Премини към съдържание

Лансер 10 проблем с студен старт


maximslavov

Препоръчано мнение

Здравейте колеги , накратко сутрин от 2 седмици колата трудно пали. Изписва ми P0304 - Missfire cylinder 4. Това е само при първото палене и на студено. Смених свещите , днес свалих и почистих дюзите имаше мръсотия около о-пръстените им , ще видя има ли резултат утре сутрин. Имам проблем и със клапана на картерните газове и съм го поръчал чакам да дойде , но не мисля че той е проблема в този случай. Та се питам някой , ако има идея как да разбера къде е точния проблем. Бобината на 4тия цилиндър съм я разменил с друга и пак записа днес сутринта на 4ти цилиндър грешката. Сега след почистването и подмяна на о-пръстените ако не се оправи , да разменя дюзите ли ... свещите ще пробвам макар че те са чисто новите и 4те... някой ако има идея да сподели мнение...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Инжекторите не се чистят така. Трябва да ги дадеш на промивка и замерване (flow test). Ще покаже ако някой от тях дебита му е по-малко, демек има запушване. Това, че показва грешка не е гаранция, че причината е в 4-ти цилиндър. Казвам го от опит. Метода на детекция на тази грешка не е прецизен и проблемът може да е в друг или няколко цилиндри.

Хубаво си сменил свещите, най-често там е проблемът, но освен тях проблемът може да е от другаде - инжектори, лули, кабелни връзки.

 

Зареждал ли си скоро от някоя съмнителна бензиностанция? Може да си сипал кофти гориво.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Инжекторите не се чистят така. Трябва да ги дадеш на промивка и замерване (flow test). Ще покаже ако някой от тях дебита му е по-малко, демек има запушване. Това, че показва грешка не е гаранция, че причината е в 4-ти цилиндър. Казвам го от опит. Метода на детекция на тази грешка не е прецизен и проблемът може да е в друг или няколко цилиндри.

Хубаво си сменил свещите, най-често там е проблемът, но освен тях проблемът може да е от другаде - инжектори, лули, кабелни връзки.

 

Зареждал ли си скоро от някоя съмнителна бензиностанция? Може да си сипал кофти гориво.

Значи , сега съм я разглобил дюзите са наред, проверих ги , проверих и налягането в цилиндрите и всички са между 12.5 до 13.5 , без проблем са и те , бубините ги проверих и те са ок , сега взех за смукателите нови уплътнения и ще я сглобявам утре. Имам един клапан картерни газове който се навива отгоре и от както той взе да ми прави проблеми , не знам има ли общо , но от тогава започнаха всички проблеми. Всеки казва няма общо ама ще видим , поръчал съм го , но 2 седмици е доставката само оригинален. Гледах и видими скъсвания нещо да няма дупки по въздуховодите , но всички е здраво. Скъса ми се единия болт на смукателите и утре ще го оправя и сглобявам всичко , и трябва да сменя клапана , не знам вече какво да я правя :D Днес освен налягането в цилиндрите проверих и свещите все пак но и те са ок... :D Ей така като не знаеш какво е най тегаво

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как провери дюзите? И нищо не отговори за горивото.

Дюзите на стенд ги проверих днес , а за горивото преди 2 дни сложих газпром 100 октана с добавка на бардал именно за чистене на дюзите , имаш ли на идея как се проверяват бубините , Днес сутринта примерно запали без никакви проблеми , но пак записа грешката , което не знам защо го прави ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверяват се като гледаш дали дава искра свещта. За друг начин не се сещам. Ако ти правят проблем е по-вероятно във високи обороти, когато честотата на искрата е по-висока.

Пробва ли да разкачиш акумулатора или да махнеш бушон номер 2 (7.5А) за 10-тина секунди, който е за ECU-то, за да изчистиш научените настройки?

Провери също дали MAF сензора е чист. На PCV клапана какво му е? Запушен е или връща обратно въздух?

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверяват се като гледаш дали дава искра свещта. За друг начин не се сещам. Ако ти правят проблем е по-вероятно във високи обороти, когато честотата на искрата е по-висока.

Пробва ли да разкачиш акумулатора или да махнеш бушон номер 2 (7.5А) за 10-тина секунди, който е за ECU-то, за да изчистиш научените настройки?

Провери също дали MAF сензора е чист. На PCV клапана какво му е? Запушен е или връща обратно въздух?

Mafa е чист , преди няколко дена го чистих . Клапана връща обратно и шуми много странно. А относно акумулатора и в момента е вън от колата. Ще го махна бушона. Но грешката се явява сутрин и след 10 минути изчезва макар че показва на компа че е постоянна но се маха след като загрее... леко претреперва но не мърдат оборотите и т8гава записва явно грешката. Имах 1 път в който запали трудно и тогава я записа...

