглобих и смених уплътненията на смукателните тръби , после размених 4та със 2ра дюза и сглобих. Спряха да ми играят оборотите като за начало и предполагам че е било от някое от уплътненията на смукателите. Така видимо се оправи всичко. На сутринта паля без проблем , и пускам компютъра и вече не ми излиза 4ти цилиндър грешката , а ми излезна Missfire P0300. Така сега свалих дюзите , тъй като предния път нищо не са чистили и ги занесох на проверка и почистване, изчистихме ги , след почистването работят перфектно. А да не казвам каква огромнаа разлиза има във ускорението и работата на двигателя след това. Та това почистване определено беше нужно. Утре като я запаля отново ще проверя отново. А относно компресия и клапани проверявах ги и 2те и 2те са перфектни , няма проблеми там. А клапана наистина може да прави проблем , но чакам още 10 дена да ми го доставят и да го сменя. Мисля че имаше нещо общо проблема с дюзите , тъй като вчера като ги размених , грешката се премести с дюзата .,Един въпрос , как да си проверя налягането на горивната помпа най лесно ? Редактирано 17 декември 2018 от maximslavov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.