Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

maximslavov

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Нова Загора

maximslavov's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Ако си сменил вече маслото , добре. Аз сега видях темата . Смених моето масло преди 1 седмица с машина 7.8 литра събира кутията , но да го смениш цялото единствено с машина става , иначе да филтъра и уплътнението се сменят. Ако ти го източват през пробката , както сменят моторното масло , повече от 4-5 литра не могат да изкарат , но в такъв случай остава 3 литра от старото масло. Демек има ефект със сигурност маслото се подновява , но в никакъв случай интервала му на смяна ако се сменя така не е 60-80 хиляди км. Максимум 30 хиляди. Ако имаш възможност ходи на машина да ти е мирна главата 80 хил км , ако ли не сменяш го на по често като филтъра дори и външния може да се сменя на 80 хиляди.
  2. Значи ето какво направих вчера и днес , първо вчера разглобих и смених уплътненията на смукателните тръби , после размених 4та със 2ра дюза и сглобих. Спряха да ми играят оборотите като за начало и предполагам че е било от някое от уплътненията на смукателите. Така видимо се оправи всичко. На сутринта паля без проблем , и пускам компютъра и вече не ми излиза 4ти цилиндър грешката , а ми излезна Missfire P0300. Така сега свалих дюзите , тъй като предния път нищо не са чистили и ги занесох на проверка и почистване, изчистихме ги , след почистването работят перфектно. А да не казвам каква огромнаа разлиза има във ускорението и работата на двигателя след това. Та това почистване определено беше нужно. Утре като я запаля отново ще проверя отново. А относно компресия и клапани проверявах ги и 2те и 2те са перфектни , няма проблеми там. А клапана наистина може да прави проблем , но чакам още 10 дена да ми го доставят и да го сменя. Мисля че имаше нещо общо проблема с дюзите , тъй като вчера като ги размених , грешката се премести с дюзата .,Един въпрос , как да си проверя налягането на горивната помпа най лесно ?
  3. Не знам има ли връзка с нещо тоя клапан или не но като махна маркуча при работещ двигател и си сложа просто Пръста колата мърка , не помръдват оборотите като го сложа на него и вземе да се чува играят понякога от него много слабо. Но играят. Та не знам колко влияе тоя клапан ама като го сменя с чисто новия ще видя ако се оправи всичко добре. Ако ли не пак ще търся знам ли само в дозите не съм сигурен щото другото аз го проверявах и имаше искра и на свещите и ще видя утре пак бобините... Ако ли не се оправи ще ходя до Дунев да видят дозите там . Ако за нещо друго Докато съм свалил смукателните тръби се сещаш ще пробвам и него. Напълно възможно е и от колекторите старите уплътнения да са пускали въздух знам ли ... но сега сложих ноеи та и това отметнах...
  4. Mafa е чист , преди няколко дена го чистих . Клапана връща обратно и шуми много странно. А относно акумулатора и в момента е вън от колата. Ще го махна бушона. Но грешката се явява сутрин и след 10 минути изчезва макар че показва на компа че е постоянна но се маха след като загрее... леко претреперва но не мърдат оборотите и т8гава записва явно грешката. Имах 1 път в който запали трудно и тогава я записа...
  5. Дюзите на стенд ги проверих днес , а за горивото преди 2 дни сложих газпром 100 октана с добавка на бардал именно за чистене на дюзите , имаш ли на идея как се проверяват бубините , Днес сутринта примерно запали без никакви проблеми , но пак записа грешката , което не знам защо го прави ..
  6. Значи , сега съм я разглобил дюзите са наред, проверих ги , проверих и налягането в цилиндрите и всички са между 12.5 до 13.5 , без проблем са и те , бубините ги проверих и те са ок , сега взех за смукателите нови уплътнения и ще я сглобявам утре. Имам един клапан картерни газове който се навива отгоре и от както той взе да ми прави проблеми , не знам има ли общо , но от тогава започнаха всички проблеми. Всеки казва няма общо ама ще видим , поръчал съм го , но 2 седмици е доставката само оригинален. Гледах и видими скъсвания нещо да няма дупки по въздуховодите , но всички е здраво. Скъса ми се единия болт на смукателите и утре ще го оправя и сглобявам всичко , и трябва да сменя клапана , не знам вече какво да я правя :D Днес освен налягането в цилиндрите проверих и свещите все пак но и те са ок... :D Ей така като не знаеш какво е най тегаво
  7. Здравейте колеги , накратко сутрин от 2 седмици колата трудно пали. Изписва ми P0304 - Missfire cylinder 4. Това е само при първото палене и на студено. Смених свещите , днес свалих и почистих дюзите имаше мръсотия около о-пръстените им , ще видя има ли резултат утре сутрин. Имам проблем и със клапана на картерните газове и съм го поръчал чакам да дойде , но не мисля че той е проблема в този случай. Та се питам някой , ако има идея как да разбера къде е точния проблем. Бобината на 4тия цилиндър съм я разменил с друга и пак записа днес сутринта на 4ти цилиндър грешката. Сега след почистването и подмяна на о-пръстените ако не се оправи , да разменя дюзите ли ... свещите ще пробвам макар че те са чисто новите и 4те... някой ако има идея да сподели мнение...
×
×
  • Създаване...