Редактирано от maximslavov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом акумулатора е махнат няма да пипаш бушона. Той се маха само ако акумулатора е свързан, иначе няма смисъл.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам има ли връзка с нещо тоя клапан или не но като махна маркуча при работещ двигател и си сложа просто

Пръста колата мърка , не помръдват оборотите като го сложа на него и вземе да се чува играят понякога от него много слабо. Но играят. Та не знам колко влияе тоя клапан ама като го сменя с чисто новия ще видя ако се оправи всичко добре. Ако ли не пак ще търся знам ли само в дозите не съм сигурен щото другото аз го проверявах и имаше искра и на свещите и ще видя утре пак бобините... Ако ли не се оправи ще ходя до Дунев да видят дозите там . Ако за нещо друго

Докато съм свалил смукателните тръби се сещаш ще пробвам и него. Напълно възможно е и от колекторите старите уплътнения да са пускали въздух знам ли ... но сега сложих ноеи та и това отметнах...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , накратко сутрин от 2 седмици колата трудно пали. Изписва ми P0304 - Missfire cylinder 4. Това е само при първото палене и на студено. Смених свещите , днес свалих и почистих дюзите имаше мръсотия около о-пръстените им , ще видя има ли резултат утре сутрин. Имам проблем и със клапана на картерните газове и съм го поръчал чакам да дойде , но не мисля че той е проблема в този случай. Та се питам някой , ако има идея как да разбера къде е точния проблем. Бобината на 4тия цилиндър съм я разменил с друга и пак записа днес сутринта на 4ти цилиндър грешката. Сега след почистването и подмяна на о-пръстените ако не се оправи , да разменя дюзите ли ... свещите ще пробвам макар че те са чисто новите и 4те... някой ако има идея да сподели мнение...

....а мотора е ??

Ако е 4В10, грешката ти е за съответния цилиндър,няма начин да ти генерира Р0304 ,а проблема да се окаже на 2 цилиндър....този тип грешки не се изчерпва само с проблем в искрата/свещите или с горивото/дюзите,има още много причини да генерира тази грешка, като например проблем с клапаните, проблем с пуловете,проблем ъс съответната гърбица на разпр. вал, влиза вода в съответния цилиндър, гори масло ,ниска компресия,обеднена смес и т.н...и не на последно място , ако ( не си спомням )клапана през който се управляват карт. газове влиза в колектора ,но близо до 4-ти цилиндър, то проблем може да е действително той......

Но според мен имате проблем с клапаните на този цилиндър ,или пуловете или там нещо , тъй като сутрин само има проблем ,като загрее ,се оправя.....замерете луфтовете на изпуск. и смук. клапани , трябва да са 20 на 30, ако колата има АГУ, тогава трябва да ги пуснете на 25 на 35 .......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....а мотора е ??

Ако е 4В10, грешката ти е за съответния цилиндър,няма начин да ти генерира Р0304 ,а проблема да се окаже на 2 цилиндър....този тип грешки не се изчерпва само с проблем в искрата/свещите или с горивото/дюзите,има още много причини да генерира тази грешка, като например проблем с клапаните, проблем с пуловете,проблем ъс съответната гърбица на разпр. вал, влиза вода в съответния цилиндър, гори масло ,ниска компресия,обеднена смес и т.н...и не на последно място , ако ( не си спомням )клапана през който се управляват карт. газове влиза в колектора ,но близо до 4-ти цилиндър, то проблем може да е действително той......

Но според мен имате проблем с клапаните на този цилиндър ,или пуловете или там нещо , тъй като сутрин само има проблем ,като загрее ,се оправя.....замерете луфтовете на изпуск. и смук. клапани , трябва да са 20 на 30, ако колата има АГУ, тогава трябва да ги пуснете на 25 на 35 .......

 

4-ти цилиндър е от другата страна, от към съединителя. PCV клапана е над 1-ви цилиндър. И да има начин да ти даде P0304, а проблемът да ти е на друг цилиндър, личен опит. Освен това P0304 е известна грешка с фантомното си появяване поради близостта на 4-ти цилиндър до съединителя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4-ти цилиндър е от другата страна, от към съединителя. PCV клапана е над 1-ви цилиндър. И да има начин да ти даде P0304, а проблемът да ти е на друг цилиндър, личен опит. Освен това P0304 е известна грешка с фантомното си появяване поради близостта на 4-ти цилиндър до съединителя.

...това че ти имаш проблем с твоята ,не означава че всички са така, кой знае какво е пипана по твоята ( най вече софтуерно) за да ти дава такава грешка....при мен не се е случвало до сега,а и на други колеги не им се е случвало до сега такъв проблем.....

Кой е мотора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...това че ти имаш проблем с твоята ,не означава че всички са така, кой знае какво е пипана по твоята ( най вече софтуерно) за да ти дава такава грешка....при мен не се е случвало до сега,а и на други колеги не им се е случвало до сега такъв проблем.....

Кой е мотора?

Виж, не ти го казвам случайно и не съм само аз, но както и да е. Имал съм проблем, решил съм го. Важното е че ECU-то на 4В1х моторите има склонност да показва misfire за 4-ти цилиндър по-често от колкото за някой друг цилиндър. Затова му обърнах внимание на колегата.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи ето какво направих вчера и днес , първо вчера разглобих и смених уплътненията на смукателните тръби , после размених 4та със 2ра дюза и сглобих. Спряха да ми играят оборотите като за начало и предполагам че е било от някое от уплътненията на смукателите. Така видимо се оправи всичко. На сутринта паля без проблем , и пускам компютъра и вече не ми излиза 4ти цилиндър грешката , а ми излезна Missfire P0300. Така сега свалих дюзите , тъй като предния път нищо не са чистили и ги занесох на проверка и почистване, изчистихме ги , след почистването работят перфектно. А да не казвам каква огромнаа разлиза има във ускорението и работата на двигателя след това. Та това почистване определено беше нужно. Утре като я запаля отново ще проверя отново. А относно компресия и клапани проверявах ги и 2те и 2те са перфектни , няма проблеми там. А клапана наистина може да прави проблем , но чакам още 10 дена да ми го доставят и да го сменя. Мисля че имаше нещо общо проблема с дюзите , тъй като вчера като ги размених , грешката се премести с дюзата .,Един въпрос , как да си проверя налягането на горивната помпа най лесно ?

Редактирано от maximslavov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...